Γ.Δ.
1451 -0,27%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.57
CNLCAP
-1,21%
8.15
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,19%
10.66
TITC
+0,52%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,53%
1.49
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
-0,23%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-0,54%
0.92
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.78
ΑΛΦΑ
-0,91%
1.633
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,73%
12.35
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
-0,90%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,06%
5.73
ΒΙΟΚΑ
-1,12%
2.64
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
16.64
ΔΑΑ
-0,12%
8.34
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,96%
11.37
ΔΟΜΙΚ
-0,11%
4.655
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,41%
0.35
ΕΒΡΟΦ
+1,49%
1.7
ΕΕΕ
+0,80%
30.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+2,88%
2.5
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-1,01%
8.29
ΕΛΣΤΡ
+1,23%
2.47
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.778
ΕΛΧΑ
+0,52%
1.938
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.275
ΕΤΕ
-0,73%
7.644
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-1,49%
1.99
ΕΧΑΕ
-0,58%
5.15
ΙΑΤΡ
+3,41%
1.67
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
-1,74%
1.69
ΙΝΚΑΤ
+1,78%
5.14
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5
ΙΝΛΟΤ
+1,41%
1.15
ΙΝΤΕΚ
+1,59%
6.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.58
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
340
ΚΕΚΡ
+2,53%
1.62
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.595
ΚΟΡΔΕ
+3,26%
0.57
ΚΟΥΑΛ
-0,57%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
6.01
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,46%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
+0,23%
0.862
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.98
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
-2,91%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,74%
4.09
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
3.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+0,74%
4.1
ΜΙΝ
-5,51%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,90%
26.86
ΜΟΝΤΑ
+7,49%
3.3
ΜΟΤΟ
+0,17%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
-0,56%
28.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
-0,37%
37.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+1,45%
1.05
ΞΥΛΚ
-1,06%
0.28
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,90%
22.5
ΟΛΠ
-0,40%
24.65
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
-3,05%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.896
ΟΤΕ
-0,49%
14.27
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
-0,82%
1.21
ΠΑΠ
+0,77%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,75%
3.95
ΠΕΤΡΟ
+0,70%
8.68
ΠΛΑΘ
-0,98%
4.05
ΠΛΑΚΡ
+1,30%
15.6
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,87%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
+2,20%
1.625
ΣΑΡ
+1,02%
11.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
-0,50%
1.99
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.8
ΣΠΙ
+2,82%
0.73
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,38%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,05%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+3,73%
0.334
ΦΡΛΚ
+0,61%
4.095
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Πιο προσεχτικές οι αγορές των Ελλήνων φέτος τα Χριστούγεννα

Η πανδημία επιτάσσει πιο προσεκτικές και επικεντρωμένες στην εμπειρία αγορές τα φετινά Χριστούγεννα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» η οποία διεξήχθη από την Sitecore. Σημειώνεται ότι η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, οι οποίοι απάντησαν σε μια έρευνα 10 λεπτών, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.

Συγκεκριμένα, αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, ποσοστό 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους. Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή ενώ το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας.

Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει.

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους καταναλωτές. Συγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια. Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο. Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει ότι το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία». Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία ενώ το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος.

Αναφορικά με τις δαπάνες των νέων καταναλωτών, ποσοστό 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία. Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι. Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!