Γ.Δ.
834.83 -0,17%
CENER
+0,74%
2.74
CNLCAP
+3,18%
8.1
TITC
+0,36%
11.3
ΑΑΑΚ
0,00%
8.4
ΑΑΑΠ
0,00%
3.12
ΑΒΑΞ
-0,92%
0.753
ΑΒΕ
-1,27%
0.39
ΑΔΜΗΕ
-2,06%
1.998
ΑΕΓΕΚ
0,00%
0.035
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.5
ΑΛΜΥ
+1,92%
1.7
ΑΛΦΑ
-2,92%
0.8576
ΑΝΔΡΟ
-0,76%
6.55
ΑΝΕΚ
-4,92%
0.058
ΑΝΕΠ
0,00%
0.072
ΑΝΕΠΟ
0,00%
0.1
ΑΡΑΙΓ
-1,36%
5.06
ΑΣΚΟ
-0,49%
2.04
ΑΣΤΑΚ
+2,56%
8
ΑΤΕΚ
0,00%
0.39
ΑΤΤ
0,00%
0.09
ΑΤΤΙΚΑ
+2,42%
0.93
ΒΑΡΓ
0,00%
0.11
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.288
ΒΙΟ
-2,71%
3.405
ΒΙΟΚΑ
+1,25%
1.62
ΒΙΟΣΚ
-1,12%
0.528
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.77
ΒΟΣΥΣ
-0,98%
2.02
ΒΥΤΕ
+0,86%
2.92
ΓΕΒΚΑ
-1,30%
1.14
ΓΕΔ
0,00%
0.0125
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,21%
9.5
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.24
ΔΕΗ
-2,07%
5.45
ΔΙΟΝ
0,00%
0.11
ΔΟΜΙΚ
-1,51%
0.522
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.208
ΔΡΟΜΕ
-1,27%
0.311
ΕΒΡΟΦ
+1,80%
0.678
ΕΕΕ
+1,64%
21.1
ΕΚΤΕΡ
-0,63%
0.95
ΕΛΒΕ
+2,78%
4.44
ΕΛΒΙΟ
0,00%
2.6
ΕΛΓΕΚ
0,00%
0.425
ΕΛΙΝ
+0,30%
1.665
ΕΛΛ
-1,92%
15.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,47%
1.718
ΕΛΠΕ
+0,77%
6.55
ΕΛΣΤΡ
-0,43%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,62%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
1.394
ΕΝΤΕΡ
+2,30%
4
ΕΠΙΛΚ
+3,79%
0.137
ΕΠΣΙΛ
+0,36%
5.58
ΕΣΥΜΒ
+2,10%
0.584
ΕΤΕ
-3,50%
2.951
ΕΥΑΠΣ
+0,46%
4.36
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
7.59
ΕΥΠΙΚ
+1,85%
7.7
ΕΥΡΩΒ
-0,33%
0.896
ΕΧΑΕ
+0,74%
3.42
ΙΑΤΡ
+2,65%
1.55
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.541
ΙΛΥΔΑ
+2,77%
0.966
ΙΝΚΑΤ
-7,47%
2.045
ΙΝΛΙΦ
+2,50%
4.1
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.545
ΙΝΤΕΚ
+0,58%
3.47
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
6.7
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.908
ΙΝΤΚΑ
-2,60%
1.35
ΚΑΜΠ
+1,03%
1.97
ΚΑΡΕΛ
-0,79%
252
ΚΕΚΡ
-1,95%
1.104
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.5
ΚΛΜ
+0,35%
0.576
ΚΜΟΛ
0,00%
3.22
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.47
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
0.409
ΚΟΥΕΣ
-1,15%
4.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.112
ΚΡΙ
-0,70%
5.66
ΚΤΗΛΑ
+1,20%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.37
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
5.89
ΛΑΜΨΑ
0,00%
20.6
ΛΑΝΑΚ
+1,23%
0.826
ΛΕΒΚ
0,00%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.185
ΛΟΓΟΣ
0,00%
0.982
ΛΟΥΛΗ
-1,91%
2.05
ΛΥΚ
-1,23%
1.6
ΜΑΘΙΟ
+1,40%
0.725
ΜΕΒΑ
+4,10%
2.54
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
53
ΜΙΓ
+0,82%
0.0247
ΜΙΝ
0,00%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,55%
18.2
ΜΟΝΤΑ
+0,92%
0.66
ΜΟΤΟ
+0,53%
1.9
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.628
ΜΠΕΛΑ
+3,12%
14.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+1,93%
2.0895
ΜΠΟΚΑ
0,00%
0.026
ΜΠΟΠΑ
0,00%
0.057
ΜΠΡΙΚ
+2,12%
1.93
ΜΠΤΚ
-0,70%
0.705
ΜΥΤΙΛ
-2,74%
14.53
ΝΑΚΑΣ
-1,01%
1.96
ΝΑΥΠ
0,00%
1.16
ΝΙΚΑΣ
0,00%
1.24
ΞΥΛΚ
-1,24%
0.1985
ΞΥΛΠ
0,00%
0.226
ΟΛΘ
-0,40%
24.6
ΟΛΠ
-0,38%
15.7
ΟΛΥΜΠ
+2,76%
1.675
ΟΠΑΠ
-0,29%
13.93
ΟΤΕ
+0,06%
16.37
ΟΤΟΕΛ
-0,23%
8.78
ΠΑΙΡ
0,00%
0.806
ΠΑΠ
-1,17%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,16%
0.9984
ΠΕΤΡΟ
-0,70%
5.64
ΠΛΑΘ
+2,00%
3.57
ΠΛΑΙΣ
0,00%
3.55
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.3
ΠΡΕΜΙΑ
+0,38%
1.31
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
8.7
ΠΡΟΦ
+1,17%
3.45
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.1
ΣΑΡ
+0,15%
6.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.08
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.019
ΣΕΝΤΡ
-0,38%
0.26
ΣΙΔΜΑ
+0,52%
1.935
ΣΠΕΙΣ
-1,03%
7.7
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.2
ΤΕΝΕΡΓ
+2,92%
18
ΤΖΚΑ
+1,87%
2.18
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.25
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.29
ΦΙΕΡ
-4,06%
0.52
ΦΛΕΞΟ
+1,68%
6.05
ΦΡΙΓΟ
-1,96%
0.1
ΦΡΛΚ
+0,31%
3.2
ΦΦΓΚΡΠ
0,00%
4.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.52
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!

