Γ.Δ.
1496.35 -0,43%
ACAG
+1,32%
6.16
CENER
+3,28%
8.82
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
-0,32%
9.27
OPTIMA
+2,46%
11.68
TITC
+0,16%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,12%
1.638
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+3,61%
2.295
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.845
ΑΛΜΥ
-2,47%
2.76
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.768
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.82
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.68
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
+1,41%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
-0,24%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,01%
6.5
ΒΙΟΚΑ
+1,53%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+8,13%
2.66
ΓΕΒΚΑ
-1,26%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
-2,44%
8.154
ΔΑΙΟΣ
-2,65%
3.68
ΔΕΗ
-0,67%
11.9
ΔΟΜΙΚ
-0,22%
4.51
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,54%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-3,55%
1.63
ΕΕΕ
-0,37%
32.64
ΕΚΤΕΡ
-1,06%
4.185
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,47%
2.695
ΕΛΠΕ
-0,63%
8.66
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.085
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,45%
1.36
ΕΤΕ
-0,82%
8.45
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
-0,42%
2.132
ΕΧΑΕ
+0,95%
5.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
+0,74%
0.408
ΙΛΥΔΑ
-2,62%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.22
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
-1,35%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+0,82%
6.16
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,38%
4.42
ΙΝΤΕΤ
+1,21%
1.255
ΙΝΤΚΑ
-1,46%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+0,67%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.675
ΚΟΡΔΕ
-1,47%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,70%
1.288
ΚΟΥΕΣ
+0,52%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,58%
1.345
ΛΑΒΙ
+1,87%
0.98
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-0,94%
1.05
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
+2,59%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+0,89%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,30%
26.92
ΜΟΝΤΑ
+3,34%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+1,01%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
38.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,41%
0.974
ΞΥΛΚ
-1,79%
0.274
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-2,39%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,72%
2.76
ΟΠΑΠ
-1,11%
15.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.93
ΟΤΕ
-0,21%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-1,27%
12.4
ΠΑΙΡ
-1,74%
1.13
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,16%
3.844
ΠΕΤΡΟ
-3,23%
8.98
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-3,75%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-2,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,69%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.67
ΣΑΡ
-0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.74
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.18
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,90%
1.764
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
+1,94%
4.2
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Καραγιάννης: Η Θεσσαλονίκη θα γίνει μία μητρόπολη υποδομών

Στο ευρύ, συνεκτικό και εξασφαλισμένο πλάνο έργων που εξελίσσεται στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για θέματα Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι «TV 100» της Θεσσαλονίκης.

«Η Θεσσαλονίκη πρέπει και θα γίνει η Μητρόπολη των Βαλκανίων και αυτή τη στιγμή γίνεται η “μητρόπολη των υποδομών”», όπως είπε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης, με αφορμή και την παράδοση ενός κυρίου τμήματος του οδικού άξονα «Θέρμη – Γαλάτιστα», υπογράμμισε ότι το καλοκαίρι του 2022, ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία ολόκληρο το έργο, κάτι που όπως τόνισε «σπάνια συναντάμε στα μεγάλα, δημόσια έργα».

«Πλέον, κάτοικοι και επισκέπτες θα έχουν στη διάθεσή τους έναν ασφαλή δρόμο, ο οποίος θα τους οδηγεί συντομότερα στη Χαλκιδική», τόνισε ο κ. Καραγιάννης. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, τα οποία αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση  του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όπως έκανε γνωστό, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το επόμενο διάστημα θα δημοπρατηθούν έργα ύψους 64 εκατομμυρίων ευρώ για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας.

Στη συνέχεια υπογράμμισε το πλέγμα μεγάλων έργων που περιλαμβάνει ο προγραμματισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πόλη τονίζοντας ότι: «Ουσιαστικά, η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα είναι μία άλλη πόλη. Μία πόλη βιώσιμη και ποιοτική για τους πολίτες της».

«Δουλεύουμε μεθοδικά και στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Κώστα Καραμανλή έχουμε πρώτη προτεραιότητα τη Θεσσαλονίκη. Σκοπός μας είναι να γίνει μία Μητρόπολη των υποδομών που θα έλκει επενδύσεις» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Flyover: Εντός του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες

Ο Υφυπουργός Υποδομών αναφερόμενος στο FlyOver τόνισε ότι «έως το τέλος του 2022 θα έχουμε μπουλντόζες, καθώς τον Ιανουάριο θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος για το έργο».

Όπως σημείωσε, το έργο θα απελευθερώσει όλες τις διελεύσεις και θα ανακατασκευαστούν σχεδόν όλοι οι κόμβοι, ενώ τόνισε χαρακτηριστικά ότι: «πρόκειται για ένα έργο που θα έχει να ζηλέψει όλη η Ευρώπη».

Σε λειτουργία το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Σε ό,τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι: «Το έργο πραγματικά “τρέχει” και στόχος μας είναι να παραδώσουμε, στο τέλος του 2023, ένα λειτουργικό μετρό, όπου ο πολίτης θα μπαίνει και θα κάνει όλες τις στάσεις. Δεν θα παραδώσουμε ένα κουτσουρεμένο μετρό» και τόνισε ότι το 40% της επιδομής του έργου κατασκευάστηκε στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Έστειλε σαφές μήνυμα ότι: «Τα έργα υποδομών δεν πρέπει να μπαίνουν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Μας ενοχλεί ότι κάποιοι επιδιώκουν να διχάσουν την πόλη, όταν, για πρώτη φορά, είναι όλοι συντεταγμένοι με τη λύση που προτείναμε».

Υλοποιούμε ένα ευρύ πλάνο έργων για τη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Καραγιάννης έκανε εκτενή αναφορά σε όλο το πλάνο των υποδομών που υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ που προκηρύχθηκαν, εκ των οποίων τα δύο αφορούν τη Θεσσαλονίκη.

«Προκηρύξαμε τη σιδηροδρομική σύνδεση για το λιμάνι και τον Προαστιακό της Δυτικής Θεσσαλονίκης, ενώ σε 30 μήνες θα τελειώσει η οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Τρία πολύ σημαντικά έργα που θα αλλάξουν συνολικά την πόλη», τόνισε.

Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών: «Τις επόμενες ημέρες θα περάσει από την Διυπουργική Επιτροπή για τα ΣΔΙΤ ο άξονας Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και μέχρι το καλοκαίρι τελειώνει η Ποτίδαια».

Στη συνέχεια τόνισε ότι: «Εντός του 2022 θα έχουμε ανάδοχο για το Δικαστικό Μέγαρο, ενώ σε εξέλιξη είναι ο διαγωνισμός για  το ΣΔΙΤ των 17 σχολείων και η κατασκευή θα αρχίσει το 2022».

«Είμαστε επιμελείς, συστηματικοί και τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα. Η παρέμβασή μας δεν είναι μονοδιάστατη» σημείωσε.

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «Οι οδικοί και σιδηροδρομικοί άξονες, αλλά και συνολικά τα έργα υποδομών είναι πάρα πολύ χρήσιμα έργα. Σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας, καλύτερες δουλειές και καλύτερη ποιότητα ζωής για τους πολίτες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!