Γ.Δ.
1481.85 +0,31%
ACAG
-0,32%
6.26
CENER
-0,48%
8.36
CNLCAP
0,00%
8.05
DIMAND
+0,10%
9.62
OPTIMA
-0,18%
11.18
TITC
+2,56%
32
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,27%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.21
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.915
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
+0,15%
1.63
ΑΝΔΡΟ
+1,45%
6.98
ΑΡΑΙΓ
+0,23%
12.86
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.1
ΑΤΤ
+1,32%
11.55
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.43
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.1
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.61
ΒΙΟΣΚ
+1,05%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+1,19%
1.7
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.8
ΔΑΑ
+0,60%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+0,68%
11.83
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.74
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.342
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
+0,13%
31.7
ΕΚΤΕΡ
+0,11%
4.42
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.47
ΕΛΛ
+0,70%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,24%
2.705
ΕΛΠΕ
+0,24%
8.465
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
+1,00%
1.818
ΕΛΧΑ
0,00%
2.03
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.06
ΕΣΥΜΒ
+1,12%
1.355
ΕΤΕ
-0,22%
8.062
ΕΥΑΠΣ
+2,48%
3.3
ΕΥΔΑΠ
+1,91%
5.87
ΕΥΡΩΒ
-0,29%
2.059
ΕΧΑΕ
+1,69%
5.41
ΙΑΤΡ
-2,37%
1.645
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.41
ΙΛΥΔΑ
-0,28%
1.76
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.38
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
5.02
ΙΝΛΟΤ
-0,52%
1.142
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.19
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.24
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+0,68%
3.7
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,99%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,61%
1.62
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.516
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.24
ΚΟΥΕΣ
+1,05%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,47%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.375
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.86
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.05
ΛΑΜΨΑ
+0,59%
34
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.346
ΛΕΒΠ
0,00%
0.33
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.06
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-2,70%
2.88
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
0,00%
3.965
ΜΙΝ
+4,10%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,37%
27.18
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.34
ΜΟΤΟ
+0,83%
3.045
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,22%
28.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,36%
39.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
+1,44%
0.988
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.358
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.4
ΟΛΠ
-1,21%
24.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.86
ΟΠΑΠ
-0,19%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,43%
0.93
ΟΤΕ
-0,07%
14.49
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.215
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,30%
3.829
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.04
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
-1,30%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,87%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+4,36%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
+1,18%
1.72
ΣΑΡ
+0,17%
11.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+1,35%
0.375
ΣΙΔΜΑ
+0,80%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+1,49%
8.2
ΣΠΙ
+1,14%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
18.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,58%
1.72
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.266
ΦΡΛΚ
0,00%
4.11
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Viral το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media το 2023

Μία νέα μόδα για το 2023, που ξεκινά από την Κίνα φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο στα social media. Το TikTok, το YouTube και το Amazon είναι μεταξύ των εταιρειών που διαθέτουν λειτουργίες που συνδυάζουν τη δημοσίευση περιεχομένου και τις αγορές στο διαδίκτυο.

Οι χρήστες απολαμβάνουν την αλληλεπίδραση με τις αγαπημένες τους διασημότητες και τους λεγόμενους influencers, αλλά ο απώτερος στόχος είναι τα κλικ και η αγορά.

Το TikTok, που ανήκει στην ByteDance, εισήγαγε την ιδέα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία αντιγράφοντας την επιτυχία της κινεζικής ανάλογης εφαρμογής «Douyin». Η Douyin επέτρεψε την πώληση αγαθών αξίας 119 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021. Η Amazon αποκάλυψε πρόσφατα τη δική της εκδοχή, με την ονομασία Inspire. Το OnlyFans, μια υπηρεσία βίντεο γνωστή για το σεξουαλικό της περιεχόμενο, επιτρέπει επίσης στους δημιουργούς να πουλούν εξατομικευμένα εμπορεύματα σε συνδρομητές.

Online αγορά © Pixabay
Online αγορά © Pixabay

Τα έσοδα από τις διαδικτυακές αγορές στοχεύουν στο να συμβάλουν στην αντιστάθμιση των συρρικνωμένων εσόδων του παραδοσιακού μάρκετινγκ. Οι διαφημιστικές δαπάνες των ΗΠΑ στα social media, οι οποίες αυξάνονταν περίπου κατά 30% σε ετήσια βάση, αναμένεται να επιβραδυνθούν σε περίπου 12% κατά μέσο όρο τα επόμενα τρία χρόνια, για να φτάσουν τα 114 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με στοιχεία της Statista, τα οποία επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Αντίθετα, η εταιρεία συμβούλων McKinsey προβλέπει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω social media στις ΗΠΑ θα αυξηθεί κατά 20% στο ίδιο διάστημα, στα 80 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Οι εταιρείες θέλουν να προσελκύσουν και να κρατήσουν τους αγοραστές στο διαδίκτυο. Άλλωστε, με τους πελάτες να μπορούν να μαθαίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα προϊόντα από διαδραστικά live streaming στα social media, θα μειωθούν οι επιστροφές προϊόντων, μια δαπανηρή πτυχή του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ωστόσο, πολλά προϊόντα μπορεί να μην ταιριάξουν στα social media, όσο κάποια άλλα. Τα καλλυντικά αναμένονται να τα πάνε καλύτερα από ότι, πχ. τα ηλεκτρονικά είδη. Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει είναθι αυτό των πιθανών πρόσθετων χρεώσεων σε influencers και λιανοπωλητές.

Το διαδίκτυο όμως παραμένει ισχυρό. Στο TikTok, για παράδειγμα, ένα δίωρο event βοήθησε μια μικρή μάρκα ομορφιάς να σημειώσει πωλήσεις αξίας μιας εβδομάδας στο κορυφαίο κατάστημά της. Τέτοιες ιστορίες είναι αυτές που δίνουν ελπίδες σε μικρά brands κάνοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο viral στα δυτικά social media.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!