ΕΕ: Μειώθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων το α΄ τρίμηνο

Μειώθηκαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ το πρώτο τρίμηνο 2022. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 12,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις των νέων επιβατικών αυτοκινήτων έφθασαν τα 2.245.976. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ παρουσίασαν μειώσεις: Ιταλία (-24,4%), Γαλλία (-17,3%), Ισπανία (-11,6%) και Γερμανία (-4,6%).

Οι συνεχιζόμενες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας, που επιδεινώθηκαν περαιτέρω από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, επηρέασαν αρνητικά την παραγωγή αυτοκινήτων.

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισαν να μειώνονται (-20,5%). Οι πωλήσεις ήταν 844.187 μονάδες. Οι περισσότερες χώρες της περιοχής κατέγραψαν διψήφια πτώση στις πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων βασικών αγορών: Ισπανία (-30,2%), Ιταλία (-29,7%), Γαλλία (-19,5%) και Γερμανία (-17,5%), αναφέρει η ACEA.

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους τάση, υποχωρώντας για ένατο συνεχόμενο μήνα (-24,9%).

Με εξαίρεση τη Ρουμανία και την Κύπρο (+11,2% και +1,6% αντίστοιχα), όλες οι αγορές της ΕΕ παρουσίασαν πτώση, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-41,2%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-25,9%), τη Γερμανία ( 19,6%) και την Ιταλία (-9,7%).

