Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

ΕΟΤ: Με χρώμα Ελλάδας νέα πίστα δημοφιλούς videogame

Αιγαιοπελαγίτικα χρώματα φέρει η νέα πίστα του πλέον δημοφιλούς παγκοσμίως ηλεκτρονικού παιχνιδιού PUBG Mobile (Player Unknown’s Battlegrounds),που λανσάρεται στο παγκόσμιο κοινό, αύριο Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου.

Η νέα ελληνική πίστα του παιχνιδιού, βασίστηκε στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική με κύρια έμπνευση το νησί της Σαντορίνης όπου οι παίχτες θα μπορούν να περιηγηθούν στο εικονικό ψηφιακό κυκλαδίτικο περιβάλλον με θέα το Αιγαίο.

Πρόκειται για μία συνεργασία της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας με την κινεζική πολυεθνική εταιρεία Tencent (Shenzhen Tencent Computer Systems Company Limited), χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τον ΕΟΤ, που στόχο έχει την προβολή της Ελλάδας σε περισσότερους από 46,5 εκατ. ακολούθους του δημοφιλούς παιχνιδιού.

Παγκόσμια πρεμιέρα με χρώμα Ελλάδας στο δημοφιλές videogame PUBG Mobile © ΕΟΤ
Παγκόσμια πρεμιέρα με χρώμα Ελλάδας στο δημοφιλές videogame PUBG Mobile © ΕΟΤ

Το PUBG Mobile κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2018 σε πάνω από 170 χώρες (εκτός Κίνας) και απότότε παραμένει το δημοφιλέστερο παιχνίδι παγκοσμίως,με περισσότερους από 1 δις μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ενώ ανακηρύχθηκε Best Game από το Google Play & Apple Store.

Η νέα ελληνική πίστα θα προωθηθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του παιχνιδιού (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube & TikTok) σε 18 διαφορετικές γλώσσες, ενώ οι συνολικές προβολές, συμπεριλαμβανομένων των εγγεγραμμένων παιχτών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 600 εκατ. views παγκοσμίως.

Τα επικοινωνιακά οφέλη για τη χώρα μας είναι προφανή και πολλαπλά, λόγω τηςμεγάλης απήχησης του παιχνιδιού, του πρωτότυπου χαρακτήρα προβολής και της εκμετάλλευσης νέων πεδίων και πιθανών συνεργιών με τον μεγαλύτερο τεχνολογικό όμιλο της Κίνας.

Με την εισαγωγή ελληνικών προορισμών και μνημείων σε ένα από τα δημοφιλέστερα ψυχαγωγικά παιχνίδια παγκοσμίως ενισχύεται το τουριστικό και πολιτισμικό brand της Ελλάδας ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται μια ουσιαστική προσέγγιση του ηλικιακού γκρουπ της Generation Z που αποτελεί τους τωρινούς και μελλοντικούς καταναλωτές του τουριστικού προϊόντος.

Παγκόσμια πρεμιέρα με χρώμα Ελλάδας στο δημοφιλές videogame PUBG Mobile © ΕΟΤ
Παγκόσμια πρεμιέρα με χρώμα Ελλάδας στο δημοφιλές videogame PUBG Mobile © ΕΟΤ

Σημειώνεται πως η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας έχει ήδη υπογράψει αντίστοιχο συμφωνητικό συνεργασίας με την κινέζικη έκδοση του παιχνιδιού για δημιουργία ελληνικών πιστών, οι οποίες αναμένεται να κυκλοφορήσουν εντός του έτους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!