Γ.Δ.
1455.48 +0,03%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
+3,70%
7.85
CNLCAP
-3,64%
7.95
DIMAND
+0,10%
9.55
OPTIMA
-0,37%
10.64
TITC
+2,60%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,40%
1.492
ΑΒΕ
+2,34%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
+2,86%
2.88
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.62
ΑΝΔΡΟ
+0,58%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+1,81%
12.36
ΑΣΚΟ
+1,15%
2.63
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,49%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+7,08%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,29%
5.8
ΒΙΟΚΑ
-3,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
-5,26%
0.18
ΒΟΣΥΣ
+3,25%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,70%
16.78
ΔΑΑ
-0,36%
8.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,22%
11.34
ΔΟΜΙΚ
-0,64%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,13%
0.359
ΕΒΡΟΦ
+1,19%
1.695
ΕΕΕ
+0,47%
30.08
ΕΚΤΕΡ
-2,20%
4.45
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+2,88%
2.5
ΕΛΛ
+0,35%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,34%
2.585
ΕΛΠΕ
-1,67%
8.235
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.45
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.8
ΕΛΧΑ
+1,14%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-9,68%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+8,66%
1.38
ΕΤΕ
-0,39%
7.67
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
2.01
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.17
ΙΑΤΡ
+2,79%
1.66
ΙΚΤΙΝ
-1,14%
0.435
ΙΛΥΔΑ
-2,91%
1.67
ΙΝΚΑΤ
+5,74%
5.34
ΙΝΛΙΦ
+1,20%
5.04
ΙΝΛΟΤ
+1,94%
1.156
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,35%
4.38
ΙΝΤΕΤ
-3,03%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+5,08%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
-1,58%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+5,66%
1.68
ΚΟΡΔΕ
+1,45%
0.56
ΚΟΥΑΛ
-2,54%
1.38
ΚΟΥΕΣ
-1,17%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,74%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+3,25%
1.43
ΛΑΒΙ
-0,70%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,65%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
-10,77%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+1,41%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+0,25%
4.07
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
+0,79%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,18%
27.2
ΜΟΝΤΑ
+5,21%
3.23
ΜΟΤΟ
+1,16%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,81%
29.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+1,03%
1.97
ΜΠΤΚ
-2,08%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,16%
38.06
ΝΑΚΑΣ
-4,79%
2.78
ΝΑΥΠ
-0,48%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-1,18%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
+0,81%
24.95
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.85
ΟΠΑΠ
-3,47%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
+0,49%
14.41
ΟΤΟΕΛ
+0,47%
12.86
ΠΑΙΡ
-1,64%
1.2
ΠΑΠ
+1,53%
2.65
ΠΕΙΡ
-1,91%
3.904
ΠΕΤΡΟ
-1,86%
8.46
ΠΛΑΘ
-2,20%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,95%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-1,04%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+1,26%
1.61
ΣΑΡ
+1,36%
11.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,53%
7.72
ΣΠΙ
+1,13%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,77%
18.37
ΤΖΚΑ
-3,33%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
-3,50%
0.358
ΦΛΕΞΟ
-4,17%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
+0,86%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Westnet: Χρυσό βραβείο για την καμπάνια της AUX

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της Westnet αναφέρει:

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποίησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Η Westnet βραβεύτηκε στην κατηγορία «Strategic Communications – Marketing/Promotion Campaign – Product Launch» για την πρωτότυπη καμπάνια «Out-of-the-bAUX», η οποία περιελάμβανε στοχευμένες ενέργειες – ραδιοφωνικά σποτ, outdoor διαφήμιση σε λεωφορεία και μετρό, προϊοντικές καταχωρήσεις – για την τοποθέτηση του brand AUX στην Ελληνική αγορά. Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του στους καταναλωτές και την καθιέρωσή του ως μία αξιόπιστη λύση στο χώρο του κλιματισμού, η καμπάνια βασίστηκε σε μια σειρά έξυπνων λογοπαίγνιων, εκπαιδεύοντας το κοινό σχετικά με τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που κάνουν την AUX μια ελκυστική πρόταση.

Αναφορικά με τη διάκριση, ο κ. Ηλίας Ρίζος, Commercial Manager Home Comfort, δήλωσε: «Μέσω της συνεργασίας της με τον κορυφαίο όμιλο AUX, η Westnet αναπτύσσεται πλέον δυναμικά και στην κατηγορία του κλιματισμού. Αποτελώντας τον αποκλειστικό διανομέα της AUX στην Ελλάδα, φέρνουμε στην αγορά προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαίου σχεδιασμού και υψηλών επιδόσεων. Η επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί μια δυναμική είσοδο σε μια κατηγορία που η Westnet θα συνεχίσει να επενδύει στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού».

Τα MarCom Awards αποτελούν ένα διεθνή θεσμό βραβείων που επιβραβεύει την αριστεία στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα των επαγγελματιών του κλάδου. Από την ίδρυσή τους το 2004, τα MarCom έχουν εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες διοργανώσεις στον κόσμο, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο περισσότερες από 6.500 υποψηφιότητες από δεκάδες χώρες.

Η διαχείρισή τους γίνεται από την Ένωση Επαγγελματιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Association of Marketing and Communication Professionals – AMCP), ένα διεθνή οργανισμό που ιδρύθηκε το 1995 και ο οποίος αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες των κλάδων μάρκετινγκ, επικοινωνίας, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων.

Η καμπάνια της Westnet υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία TRABAHO, ενώ προβλήθηκε από την Interbus, εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο της outdoor διαφήμισης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!