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ συρρικνώθηκαν κατά 18,1%, φτάνοντας συνολικά τις 411.097 μονάδες. Τα αποτελέσματα Μαρτίου υποχώρησαν τις τριμηνιαίες επιδόσεις περισσότερο από τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν τους πρώτους δύο μήνες του έτους. Και οι τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ συνέβαλαν στην αρνητική απόδοση της περιοχής: Ισπανία (-30,3%), Γαλλία (-21,9%), Γερμανία (-11,6%) και Ιταλία (-4,8%).

Τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 28,7%, φτάνοντας τις 122.818 πωλήσεις, καθώς όλες οι αγορές παρουσίασαν πτώση. Διψήφιες απώλειες σημείωσαν όλες οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ: Ισπανία (-46,5%), Γαλλία (-28,6%), Γερμανία (-22,2%) και Ιταλία (-10,7%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά -21,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας συνολικά τις 329.606 μονάδες. Όλες οι τέσσερις μεγάλες αγορές στην περιοχή κατέγραψαν πτώση: Ισπανία (-35,7%), Γαλλία (-24,2%), Γερμανία ( 13,6%) και Ιταλία (-5,3%).

Οι πωλήσεις βαρέων φορτηγών στην ΕΕ υποχώρησαν τον Μάρτιο κατά 4,6%, μετρώντας 24.088 μονάδες. Μικτά αποτελέσματα κατέγραψαν οι τέσσερις μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Η Γερμανία και η Ισπανία κατέγραψαν πτώση (-9,2% και -5,8% αντίστοιχα), ενώ η Ιταλία και η Γαλλία σημείωσαν μέτρια ανάπτυξη (+1,9% και +1,6% αντίστοιχα).

Τρεις μήνες μέσα στο έτος, οι ταξινομήσεις νέων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ κατέγραψαν μέτρια αύξηση (+0,6%), φτάνοντας τις 64.336 μονάδες, χάρη στην ανάπτυξη κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2022. Με εξαίρεση τη Γερμανία (-1,0%), Όλες οι μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης συνέβαλαν στη θετική σωρευτική απόδοση στην περιοχή: Ισπανία (+4,5%), Γαλλία (+3,1%) και Ιταλία (+0,8%).

Τον περασμένο μήνα, 28.333 νέα μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα ταξινομήθηκαν στην ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 6,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Εξετάζοντας τις τέσσερις βασικές αγορές στην περιοχή, μόνο η Ιταλία σημείωσε ανάπτυξη (+0,9%). Η Γερμανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-11,6%), ακολουθούμενη από την Ισπανία (-4,8%) και τη Γαλλία (-1,9%).

Τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, οι πωλήσεις νέων φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση υποχώρησαν κατά 2,0%, φτάνοντας σχεδόν τις 75.000 μονάδες. Οι επιδόσεις των τεσσάρων μεγαλύτερων αγορών στην περιοχή διέφεραν. Η Γερμανία και η Γαλλία κατέγραψαν πτώση (-5,2% και -1,0% αντίστοιχα), ενώ η Ισπανία και η Ιταλία σημείωσαν μέτρια ανάπτυξη (+2,9% και +0,4% αντίστοιχα).

Τον Μάρτιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων εκτινάχθηκαν κατά 21,6%, φτάνοντας τις 2.402 μονάδες. Η αύξηση αυτή οφειλόταν κυρίως στα τριψήφια κέρδη σε αρκετές αγορές της ΕΕ. Μεταξύ των τεσσάρων βασικών αγορών της περιοχής, η Ισπανία σημείωσε τριψήφια ανάπτυξη (+167,7%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (+15,8%). Η Ιταλία, από την άλλη πλευρά, κατέγραψε διψήφια απώλεια (-29,2%) και η Γερμανία υποχώρησε επίσης (-8,8%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων και πούλμαν σε όλη την ΕΕ σημείωσαν ελαφρά πτώση (-0,2%), παρά τη σημαντική αύξηση τον Μάρτιο. Με εξαίρεση την Ισπανία (+52,8%), όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ κατέγραψαν απώλειες: Ιταλία (-15,7%), Γερμανία (-10,1%) και Γαλλία (-2,8%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!