Γ.Δ.
1458.37 +0,38%
ACAG
+1,21%
5.87
CENER
+1,42%
9.29
CNLCAP
-0,65%
7.6
DIMAND
-0,47%
8.4
NOVAL
0,00%
2.78
OPTIMA
-1,66%
11.82
TITC
+1,80%
31.05
ΑΑΑΚ
0,00%
5.9
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-1,58%
2.175
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.79
ΑΛΜΥ
+1,08%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,66%
1.62
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.7
ΑΡΑΙΓ
+0,94%
11.83
ΑΣΚΟ
0,00%
2.7
ΑΣΤΑΚ
+0,29%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.42
ΑΤΤ
0,00%
11.3
ΑΤΤΙΚΑ
-1,68%
2.34
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,64%
6.23
ΒΙΟΚΑ
+2,02%
2.52
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.33
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.153
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
+2,32%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,12%
16.64
ΔΑΑ
-1,06%
8.18
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.62
ΔΕΗ
-0,72%
11.07
ΔΟΜΙΚ
-1,00%
4.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,08%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-1,25%
1.58
ΕΕΕ
-0,38%
31.84
ΕΚΤΕΡ
+8,40%
4.26
ΕΛΒΕ
-4,76%
5
ΕΛΙΝ
+3,98%
2.35
ΕΛΛ
-1,07%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.475
ΕΛΠΕ
-0,82%
8.465
ΕΛΣΤΡ
+1,33%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,34%
1.81
ΕΛΧΑ
-0,94%
1.888
ΕΝΤΕΡ
+0,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+0,37%
1.35
ΕΤΕ
+2,97%
8.264
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.91
ΕΥΡΩΒ
+1,06%
2.101
ΕΧΑΕ
-0,99%
5.02
ΙΑΤΡ
+1,61%
1.575
ΙΚΤΙΝ
+1,01%
0.399
ΙΛΥΔΑ
+3,29%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-1,16%
5.11
ΙΝΛΙΦ
-0,60%
4.95
ΙΝΛΟΤ
-0,17%
1.158
ΙΝΤΕΚ
-0,83%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,19%
4.66
ΙΝΤΕΤ
+1,75%
1.165
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.575
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-4,44%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,19%
1.66
ΚΟΡΔΕ
-0,39%
0.512
ΚΟΥΑΛ
-0,51%
1.17
ΚΟΥΕΣ
+0,19%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.79
ΚΥΡΙΟ
-2,01%
1.22
ΛΑΒΙ
+1,30%
0.932
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.308
ΛΕΒΠ
0,00%
0.294
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+3,70%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,38%
2.67
ΜΑΘΙΟ
+1,08%
0.936
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+1,77%
2.87
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47
ΜΙΓ
-0,90%
3.84
ΜΙΝ
-1,39%
0.498
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,17%
26.12
ΜΟΝΤΑ
-1,64%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,69%
2.91
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+2,01%
27.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.38
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.64
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.944
ΞΥΛΚ
-0,37%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.494
ΟΛΘ
+0,47%
21.6
ΟΛΠ
-2,50%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,67%
14.9
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,71%
0.918
ΟΤΕ
-0,29%
13.76
ΟΤΟΕΛ
+2,27%
11.7
ΠΑΙΡ
-2,73%
1.07
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
+0,66%
3.81
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,76%
3.96
ΠΛΑΚΡ
-3,82%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
-2,04%
1.15
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,82%
4.83
ΡΕΒΟΙΛ
-2,08%
1.65
ΣΑΡ
-0,53%
11.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,85%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.83
ΣΠΕΙΣ
-2,35%
6.64
ΣΠΙ
+2,69%
0.688
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
-0,80%
18.67
ΤΖΚΑ
+2,01%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,81%
1.708
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-2,61%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.02
ΧΑΙΔΕ
+5,69%
0.65

FSI: Εξακολουθούν να σφυρίζουν αδιάφορα οι Ιταλοί για τα Τέμπη

Αν και έχει μεσολαβήσει σχεδόν μία εβδομάδα από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η διοίκηση του ιταλικού ομίλου FSI, που ελέγχει την Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θεωρεί πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ενημέρωσης του κοινού (επενδυτών, συνεργατών κ.ά.) για το συμβάν. Θεωρεί, δηλαδή, πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να παράσχει πληροφόρηση για μια τραγωδία στην οποία έχασαν τη ζωή τους υπάλληλοι του ομίλου, καθώς και δεκάδες επιβάτες αμαξοστοιχίας που διαχειρίζεται ο όμιλος FSI! Μπορεί κάποιος να το διαπιστώσει εύκολα αν επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα του ομίλου και αναζητήσει τα δελτία Τύπου που έχουν εκδοθεί τις τελευταίες ημέρες.

Δεν είναι τυχαίο πως απουσιάζει οποιαδήποτε δήλωση στελέχους του ιταλικού ομίλου από τον διεθνή και ελληνικό Τύπο. Μια δήλωση φιλοξένησε το Γαλλικό Πρακτορείο την προηγούμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την οποία η ευθύνη του σιδηροδρομικού δικτύου ανήκει στον ΟΣΕ… Το Σαββατοκύριακο που πέρασε, μετά και τις σκληρές δηλώσεις του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, για την ανύπαρκτη υποστήριξη από πλευράς Hellenic Train, η διοίκηση της τελευταίας προχώρησε σε δύο, τρεις ανακοινώσεις, με τις οποίες επιχείρησε να ανατρέψει την αρνητική εικόνα. Ήταν πλέον πολύ αργά, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς μεταφορών, τα οποία αδυνατούν να εξηγήσουν τη στάση του μητρικού ιταλικού ομίλου, καθώς και της ελληνικής θυγατρικής.

Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματιος και μετά © fsitaliane.it
Η FSI δεν έχει δημοσιεύσει καμία ανακοίνωση από την ημέρα του δυστυχήματος και μετά © fsitaliane.it

Η κατάντια του ΟΣΕ και τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου αποτέλεσαν άλλοθι για την υστέρηση του επενδυτικού προγράμματος της Hellenic Train, παρά το γεγονός πως η ελληνική πολιτεία υπήρξε γαλαντόμος απέναντί της, με σύμβαση εκατοντάδων εκατομμυρίων για τις λεγόμενες άγονες γραμμές. Μετά την τραγωδία των Τεμπών, φαίνεται πως έρχεται η ώρα του λογαριασμού και για τη θυγατρική του ιταλικού ομίλου.

Τo powergame.gr έχει απευθυνθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, με σειρά ερωτήσεων, προς το γραφείο Τύπου της FSI, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει λάβει απάντηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!