Γ.Δ.
1496.35 -0,43%
ACAG
+1,32%
6.16
CENER
+3,28%
8.82
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
-0,32%
9.27
OPTIMA
+2,46%
11.68
TITC
+0,16%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,12%
1.638
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+3,61%
2.295
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.845
ΑΛΜΥ
-2,47%
2.76
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.768
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.82
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.68
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
+1,41%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
-0,24%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,01%
6.5
ΒΙΟΚΑ
+1,53%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+8,13%
2.66
ΓΕΒΚΑ
-1,26%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
-2,44%
8.154
ΔΑΙΟΣ
-2,65%
3.68
ΔΕΗ
-0,67%
11.9
ΔΟΜΙΚ
-0,22%
4.51
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,54%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-3,55%
1.63
ΕΕΕ
-0,37%
32.64
ΕΚΤΕΡ
-1,06%
4.185
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,47%
2.695
ΕΛΠΕ
-0,63%
8.66
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.085
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,45%
1.36
ΕΤΕ
-0,82%
8.45
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
-0,42%
2.132
ΕΧΑΕ
+0,95%
5.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
+0,74%
0.408
ΙΛΥΔΑ
-2,62%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.22
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
-1,35%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+0,82%
6.16
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,38%
4.42
ΙΝΤΕΤ
+1,21%
1.255
ΙΝΤΚΑ
-1,46%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+0,67%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.675
ΚΟΡΔΕ
-1,47%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,70%
1.288
ΚΟΥΕΣ
+0,52%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,58%
1.345
ΛΑΒΙ
+1,87%
0.98
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-0,94%
1.05
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
+2,59%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+0,89%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,30%
26.92
ΜΟΝΤΑ
+3,34%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+1,01%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
38.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,41%
0.974
ΞΥΛΚ
-1,79%
0.274
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-2,39%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,72%
2.76
ΟΠΑΠ
-1,11%
15.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.93
ΟΤΕ
-0,21%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-1,27%
12.4
ΠΑΙΡ
-1,74%
1.13
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,16%
3.844
ΠΕΤΡΟ
-3,23%
8.98
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-3,75%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-2,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,69%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.67
ΣΑΡ
-0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.74
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.18
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,90%
1.764
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
+1,94%
4.2
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Google: Τέλος στις διαφημίσεις με βάση τα cookies

H Google αποτελεί τον απόλυτο τεχνολογικό γίγαντα, καθώς θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους πωλητές διαφημίσεων στον κόσμο και κατέχει επίσης το πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης ιστού, το Chrome. Ωστόσο, όπως αναφέρει το BBC φαίνεται ότι η Google αλλάζει ραγδαία την πολιτική της, καθώς σχεδιάζει να εξαλείψει πλήρως τα cookies.

Τι είναι και τι κάνουν τα cookies;

Τα cookies αποθηκεύουν προσωρινά μικρές ποσότητες πληροφοριών σχετικά με το τι κάνει ένας χρήστης σε έναν ιστότοπο και αποτελούν σημαντικό μέρος του σύγχρονου διαδικτύου.

Για παράδειγμα, μπορούν να «θυμούνται» πράγματα και παρακολουθούν στενά τον χρήστη από ιστότοπο σε ιστότοπο, οπότε ένας ιστότοπος μπορεί να “γνωρίζει” ότι ψωνίζατε για έναν τύπο προϊόντος – όπως ρούχα ή παπούτσια – και να σας διαφημίσει συνεχώς τέτοιου είδους προϊόντα.

Η Google λοιπόν φαίνεται να προχωράει σε αυτή τη στρατηγική, καθώς ήδη τα ανταγωνιστικά προγράμματα περιήγησης όπως Mozilla Firefox και Safari της Apple, έχουν αποκλείσει δια ροπάλου τα cookies.

Είναι πιθανόν ωστόσο, πως θα υπάρξουν αντιδράσεις στην απόφαση του κολοσσού υψηλής τεχνολογίας από ορισμένους ανταγωνιστές, διότι είναι πολλές οι επιχειρήσεις οι οποίες βασίζονται στην παρακολούθηση ατόμων. Συγκεντρώνοντας κατόπιν όλες τις πληροφορίες για τις προτιμήσεις, τις ανάγκες τους και τις καταναλωτικές ή ψυχαγωγικές τους συνήθειες, μπορούν με στόχευση να τους διοχετεύσουν τις αντίστοιχες διαφημίσεις.

Τι υποστηρίζει η Google

Η Google, η οποία θα συνεχίσει να πωλεί διαφημίσεις, υποστηρίζει ότι αυτή και άλλες εταιρείες πρέπει να βρουν μια λύση που «αποφέρει αποτελέσματα» για τους διαφημιζόμενους.

Υποστηρίζει επίσης ότι τώρα πλέον οι άνθρωποι δεν πρέπει να παρακολουθούνται επιθετικά για να «πάρουν τα οφέλη» της στοχευμένης διαφήμισης.

Συγκεκριμένα ο Ντέιβιντ Τέμκιν, διευθυντής προϊόντων της Google, ο οποίος είναι και αρμόδιος για την αλλαγή στρατηγικής της εταιρείας αναφέρει το εξής:

«Σήμερα, κάνουμε σαφές ότι μόλις σταματήσουν τα cookiew, δεν θα δημιουργήσουμε εναλλακτικές τεχνολογίες παρακολούθησης ούτε θα χρησιμοποιηθούν κάποιες συναφείς, όπως κάνουν  άλλες εταιρείες για να παρακολουθούμε άτομα που περιηγούνται στον Ιστό, ούτε θα τα χρησιμοποιήσουμε την παρακολούθηση στα προϊόντα μας».

«Εάν η ψηφιακή διαφήμιση δεν εξελίσσεται για να αντιμετωπίσει τους εντεινόμενους προβληματισμούς που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με το απόρρητο των στοιχείων τους και  πώς χρησιμοποιούνται όλα αυτά, τότε διακυβεύεται το μέλλον του ελεύθερου και ανοιχτού Διαδικτύου».

Πηγή: BBC

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!