Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Πλακιωτάκης: Να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις της ναυτιλίας

Στην ομιλία του στη Διάσκεψη Υψηλού Επιπέδου με αφορμή τα 20 χρόνια από την ίδρυση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA), η οποία πραγματοποιείται στις 16 και 17 Ιουνίου στην έδρα του Οργανισμού, στην Λισαβώνα, ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης τόνισε πως: «Είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις, όποια μορφή κι αν έχουν. Και να μην τις αφήσουμε να εκτροχιάσουν τις βασικές προτεραιότητες μας για μια ποιοτική, ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική ευρωπαϊκή ναυτιλία».

«Όπως πάντα», πρόσθεσε ο κ. Πλακιωτάκης, «η Ελλάδα παραμένει προσηλωμένη στις βασικές αρχές του ΙΜΟ για την προώθηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για πλοία και ναυτικούς».

«Η EMSA», συνέχισε, «στα 20 χρόνια λειτουργίας της, άλλαξε τον τρόπο που λειτουργούν και αλληλεπιδρούν οι εθνικές διοικήσεις στη θάλασσα.

Τώρα είναι η ώρα να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο και να αξιολογήσει τεχνικές λύσεις που θα οδηγήσουν με ασφάλεια τη ναυτιλία στο δρόμο της απεξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα.

Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να συνεργασθεί εποικοδομητικά και να υποστηρίξει και το έργο του ΙΜΟ, που αποτελεί τον αρμόδιο Οργανισμό για την προώθηση κανόνων παγκόσμιας εφαρμογής».

Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε και στον ρόλο του ανθρώπινου κεφαλαίου της ναυτιλίας επισημαίνοντας ότι «θα πρέπει να θεωρείται ως βασική προτεραιότητα για τα επόμενα χρόνια».

«Σήμερα», επεσήμανε, «η ναυτιλία απασχολεί εκατομμύρια ανθρώπους στο πλοίο και στην ξηρά και δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας για τους νέους. Από αυτή την άποψη, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στη δημιουργία της απαραίτητης μόχλευσης για την προσέλκυση και διατήρηση αυτών των ανθρώπων στη ναυτιλία και για την ενίσχυση του ναυτικού επαγγέλματος και του ναυτικού ανθρώπινου δυναμικού, δεδομένων των σημαντικών ελλείψεων που αναμένονται τα επόμενα χρόνια.

Ταυτόχρονα, πρέπει να ενισχύσουμε τα επαγγελματικά τους προσόντα, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που συνδέονται με τη χρήση των νέων καυσίμων και φυσικά την αυτοματοποίηση, που έρχεται παράλληλα».

«Από την πλευρά μου», υπογράμμισε, «σκοπεύω να προτείνω μια συνολική αναθεώρηση του εθνικού μας εκπαιδευτικού συστήματος. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο ΙΜΟ, αντιλαμβανόμενος τις απαιτήσεις μιας νέας εποχής, έχει επίσης εμπλακεί σε μια παρόμοια επανεξέταση των παγκόσμιων εκπαιδευτικών προτύπων».

Τέλος ο κ. Πλακιωτάκης επανέλαβε την απόφαση της Ελλάδος να συνεχίσει να συνεργάζεται με τον EMSA, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όλα τα κράτη μέλη του ΙΜΟ προκειμένου “να βρούμε”, όπως επεσήμανε «τις καλύτερες, εφαρμόσιμες και επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις, που θα παρέχουν επενδυτική ασφάλεια και θα διασφαλίζουν ίσους όρους ανταγωνισμού για τη διεθνή ναυτιλία».

Στο περιθώριο της Διάσκεψης, ο κ. Πλακιωτάκης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΙΜΟ κ. Kitack Lim, με τον οποίο είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για επίκαιρα θέματα της ναυτιλιακής ατζέντας.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!