Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Wolt Market: Τι ψάχνουν Βενέτης, Intersport, LEGO και Cellier στο online σούπερ μάρκετ

Λίγο πριν συμπληρώσει δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, η Wolt Market αυξάνει συνεχώς το αποτύπωμά της μέσω νέων συνεργασιών και αύξησης πωλήσεων και σημείων.

Σε δημοσιογραφική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης στο dark store της online αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Περιστέρι, ο γενικός διευθυντής της, Αθανάσιος Μπιλαλής, ανέφερε ότι η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα σε τέσσερις σημαντικές στρατηγικές συνεργασίες με Βενέτη, Intersport, LEGO και Cellier.

Σε ό,τι αφορά τη συνεργασία με τη Cellier, οι sommelier της κάβας επέλεξαν τις ετικέτες -πάνω από 230- που έχει στην γκάμα του το Wolt Market. Τα κρασιά καλύπτουν γεωγραφικά όλες τις οινικές περιοχές της Ελλάδας και συμπληρώνονται από κάποιες σημαντικές διεθνείς ετικέτες. Με τον Φούρνο Βενέτη η συνεργασία, πέρα από το ψωμί, επεκτείνεται σε αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά προϊόντα (Cremeria Venetis), ενώ στην Intersport αφορά αθλητικά αξεσουάρ και στη Lego μία μεγάλη γκάμα των παιχνιδιών της.

Οι παραπάνω συνεργασίες χαρακτηρίζονται win win, καθώς για τις επιχειρήσεις προσφέρουν ένα νέο και γρήγορο κανάλι διανομής, ενώ για τη Wolt Market επέκταση σε κατηγορίες και κωδικούς, που πιθανόν δεν είχε, μέσω επώνυμων συνεργασιών.

Σήμερα τα Wolt διαθέτουν δραστηριότητα σε 3 πόλεις με 10 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί έως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά. Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής.

Διπλάσιες οι πωλήσεις στο 2ο εξάμηνο

Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα. Χαρακτηριστικό της δυναμικής είναι ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2022 οι πωλήσεις έχουν σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με το πρώτο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της δραστηριότητας στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τον κ. Μπιλαλή, σε αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων.

Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022 η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων «καλάθι του νοικοκυριού». Μάλιστα, το «καλάθι» του Wolt Market στη συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.

Ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Συμπληρώνοντας 2 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελλάδα, είμαστε πραγματικά περήφανοι για τα εξαιρετικά αποτελέσματα που έχει επιτύχει η ομάδα στη χώρα μας, καταγράφοντας διψήφια αύξηση ποσοστού τζίρου σε τριμηνιαία βάση όλο το 2022. Σε καμία περίπτωση, βέβαια, δεν επαναπαυόμαστε σε ό,τι έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες, γεγονός που ήδη επιβεβαιώνεται από τις εξαιρετικές κριτικές που λαμβάνουμε από τους χρήστες, πάντα με σεβασμό στις τοπικές κοινωνίες που έχουμε παρουσία, δημιουργώντας παράλληλα μία αλυσίδα αξίας για καταναλωτές και προμηθευτές. Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!