Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Βίνης – ΕΡΓΟΣΕ: Το σιδηροδρομικό δίκτυο θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο

Τη σημασία ανάπτυξης των σιδηροδρομικών υποδομών στην προώθηση των πράσινων μεταφορών, ανέδειξε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης, από το βήμα του συνεδρίου Green Deal Greece 2022 που διοργάνωσε χθες το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος

«Με τις μεταφορές να διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο για τη μετάβαση σε μια οικονομία μηδενικών εκπομπών άνθρακα, οι σιδηρόδρομοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της έξυπνης και βιώσιμης κινητικότητας. Η ΕΡΓΟΣΕ έχει θέσει σε πλήρη εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο δράσης, για την ανάπτυξη ενός σύγχρονου, ασφαλούς και περιβαλλοντικά φιλικού σιδηροδρομικού δικτύου, υπογράμμισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ.

Ο κ. Βίνης, αναφερόμενος στη στρατηγική ανάπτυξης αυτού του σχεδίου, το οποίο μάλιστα είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη βιώσιμη κινητικότητα, τόνισε ότι βασίστηκε σε τρεις άξονες:

  • Στην επίλυση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν στις υφιστάμενες συμβάσεις έργων και μελετών
  • Στην άμεση δημοπράτηση και υλοποίηση των ήδη ενταγμένων σε χρηματοδοτικά εργαλεία, έργων
  • Στην κατάρτιση ενός τολμηρού και πρωτόγνωρου -για τα δεδομένα του ελληνικού σιδηροδρόμου- προγράμματος δημοπρατήσεων με Ανταγωνιστικό Διάλογο, που διασυνδέει τις κρίσιμες λιμενικές υποδομές με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, υπογράμμισε ότι «με την επιτυχημένη εφαρμογή του σχεδίου δράσης που εκπονήσαμε, καταφέραμε σήμερα να έχουμε θέσει σε κίνηση, το μεγαλύτερο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων στην ιστορία της χώρας, που υπερβαίνει τα 4,5 δισ. ευρώ».

Αναλύοντας την πορεία υλοποίησης των έργων, ο κ. Βίνης επεσήμανε ότι πέραν της δημοπράτησης επτά έργων, συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. ευρώ, για την αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου και την εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών, το πλάνο των μειοδοτικών διαγωνισμών περιλαμβάνει επιπλέον νέες δημοπρατήσεις εντός του καλοκαιριού, συνολικού ύψους 55 εκατ. ευρώ.

«Με αυτόν τον σχεδιασμό κλείνει ουσιαστικά η αναβάθμιση του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας. Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο, συμβάλλοντας έτσι ακόμη πιο αποφασιστικά στην επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων, της βιώσιμης κινητικότητας και των πράσινων μεταφορών στην Ελλάδα».

Στη τοποθέτηση του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, στάθηκε στο πρόγραμμα υλοποίησης έργων μέσω του Ανταγωνιστικού διαλόγου, συνολικού ύψους 4 δισεκ. ευρώ.

Τα έργα αυτά διασυνδέουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Ενισχύουν το ρόλο των λιμενικών υποδομών της χώρας και παράλληλα αναβαθμίζουν τη διασυνοριακή διασύνδεση της Ελλάδας με τη νοτιοανατολική Ευρώπη. Με τις μεθόδους που αξιοποιούνται, τα έργα αυτά θα είναι περιβαλλοντικά φιλικά με θετικό αποτύπωμα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!