Γ.Δ.
1455.09 +0,46%
ACAG
-5,78%
6.2
CENER
-0,38%
7.91
CNLCAP
-0,64%
7.8
DIMAND
+0,42%
9.61
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
-0,67%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,27%
1.488
ΑΒΕ
+2,51%
0.49
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-4,74%
0.905
ΑΛΜΥ
-1,40%
2.82
ΑΛΦΑ
+0,85%
1.606
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,79%
12.7
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,54%
7.4
ΑΤΕΚ
-8,99%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-2,02%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,03%
5.86
ΒΙΟΚΑ
-1,15%
2.57
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
+7,14%
0.3
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,72%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.72
ΔΑΑ
-0,22%
8.292
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,27%
11.21
ΔΟΜΙΚ
-1,78%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,01%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,63%
4.49
ΕΛΒΕ
+5,26%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,21%
2.44
ΕΛΛ
+1,78%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,19%
2.625
ΕΛΠΕ
-0,06%
8.425
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.784
ΕΛΧΑ
+1,14%
1.954
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,50%
1.31
ΕΤΕ
+2,72%
7.766
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+1,05%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,56%
5.37
ΙΝΛΙΦ
-1,95%
5.04
ΙΝΛΟΤ
+0,17%
1.15
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.27
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.65
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+2,95%
1.57
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,53%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-4,73%
0.524
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,86%
5.85
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
+3,26%
1.9
ΚΥΡΙΟ
-5,56%
1.36
ΛΑΒΙ
+3,41%
0.88
ΛΑΜΔΑ
-0,87%
6.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-0,36%
2.74
ΜΑΘΙΟ
-4,13%
1.045
ΜΕΒΑ
-1,26%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-2,00%
2.94
ΜΕΡΚΟ
+3,03%
47.6
ΜΙΓ
+0,75%
4.02
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,29%
27.24
ΜΟΝΤΑ
-1,54%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,89%
29.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,10%
38.16
ΝΑΚΑΣ
+1,44%
2.82
ΝΑΥΠ
-1,39%
0.996
ΞΥΛΚ
-2,86%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,75%
0.348
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.2
ΟΛΠ
-0,81%
24.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,45%
0.9
ΟΤΕ
-1,05%
14.13
ΟΤΟΕΛ
-0,62%
12.8
ΠΑΙΡ
-0,42%
1.175
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
+0,66%
3.8
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,50%
4.02
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
-9,46%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,75%
4.655
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.695
ΣΑΡ
-1,68%
11.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,59%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,28%
7.7
ΣΠΙ
-3,73%
0.722
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,60%
18.35
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,28%
1.698
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-7,88%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.125
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Έρευνα: Απρόσιτες οι δημόσιες υπηρεσίας στη Γαλλία τηλεφωνικά

Έρευνα του γαλλικού περιοδικού «60 millions de consommateurs» (60 εκατομμύρια καταναλωτές) κατέδειξε ότι «πολύ συχνά» οι πολίτες που προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με δημόσιες υπηρεσίες στη Γαλλία δεν βγάζουν άκρη, είτε επειδή οι κλήσεις μένουν αναπάντητες είτε επειδή οι πληροφορίες που παίρνουν αποδεικνύονται ανακριβείς.

«Σε ποια ηλικία μπορώ να συνταξιοδοτηθώ;»

«Πώς μπορώ να αποκτήσω κάρτα υγειονομικής περίθαλψης;»

Η απόκτηση πληροφοριών ή η επεξήγηση της προβλεπόμενης διαδικασίας μοιάζει με «στίβο μάχης» για πολίτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο ή δεν έχουν πρόσβαση σε αυτό, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού που άντλησε στοιχεία από τον Συνήγορο του Πολίτη.

Το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι

Παρότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των δημόσιων υπηρεσιών επιταχύνεται, τα προβλήματα παραμένουν: το 15% των Γάλλων δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι, ενώ το 28% δεν θεωρεί τον εαυτό του ικανό να διεκπεραιώσει ηλεκτρονικά μια συναλλαγή με το Δημόσιο – ακόμη και αν πρόκειται για νέους ανθρώπους, υπογραμμίζεται στην έρευνα.

Από τις 26 Σεπτεμβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου 2022, καταγράφηκαν 1.532 κλήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες από πολίτες που ανήκαν σε μία από τις παρακάτω τρεις κατηγορίες: α) κάποιον που δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, β) κάποιον που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο αλλά δεν γνωρίζει καλά τη γαλλική γλώσσα γ) έναν ηλικιωμένο με πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Οι δημόσιες υπηρεσίες που συνδέονται με την Ασφάλιση Υγείας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό δυσαρέσκειας. Σε 302 τηλεφωνικές κλήσεις που έγιναν, το 72% έμεινε αναπάντητο (τρεις ανεπιτυχείς προσπάθειες, κατόπιν αναμονής τουλάχιστον πέντε λεπτών), το 22% έλαβε «μια αποδεκτή απάντηση» και λιγότερο από το 5% θεώρησε ότι έλαβε «ακριβείς απαντήσεις».

Τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν κατά 30% λόγω πανδημίας

Στο Ταμείο Οικογενειακών Επιδομάτων (CAF) το 54% των 408 τηλεφωνικών κλήσεων δεν απαντήθηκε. Από τους τυχερούς που έβγαλαν γραμμή, οι περισσότεροι δεν είχαν την τύχη να λάβουν ικανοποιητικές απαντήσεις: ορισμένες φορές επειδή ένας υπάλληλος τους παρέπεμπε σε ιστοσελίδα. Ορισμένοι υπάλληλοι πρότειναν προγραμματισμό ραντεβού στην υπηρεσία ή ταχυδρομική αποστολή ενός εγγράφου.

Το CAF ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι τα τηλεφωνικά αιτήματα αυξήθηκαν σημαντικά λόγω της πανδημίας (+30% μεταξύ 2019-2021) και ξεπέρασαν τα 42 εκατομμύρια το 2022.

Για το Κέντρο Ευρέσεως Εργασίας η εικόνα είναι καλύτερη. Το 84% των κλήσεων απαντήθηκε, έστω και αν οι πληροφορίες που δόθηκαν δεν ήταν πάντα ικανοποιητικές.

Σε ό,τι αφορά τις συντάξεις, το 72% των τηλεφωνικών κλήσεων στον Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης απαντήθηκε. Παραδόξως, όμως, στην πλειοψηφία τους απαντήσεις ακόμη και για την ηλικία συνταξιοδότησης κρίθηκαν ανεπαρκείς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!