Γ.Δ.
1405.27 -0,12%
ACAG
-1,21%
5.7
CENER
+0,56%
8.96
CNLCAP
+2,70%
7.6
DIMAND
-0,61%
8.2
NOVAL
-0,84%
2.71
OPTIMA
0,00%
11.78
TITC
-2,53%
28.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-1,67%
1.41
ΑΒΕ
-2,27%
0.43
ΑΔΜΗΕ
+0,48%
2.115
ΑΚΡΙΤ
-1,33%
0.74
ΑΛΜΥ
+1,11%
2.73
ΑΛΦΑ
-1,56%
1.516
ΑΝΔΡΟ
+1,23%
6.58
ΑΡΑΙΓ
-1,33%
11.15
ΑΣΚΟ
+1,12%
2.7
ΑΣΤΑΚ
+0,29%
6.82
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.44
ΑΤΤ
+1,37%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,74%
2.26
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,33%
5.86
ΒΙΟΚΑ
+0,42%
2.4
ΒΙΟΣΚ
-2,27%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+4,24%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.435
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,73%
16.3
ΔΑΑ
-0,56%
7.856
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-0,38%
10.56
ΔΟΜΙΚ
+2,56%
4
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.324
ΕΒΡΟΦ
+0,34%
1.465
ΕΕΕ
+0,44%
31.7
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.175
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,78%
2.21
ΕΛΛ
-0,37%
13.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
2.35
ΕΛΠΕ
0,00%
8.03
ΕΛΣΤΡ
+0,93%
2.18
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.664
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.822
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-2,27%
1.29
ΕΤΕ
-0,48%
7.852
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,54%
5.57
ΕΥΡΩΒ
-1,51%
2.016
ΕΧΑΕ
+0,80%
5.02
ΙΑΤΡ
-1,96%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-2,24%
0.3495
ΙΛΥΔΑ
+0,61%
1.65
ΙΝΚΑΤ
-0,51%
4.915
ΙΝΛΙΦ
-1,06%
4.65
ΙΝΛΟΤ
-1,62%
1.096
ΙΝΤΕΚ
+2,15%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.66
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.17
ΙΝΤΚΑ
-1,22%
3.25
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
332
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.56
ΚΟΡΔΕ
+1,24%
0.489
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.138
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.24
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,95%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-1,69%
1.165
ΛΑΒΙ
-2,36%
0.869
ΛΑΜΔΑ
+2,77%
6.68
ΛΑΜΨΑ
-0,54%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,11%
0.93
ΛΕΒΚ
+0,72%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.292
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
-0,75%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.928
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.89
ΜΕΝΤΙ
+2,91%
2.83
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,92%
3.75
ΜΙΝ
+2,08%
0.49
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,49%
24.52
ΜΟΝΤΑ
-0,86%
3.45
ΜΟΤΟ
-2,68%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-0,74%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,56%
26.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.38
ΜΠΡΙΚ
+1,36%
1.86
ΜΠΤΚ
-1,56%
0.63
ΜΥΤΙΛ
+1,20%
35.54
ΝΑΚΑΣ
+2,27%
2.7
ΝΑΥΠ
-2,55%
0.916
ΞΥΛΚ
-0,78%
0.256
ΞΥΛΠ
+14,37%
0.565
ΟΛΘ
-1,41%
21
ΟΛΠ
0,00%
25
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.45
ΟΠΑΠ
-0,13%
14.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.92
ΟΤΕ
-0,15%
13.53
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
-0,45%
1.095
ΠΑΠ
-0,41%
2.44
ΠΕΙΡ
-2,50%
3.51
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
8.08
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.855
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.276
ΠΡΕΜΙΑ
+0,53%
1.13
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,07%
4.5
ΡΕΒΟΙΛ
+0,64%
1.58
ΣΑΡ
-0,18%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-0,27%
1.815
ΣΠΕΙΣ
-1,22%
6.46
ΣΠΙ
0,00%
0.642
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.6
ΤΖΚΑ
+0,70%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+0,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-2,69%
3.795
ΧΑΙΔΕ
+0,84%
0.6

NielsenIQ: Πώς κινήθηκε το λιανεμπόριο τροφίμων το καλοκαίρι

Οι καλοκαιρινοί μήνες φαίνεται να ήταν ιδιαίτερα τονωτικοί για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, καθώς η αγορά παρουσίασε θετική τάση της τάξης του +5,7%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσίασαν ελαφρώς πιο συγκρατημένη τάση, στο +5,2%, σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ.

Όσον αφορά στις επιμέρους μεγάλες κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά αναπτύχθηκαν με +6,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης στο +5,1%. Οι κατηγορίες που σχετίζονται με την φροντίδα του νοικοκυριού σημείωσαν αρκετά πιο συγκρατημένη τάση, οριακά θετική στο +0,6%, γεγονός που οφείλεται εν μέρει και στον εξορθολογισμό, που έγινε στην συχνότητα και την ένταση της χρήσης των προϊόντων καθαρισμού.

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) συνέχισε να εμφανίζει την πιο θετική, διψήφια τάση, στο +15,9%, ενώ τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσιάζουν επίσης θετική τάση στο +4,7%.

Στο επίπεδο των επιμέρους γεωγραφικών περιοχών, όπως είναι και αναμενόμενο, οι πιο θετικές τάσεις σημειώθηκαν σε περιοχές εκτός των αστικών κέντρων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, και πιο συγκεκριμένα στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας/Θράκης (+11,4%), καθώς και της Κρήτης (+11,3%), ενώ το ποσοστό ανάπτυξης για την Πελοπόννησο έφτασε το +7,7%.

Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα

Αναλύοντας την πορεία των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, αξίζει να αναφέρουμε ότι το καλοκαίρι του 2021 εξακολούθησαν ορισμένες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης (ενδεικτικά αναφέρονται η βότκα με 24,1% και το ρούμι με 27,5), σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στον τομέα της προσωπικής υγιεινής οι κατηγορίες των καλλυντικών, των αποτριχωτικών, καθώς και των αντιηλιακών είναι αυτές που παρουσίασαν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης και ειδικά για τις δύο τελευταίες σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι υψηλότερες θερμοκρασίες και πιθανότατα η νωρίτερη, σε σχέση με πέρυσι, επίσκεψή των καταναλωτών στις παραλίες. Στον αντίποδα, και για ευνόητους λόγους, ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συρρίκνωση του τζίρου για την κατηγορία των αντισηπτικών χεριών, κατά -38,4%.

Τέλος, όσον αφορά στην φροντίδα περιποίησης του νοικοκυριού, οι Έλληνες καταναλωτές περιόρισαν την δαπάνη τους για τα καθαριστικά σπιτιού, τα οποία έκαναν βουτιά στις πωλήσεις τους, σε αξία, κατά -12,7%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!