Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

OΣΕ: Δεν κλείνει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου

«Δεν κλείνει, ούτε πρόκειται να κλείσει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου» διαβεβαιώνει η διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος(ΟΣΕ) επισημαίνοντας παράλληλα ότι «το στελεχιακό δυναμικό που αποσπάστηκε για λίγες ημέρες στη Λάρισα, για να καλύψει επείγουσες ανάγκες, θα επιστρέψει στα καθήκοντα του στον Βόλο εντός σύντομου διαστήματος».

Συγκεκριμένα, ο ΟΣΕ σε συνέχεια δημοσιευμάτων που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες μέρες σχετικά με το «επικείμενο κλείσιμο του σιδηροδρομικού Σταθμού του Βόλου» με σημερινή ανακοίνωσή του, αναφέρει τα εξής:

1. Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου δεν κλείνει ούτε πρόκειται να κλείσει. Σχετική ανακοίνωση και απόφαση δεν υπήρξε ποτέ. Η Σιδηροδρομική σύνδεση Λάρισας – Βόλου πραγματοποιείται κανονικά και – σε ότι αφορά στο Διαχειριστή της Υποδομής – θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία της εφόσον οι Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις την εξυπηρετούν, όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές συνδέσεις της επικράτειας.

2. Στελεχιακό δυναμικό από το Σταθμό του Βόλου αποσπάστηκε για διάστημα λίγων ημερών στην όμορρη περιοχή της Λάρισας προκειμένου να υποστηρίξει επείγουσες και κρίσιμες για την ανάπτυξη του Οργανισμού ανάγκες. Το στελεχιακό αυτό δυναμικό θα επιστρέψει στα καθήκοντά του εντός σύντομου διαστήματος και αναλόγως της προτεραιοποίησης των αναγκών του Οργανισμού.

3. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος διανύει περίοδο σημαντικής μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού του δεδομένων των αθρόων συνταξιοδότησεων των στελεχών του. Ως εκ τούτου η αναπλήρωση συνταξιοδοτούμενων στελεχών αποτελεί στην παρούσα φάση μείζον ζήτημα για την αντιμετώπιση και επίλυση του οποίου, η κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών και ο Οργανισμός εργάζονται συστηματικά από κοινού.

4. Ειδικά για την περιοχή της Μαγνησίας, ο στρατηγικός σχεδιασμός του Υπουργείου και του Οργανισμού περιλαμβάνει, πέραν της αναβάθμισης της σύνδεσης της Λάρισας με το Βόλο με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση και την παράκαμψη της νέας Ιωνίας, τη σύνδεση με το Λιμάνι του Βόλου, τις ΒΙΠΕ 1 & 2, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τη ΒΙΠΕ του Αλμυρού σε ένα ευρύτερο εντυπωσιακό σιδηροδρομικό σχεδιασμό με σκοπό την ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Λιμένα Βόλου στο μεταφορικό τοπίο της χώρας.

5. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος διαθέτει Τμήμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διοίκηση όλοι εκ των οποίων είναι στη διάθεση των μέσων ενημέρωσης για κάθε ζήτημα σχετικό με τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Είναι επομένως απορίας άξιο πως διακινούνται στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο δημοσιεύματα χωρίς αυτά να έχουν τύχει στοιχειώδους διασταύρωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!