Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Το ψηφιακό marketing ισχυρό όπλο στα χέρια των γυναικών επιχειρηματιών

Το ότι οι γυναίκες διεκδικούν σταθερά και δυναμικά τη θέση τους στην αγορά εργασίας είναι κοινή παραδοχή, όπως επίσης είναι γεγονός ότι αυξάνεται διαρκώς ο αριθμός εκείνων που επιλέγουν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν θα έχουν ίσες ευκαιρίες, ούτε ίδια πρόσβαση στην απόκτηση χρηματοδότησης και στην αξιοποίηση τεχνολογικών εργαλείων που θα τις βοηθήσουν να εξελίξουν και να μεγαλώσουν την εταιρεία τους.

Το στοιχείο όμως που εξακολουθεί να δείχνει αμετάβλητο είναι η ενασχόλησή τους με τον χώρο της τεχνολογίας, είτε σε επίπεδο δεξιοτήτων, είτε σε επίπεδο επιχειρηματικής επένδυσης σε έναν κλάδο πολλά υποσχόμενο. Μαθαίνοντας για τις νέες τεχνολογίες και το πώς μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή τους, οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν ευκαιρίες που διαφορετικά θα είχαν χάσει.

Το ψηφιακό τοπίο εξελίσσεται ταχύτατα και οι γυναίκες ηγέτες- επιχειρηματίες δεν πρέπει να αποφεύγουν τις αλλαγές, αλλά αντίθετα, επιβάλλεται να προσαρμόζονται σε αυτές και να τις αγκαλιάζουν. Πώς θα το πετύχουν αυτό;

  1. Αντίληψη του ψηφιακού περιβάλλοντος και των αλλαγών του

Αρχικά, χρειάζεται να βεβαιωθούμε ότι παρακολουθούν τα νέα και τις εξελίξεις του κλάδου. Ο άμεσος εντοπισμός των τάσεων δίνει μια καλύτερη κατανόηση της χρήσης αυτών των καινοτομιών τόσο προς όφελός τους, αλλά και του τρόπου με τον οποίο μπορεί να επηρεαστεί η ανάπτυξη της επιχείρησης τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα αλλαγής στον ψηφιακό κόσμο αυτή τη στιγμή είναι το metaverse το οποίο φέρνει τα πάνω κάτω στο παγκόσμιο επιχειρηματικό σκηνικό έτσι όπως το γνωρίζαμε μέχρι στιγμής.

Μια έξυπνη κίνηση είναι η δικτύωση με γκουρού τεχνολογίας που θα ρίξουν φως στις σκοτεινές πτυχές της νέας ψηφιακής πραγματικότητας και των επιταγών της.

  1. Εστιάστε στην εμπειρία του πελάτη

Οι γυναίκες μπορούν να επιτύχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο ψηφιακό μάρκετινγκ κατανοώντας καλύτερα τον καταναλωτή.

Κοινώς να επιστρατεύσουν το δυνατό τους χαρτί που ακούει στο όνομα “ενσυναίσθηση” για να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες χρήστη. Ορισμένες γυναίκες είναι φυσικά συντονισμένες με τα συναισθήματα των άλλων, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες ανταποκρίνονται στο προϊόν ή την υπηρεσία τους.

Επιπλέον, η λεπτομερής και δημιουργική επικοινωνία μπορεί να είναι επωφελής για τη δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων μάρκετινγκ και το σχεδιασμό φιλικών προς τον χρήστη διεπαφών. Αξιοποιώντας τις δεξιότητές και τα χαρίσματα που απορρέουν από το φύλο τους, οι γυναίκες μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές και επιτυχημένες εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ.

  1. Κάντε focus στις γυναίκες

Όχι ως προκατάληψη ως προς το φύλο, αλλά ως τρόπος χρήσης της «εσωτερικής γνώσης» τους, οι γυναίκες επικεφαλής επιχειρήσεων μπορούν και πρέπει να επωφεληθούν από την κατανόηση που έχουν αναφορικά με το πώς αντιδρά και τι θέλει το γυναικείο φύλο. Οι γυναίκες που ξεκινούν επιχειρήσεις συχνά μπαίνουν στη διαδικασία ανοίγματος καταστημάτων όπως κομμωτήρια/ «νυχάδικα» ή επιχειρήσεων φροντίδας κατοικίδιων, αλλά μπορεί να μην καταλαβαίνουν ή να μην αξιοποιούν τις έμφυτες γνώσεις τους κατά την εμπορία των προϊόντων τους στο διαδίκτυο. Όσοι πωλούν προϊόντα που απευθύνονται σε γυναίκες θα πρέπει να σχεδιάζουν ιστοσελίδες φιλικές προς τον χρήστη και, ακόμη πιο σημαντικό, ιστοσελίδες φιλικές προς τις γυναίκες. Μπορούν να κάνουν τις ιστοσελίδες τους φιλικές προς τις γυναίκες αποφεύγοντας γενικό ή γενικευμένο περιεχόμενο που δεν συνδέεται σε προσωπικό επίπεδο με αυτές και τα ενδιαφέροντά τους.

  1. Το παιχνίδι γίνεται στα social media

Μια γυναίκα επιχειρηματίας πρέπει να οραματίζεται τον εαυτό της ως ηγέτη ακόμα και όταν η επιχείρησή της είναι μικρή σε μέγεθος. Η σκέψη αυτή θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει τα πολυάριθμα διαδικτυακά εργαλεία προκειμένου να φτάσει αποτελεσματικά το στοχευμένο κοινό της.

Καθώς οι γυναίκες έχουν συνήθως μεγαλύτερους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους άντρες ομολόγους τους, αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτύξουν τις επωνυμίες τους. Επιπλέον, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn μπορούν να βοηθήσουν τους ηγέτες των επιχειρήσεων και τους επιχειρηματίες να αποκτήσουν περισσότερη εμπιστοσύνη στις επαγγελματικές τους προσπάθειες.

  1. Συνδεθείτε με άλλους επιχειρηματίες στο διαδίκτυο

Η αξία της δικτύωσης στον ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο, σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Όμως η σύνδεσή μας με άλλους επιχειρηματίες και ηγέτες επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο, επιτρέπει την πρόσβαση σε πληθώρα γνώσεων, πόρων και συνδέσεων για να πάμε την επιχείρησή μας στο επόμενο επίπεδο. Ένας τρόπος για να δημιουργήσετε το κατάλληλο δίκτυο είναι να βρείτε και να συμμετέχετε ενεργά σε επαγγελματικά και επιχειρηματικά φόρουμ.

Θα μπορούσατε επίσης να αναζητήσετε δημοσιεύσεις και ιστοτόπους που σχετίζονται με τη βιομηχανία ή να επιδιώξετε μιλήσετε σε εκδηλώσεις με μεγάλη επίδραση για να γίνετε περισσότερο «ορατές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!