Γ.Δ.
1454.98 0,00%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.57
CNLCAP
0,00%
8.25
DIMAND
0,00%
9.54
OPTIMA
0,00%
10.68
TITC
0,00%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.498
ΑΒΕ
0,00%
0.471
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.648
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.14
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.28
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.48
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.355
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.675
ΕΕΕ
0,00%
29.94
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.62
ΕΛΠΕ
0,00%
8.375
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.44
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.78
ΕΛΧΑ
0,00%
1.928
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.155
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.27
ΕΤΕ
0,00%
7.7
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.02
ΕΧΑΕ
0,00%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.44
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.72
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.05
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.134
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.32
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.59
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.552
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.416
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.385
ΛΑΒΙ
0,00%
0.86
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.42
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
4.06
ΜΕΝΤΙ
0,00%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
0,00%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
26.62
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.07
ΜΟΤΟ
0,00%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
1.035
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.75
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.9
ΟΠΑΠ
0,00%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
14.34
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
3.98
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.62
ΠΛΑΘ
0,00%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.59
ΣΑΡ
0,00%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.84
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
0,00%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Κ. Καραμανλής: Έχουμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς

«Έχουμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας με τη δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Νίνα Κασιμάτη, κατά τη διάρκεια του Olympia Forum II, που οργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ.

Παράλληλα, ο υπουργός Μεταφορών διέψευσε ότι «υπάρχουν σκέψεις για διόδια στο κέντρο της Αθήνας», λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «ποτέ κανείς δεν είπε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη λέξη διόδια».

Παράλληλα, παραδέχτηκε ότι η Αθήνα, όπως κάθε μεγαλούπολη της Ευρώπης, αντιμετωπίζει το πρόβλημα της κυκλοφορίας και πρόσθεσε ότι λαμβάνονται μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Όπως εξήγησε, το κυκλοφοριακό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει κάθε φορέας μόνος του, χρειάζεται συντονισμός πολλών φορέων.

Αναφέρθηκε στον «πράσινο δακτύλιο» που ξεκινάει στις 25 Οκτωβρίου και εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί ακόμα περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής έκανε εκτενή αναφορά στα σχέδια του υπουργείου για τη βελτίωση των συγκοινωνιών, και τόνισε ότι σήμερα κυκλοφορούν 1.300 λεωφορεία στην Αθήνα από 850, μία αύξηση 50%, χάρη στη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Αναφέρθηκε επίσης στην εκμίσθωση οχημάτων και είπε ότι «μόνο στην Αθήνα και το Σίδνεϋ αυξήθηκε η χρήση των ΜΜΜ κατά της διάρκειας της πανδημίας».

Επίσης, είπε ότι βρίσκεται ήδη στον αέρα είναι ο διαγωνισμός για τα 770 πράσινα λεωφορεία – ηλεκτρικά και CNG – με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και αποκάλυψε ότι θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός της ΣΤΑΣΥ για προμήθεια νέων συρμών.

Όσον αφορά στα έργα υποδομής, τόνισε ότι το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και η κυβέρνηση Μητσοτάκη «έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες», προσθέτοντας ότι πρόκειται για προγράμματα που ήδη υλοποιούνται. Ενώ πρόσθεσε ότι ξεμπλοκάρουν και εμβληματικά έργα, όπως για παράδειγμα το Πάτρα – Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και αναμένεται να είναι έτοιμο μέσα του 2023 – αρχές του 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!