Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Η Airbus επέλεξε την Thales για το νέο της σύστημα διαχείρισης πτήσεων

Το νέο σύστημα διαχείρισης πτήσεων (FMS), το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα αναπτυχθεί από την Thales για να εξοπλίσει τα αεροσκάφη της Airbus για την πολιτική αεροπορία, και συγκεκριμένα τα Α320, Α330 και Α350, με την έναρξη της υπηρεσίας να προγραμματίζεται για τα τέλη του 2026. Το νέο σύστημα θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης ώστε να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Με την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρονικά συστήματα αεροσκάφους, στη συνδεσιμότητα και κυβερνοασφάλεια καθώς και στη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας, η Thales είναι η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επί του αεροσκάφους αλλά και επί του εδάφους που συμβάλλουν στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της για τη βελτιστοποίηση των πτήσεων αναφορικά με το αποτύπωμα άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Το FMS αποτελεί τον «εγκέφαλο» του αεροσκάφους. Χρησιμοποιείται για την προετοιμασία πτήσεων, τον υπολογισμό και την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών για το πλήρωμα, τον καθορισμό των παραμέτρων πτήσης και για τη διασφάλιση καθοδήγησης του αεροσκάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης και κατά τη διάρκεια της προσέγγισης και προσγείωσης, με βάση τους παράγοντες απόδοσης καυσίμου και τις οδηγίες από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο εξαρχής για είναι συνδεδεμένο και ασφαλές στον κυβερνοχώρο, το σύστημα μεγιστοποιεί τα οφέλη της πρόσβασης σε ανοιχτά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των μετεωρολογικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Συνδέοντας το νέο FMS με άλλα συστήματα του αεροσκάφους — όπως το «Electronic Flight Bag» του πιλότου και τα κέντρα ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών — η λύση καθιστά ταχύτερη και ευκολότερη την ανάλυση των αναθεωρημένων σχεδίων πτήσης, παρέχοντας στον πιλότο τη βέλτιστη διαδρομή και απλοποιώντας την επικοινωνία με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Θα βοηθήσει στη μείωση της συμφόρησης αεροδρομίων, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, στη μείωση  της ηχορύπανσης και στη μείωση του φόρτου εργασίας των πιλότων.

Η λύση PureFlyt βασίζεται σε 40 χρόνια εμπειρίας σε συστήματα διαχείρισης πτήσεων και περισσότερες από 100 εκατομμύρια ώρες πτήσης με τα σημερινά συστήματα FMS της Thales, δίνοντας τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να επωφεληθούν στο βέλτιστο βαθμό στο συνδυασμό ασφάλειας πτήσεων, λειτουργικής απόδοσης και εξοικονόμησης καυσίμου. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων πλοήγησης και απόδοσης για τον ακριβή υπολογισμό των βέλτιστων διαδρομών και χρόνων πτήσης. Η επιλογή της Airbus για ένα σύστημα που είναι συμβατό με όλα τα αεροσκάφη της θα ενισχύσει τη διαλειτουργικότητα του στόλου για τις αεροπορικές εταιρείες και θα διευκολύνει τους πιλότους στη μετάβαση από τον έναν τύπο αεροσκάφους Airbus στον άλλο. Το νέο σύστημα, το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα είναι επίσης διαθέσιμο ως μελλοντική επιλογή αναβάθμισης για αεροσκάφη που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε υπηρεσία.

«Ως ο μοναδικός παίκτης στις τεχνολογίες διαχείρισης πτήσεων στην Ευρώπη, στην Thales είμαστε υπερήφανοι που συνεισφέρουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αιθέρων με το σύστημα διαχείρισης πτήσεων και είμαστε πανευτυχείς που συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τον συνεργάτη μας, την Airbus. Η διασυνδεδεμένη και κυβερνοασφαλής λύση μας θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης για να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των αεροπορικών δραστηριοτήτων» Yannick Assouad, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Avionics, Thales.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!