Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Προβληματισμένοι οι χορηγοί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Mε την κοινή γνώμη στην Ιαπωνία να είναι διχασμένη για τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων εν μέσω πανδημίας και τα στάδια να παραμένουν άδεια από θεατές, χορηγοί κα διαφημιζόμενοι βρίσκονται σε μια ασυνήθιστη θέση.

Κατά παράδοση, η πιο ιστορική αθλητική διοργάνωση αποτελούσε την ιδανική ευκαιρία για την προβολή των εταιρειών.

Όμως οι συγκεκριμένοι Ολυμπιακοί Αγώνες με συνολικό προϋπολογισμό 15,4 δισ. δολαρίων δεν έχουν την αίγλη των προηγούμενων, ενώ επικρατεί αβεβαιότητα καθώς ακόμη και αθλητές βρίσκονται θετικοί στον ιό SARS-CoV-2, θέτοντας σε κίνδυνο ολόκληρες αποστολές.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Panasonic, ενός από τους μεγαλύτερους χορηγούς, αποφάσισε να απέχει από την τελετή έναρξης.

Δεν θα παραστεί ούτε ο επικεφαλής της Toyota. «Η απόφαση αυτή ελήφθη λαμβανομένων υπόψη διαφόρων παραγόντων, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι δεν θα υπάρχουν θεατές», ανέφερε στην αρχή της εβδομάδας εκπρόσωπος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Επίσης «δεν θα μεταδώσουμε καμία διαφήμιση που συσχετίζεται με τους Αγώνες στην Ιαπωνία», πρόσθεσε στη συνέχεια.

60 ιαπωνικές εταιρείες πλήρωσαν πάνω από 3 δισ. δολάρια

Η Toyota δεν είναι η μόνη. Το Reuters αναφέρει πως περίπου 60 ιαπωνικές εταιρείες που πλήρωσαν πάνω από 3 δισ. δολάρια σε δικαιώματα χορηγίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι οποίοι είχαν αρχικά δρομολογηθεί για το 2020, δεν είχαν αποφασίσει μέχρι πριν λίγες ημέρες εάν ήθελαν να συσχετιστούν με ένα γεγονός που δεν έχει κερδίσει την αποδοχή της κοινής γνώμης.

Από τα μέσα Ιουλίου, ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Γιοσιχίντε Σούγκα απεύθυνε έκκληση στον πρόεδρο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Τόμας Μπαχ να τηρηθούν τα υγειονομικά μέτρα για να μην υπάρξει περαιτέρω διασπορά.

«Για την επιτυχία της διοργάνωσης αλλά και για να έχουμε τη στήριξη του λαού θα πρέπει όλοι να τηρήσουν τα μέτρα».

Έρευνα της εφημερίδας Asahi κατέληξε στο συμπέρασμα πως τα δυο τρίτα των 1.444 Ιαπώνων που συμμετείχαν στη σχετική δημοσκόπηση τηρούν επιφυλάξεις για την υγειονομική ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων.

Οι φόβοι αιτιολογούνται από την μεγάλη κλίμακα της διοργάνωσης. Λαμβάνουν μέρος 11.000 αθλητές από 200 χώρες. Θετικά κρούσματα βρέθηκαν ήδη στις ολυμπιακές αποστολές των ΗΠΑ, της Νοτίου Κορέας και της Τσεχίας.

Σε απομόνωση τέθηκαν, επίσης, έξι αθλητές από τη βρετανική ομάδα αφού ένας επιβάτης στην πτήση τους προς την Ιαπωνία βρέθηκε θετικός. Συνολικά, έχουν καταγραφεί πάνω από 71 κρούσματα Covid-19 που να συνδέονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Δεν είναι όμως όλοι σε δυσμενή θέση. Η NBC Universal, η οποία έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων στις ΗΠΑ μέχρι το 2032, επισημαίνει πως έχει συγκεντρώσει 1,2 δισ. δολάρια παραπάνω από τα διαφημιστικά έσοδα της αντίστοιχης διοργάνωσης του Ρίο ντε Τζανέιρο το 2016.

Υπολογίζεται πως το αντίτιμο για μια 30λεπτη διαφήμιση στη ζώνη υψηλής μεταδοτικότητας κοστίζει 1 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με τους New York Times, το δίκτυο NBC συγκέντρωσε πάνω από 140 χορηγούς για την κάλυψη των Αγώνων στην τηλεόραση, την πλατφόρμα ελεύθερης ροής (streaming) Peacock και το Διαδίκτυο αντί των 100 χορηγών προ τετραετίας.

Η τηλεόραση, μάλιστα, έχει συγκεντρώσει το μέγιστο των κονδυλίων, αν και μεγάλη άνοδος παρατηρείται και στις διαφημίσεις μέσω διαδικτύου και streaming.

«Πιστεύουμε πως ο κόσμος θα παρακολουθήσει τους Αγώνες ακόμη και εάν δεν υπάρχουν θεατές, όπως έγινε με τόσα άλλα αθλήματα», σχολιάζει στην αμερικανική εφημερίδα ο επικεφαλής μάρκετινγκ της αλυσίδας εστιατορίων Chipotle.

Αν και η κατάσταση δεν είναι «ιδανική», η εταιρεία να προχωρήσει με τη διαφημιστική εκστρατεία της που επικεντρώνεται στα προφίλ αθλητών, τονίζει ο Κρις Μπράντ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!