Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Salesforce: Το 78% των πελατών επισκέπτεται ηλεκτρονικά τις τράπεζες

Η Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, κυκλοφόρησε πρόσφατα τη Λευκή Βίβλο ( 2022 Future of Financial Services, η οποία αναλύει τις τρέχουσες τάσεις στον τραπεζικό και ασφαλιστικό κλάδο, καθώς και στη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων, σε μία περίοδο οικονομικής και παγκόσμιας αναταραχής. Τα ευρήματα προέκυψαν από μια έρευνα 2,000+ πελατών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων (ΧΙ), η οποία διεξήχθη το 2022 σε εννέα (9) χώρες και περιλαμβάνει πληροφορίες από εξειδικευμένους αναλυτές Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών.

Οι βασικές τάσεις που αποτυπώνονται στο White Paper της Salesforce είναι:

  • Η ψηφιακή εμπειρία κυριαρχεί.
  • Ο κατάλληλος αυτοματισμός υπηρεσιών είναι σημαντικός για το μέλλον των Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων.
  • Εξατομίκευση, Οικονομική Ευρωστία και Διαφάνεια αναζητούν οι πελάτες.

Το 78% των πελατών των τραπεζών κάνει την πρώτη επαφή με τον χρηματοοικονομικό πάροχο μέσα από έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή – σχεδόν διπλάσιο του ποσοστού των πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών (44%) και των εταιρειών διαχείρισης περιουσίας (42%). Επιπλέον, η ψηφιακή τραπεζική σημειώνει υψηλότερη συχνότητα χρήσης, με το 81% των πελατών να αναφέρει ότι τη χρησιμοποίησαν τους τελευταίους 12 μήνες, σε σχέση με το 43% των πελατών των ασφαλιστικών εταιρειών και το 14% της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων.

Η δυνατότητα των πελατών να ελέγχουν τα δεδομένα τους είναι πολύ σημαντική, καθώς επιθυμούν να γνωρίζουν ακριβώς πώς αυτά χρησιμοποιούνται. Οι εκπρόσωποι της Gen X και οι Boomers φαίνεται να επιδιώκουν μεγαλύτερο έλεγχο από τις νεότερες γενιές. Αυτό δε σημαίνει ότι οι νεότεροι δεν ανησυχούν για την ασφάλεια των δεδομένων τους και τα πλεονεκτήματα διατήρησης της ανωνυμίας τους. Ωστόσο, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν ή τουλάχιστον να εξερευνήσουν, εναλλακτικά νομίσματα και τεχνολογίες blockchain, τα οποία απευθύνονται σε όσους είναι επιφυλακτικοί με την «κεντρική» χρηματοδότηση.

Η έκθεση της Salesforce δείχνει, επίσης, ότι οι πελάτες αναζητούν υπηρεσίες που είναι:

Εύκολες και διαφανείς. Ο πελάτης χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αναζητά εύκολες εμπειρίες UI / UX, διαφάνεια και το σύνολο των σχετικών πληροφοριών διαθέσιμο σε όλα τα κανάλια —μηνύματα, email, chatbot, ιστοσελίδα. Το 37% των πελατών διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων αλλάζει χρηματοοικονομικούς παρόχους για λόγους διαφάνειας —π.χ. λιγότερες κρυφές χρεώσεις και ψιλά γράμματα, ενώ το ίδιο ισχύει για το 34% των τραπεζικών πελατών και το 25% των πελατών του ασφαλιστικού κλάδου. Επιπλέον, το 37% των πελατών διαχείρισης περιουσίας αλλάζει χρηματοοικονομικούς παρόχους για ευκολότερη ψηφιακή διεπαφή και εμπειρία χρήστη, ενώ το ποσοστό ανέρχεται σε 35% για τους τραπεζικούς πελάτες και σε 33% για τους πελάτες των ασφαλιστικών.

Αποδοτικές. Ο αυτοματισμός διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση πελατών. Ωστόσο, χρειάζεται προσεκτικό σχεδιασμό στην εφαρμογή του ώστε να προσφέρει τη βέλτιστη εμπειρία. Το 36% των πελατών διαχείρισης περιουσίας αλλάζουν εταιρείες λόγω κακής προηγούμενης εμπειρίας, ενώ το ίδιο ισχύει για το 27% των τραπεζικών πελατών και το 22% των πελατών ασφάλισης.

Απρόσκοπτες και εξατομικευμένες. Για να συμβεί αυτό, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πρέπει να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο μετρούν την επιτυχία, που σημαίνει ότι πρέπει να βλέπουν πέρα από την απώλεια ή την αύξηση των εσόδων και των συναλλαγών. Η διατήρηση πελατών και η κερδοφορία είναι στην κορυφή, ωστόσο τα περισσότερα στελέχη των κλάδων αυτών αναζητούν καλύτερες μετρήσεις γύρω από τη συμπεριφορά των πελατών και το ψηφιακό τους ταξίδι. Η χαμένη πελατεία αποτελεί πρόκληση για τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα. Η έρευνα αναφέρει ένα ποσοστό απώλειας (το ετήσιο ποσοστό στο οποίο οι πελάτες παύουν να εγγράφονται σε μια υπηρεσία) 22% για τις τράπεζες, 33% για την ασφάλιση και 34% για τη διαχείριση περιουσίας σε διάστημα 12 μηνών.

Ευρείες και αποδοτικές. Νέες συνεργασίες μεταξύ εταιρειών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και επιχειρήσεων που βελτιώνουν την εμπειρία, μετατρέπουν τις σχέσεις συναλλαγής σε συμβουλευτικές. Οι πελάτες αναζητούν ΧΙ που δεν εκπληρώνουν απλώς αιτήματα, αλλά παρέχουν ουσιαστικές πληροφορίες για τη βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης· επιζητούν αφοσιωμένους συνεργάτες που προσφέρουν εξατομικευμένες υπηρεσίες για την ευμάρειά τους. Μόνο το 16% των πελατών των τραπεζών, το 15% των πελατών ασφαλιστικών οργανισμών, και το 25% των καταναλωτών διαχείρισης περιουσίας συμφωνούν ότι οι πάροχοί τους σήμερα επενδύουν στην οικονομική τους ευημερία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!