Γ.Δ.
1496.29 -0,43%
ACAG
0,00%
6.08
CENER
0,00%
8.54
CNLCAP
-0,63%
7.85
DIMAND
-0,22%
9.28
OPTIMA
+2,28%
11.66
TITC
0,00%
31.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,22%
1.62
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+0,68%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,18%
0.84
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.81
ΑΛΦΑ
-0,77%
1.738
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.68
ΑΣΚΟ
-0,74%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.4
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,41%
2.45
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,27%
6.23
ΒΙΟΚΑ
-0,38%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+1,09%
1.395
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,97%
16.34
ΔΑΑ
-2,20%
8.174
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,25%
12.01
ΔΟΜΙΚ
+2,65%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,82%
0.371
ΕΒΡΟΦ
-3,55%
1.63
ΕΕΕ
-0,73%
32.52
ΕΚΤΕΡ
-1,18%
4.18
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
+0,36%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.63
ΕΛΠΕ
-1,03%
8.625
ΕΛΣΤΡ
-2,48%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+0,32%
1.894
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.095
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,45%
1.36
ΕΤΕ
+0,23%
8.54
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.04
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.135
ΕΧΑΕ
-0,38%
5.23
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-1,23%
0.4
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.705
ΙΝΚΑΤ
-1,71%
5.16
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.98
ΙΝΛΟΤ
-0,67%
1.178
ΙΝΤΕΚ
+0,65%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,92%
4.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,93%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,90%
1.69
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.544
ΚΟΥΑΛ
+3,54%
1.286
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.68
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.395
ΛΑΒΙ
-0,21%
0.96
ΛΑΜΔΑ
-0,88%
6.79
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-4,72%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+2,65%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,37%
27.18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.29
ΜΟΤΟ
+1,64%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,22%
27.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,92%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,62%
0.976
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.277
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-1,39%
24.75
ΟΛΥΜΠ
-1,44%
2.74
ΟΠΑΠ
+0,46%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.938
ΟΤΕ
+0,56%
14.32
ΟΤΟΕΛ
-1,27%
12.4
ΠΑΙΡ
-0,87%
1.14
ΠΑΠ
-0,79%
2.5
ΠΕΙΡ
0,00%
3.85
ΠΕΤΡΟ
-3,45%
8.96
ΠΛΑΘ
-0,49%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,69%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.67
ΣΑΡ
-0,18%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-0,78%
7.66
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,93%
18.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,89%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,12%
1.76
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.125
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Ο πρίγκιπας Κάρολος στηρίζει τη μόδα της ηθικής – Τι είναι το fashion ID

Ο πρίγκιπας Κάρολος επαίνεσε το νέο ψηφιακό ID μόδας που βοηθά τους καταναλωτές να κάνουν ηθικές επιλογές.

Ο πρωτότοκος γιος της βασίλισσας Ελισάβετ Β’ του Ηνωμένου Βασιλείου βρέθηκε στη Ρώμη το Σαββατοκύριακο για να συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής της G-20 και συναντήθηκε με διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων brand μόδας.

Ο πρίγκιπας Κάρολος χαιρέτισε τις προσπάθειες που οδήγησαν σε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα για τα brand μόδας, επισημαίνοντας ότι θα βοηθά τους καταναλωτές να λαμβάνουν ηθικές αποφάσεις όσον αφορά τις αγορές τους. «Είμαι τόσο ευγνώμων σε όλους σας» είπε στους παρόντες διευθύνοντες συμβούλους, όλα τα μέλη της Ομάδας Δράσης για τη Μόδα (που έχει συσταθεί με πρωτοβουλία του πρίγκιπα Κάρολου) , υπό την προεδρία του Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτή του Ομίλου YOOX NET-A-PORTER.

Στη συνάντηση ήταν παρούσα η Νατάσα Φρανκ εκπροσωπώντας την EON, την εταιρεία που παρείχε την τεχνολογία για να δημιουργηθεί η ψηφιακή ταυτότητα.

Η επίδειξη έγινε με ένα κασκόλ, μια τσάντα, ένα πόντσο και ένα σακάκι φτιαγμένο με φτερά που ανακυκλώθηκαν από στρώματα.

Τι είναι το ψηφιακό ID μόδας

Η Φρανκ εξήγησε στον πρίγκιπα Κάρολο ότι ενώ πολλές φορές οι επενδύσεις που πραγματοποιούν οι εταιρείες μόδας για πιο βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές είναι αόρατες στον πελάτη, «η ψηφιακή ταυτότητα θα επιτρέψει στους ανθρώπους να τις βλέπουν».

Η Ομάδα Δράσης για τη Μόδα είναι μέρος της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Αγορών (SMI) του πρίγκιπα Κάρολου και σε αυτή τη συμμετέχουν, μεταξύ άλλων τα brand Burberry, Gabriela Hearst, Stella McCartney, Selfridges, Vestiaire Collective και Modo Operandi.

«Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν εάν αυτό που αγοράζουν δημιουργείται με βιώσιμο τρόπο και υπάρχει ευθύνη να τους λέμε εάν πιστεύουμε πραγματικά στις κοινές αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της συμμόρφωσης με τους νόμους. Η μόδα είναι ένας από τους πιο ρυπογόνους τομείς στον κόσμο, αλλά αυτό το νέο ψηφιακό ID δείχνει πώς οι επιχειρήσεις δεσμεύονται για ουσιαστική, μετρήσιμη αλλαγή: παρέχοντας στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν πιο καθαρές, πιο υγιεινές και βιώσιμες επιλογές. Δείχνει ότι ο κλάδος δεν μιλάει μόνο για αυτά τα ζητήματα, αλλά έχει αναλάβει δράση».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!