Γ.Δ.
1455.33 +0,47%
ACAG
-5,78%
6.2
CENER
-0,25%
7.92
CNLCAP
-0,64%
7.8
DIMAND
+0,42%
9.61
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
-0,67%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,27%
1.488
ΑΒΕ
+2,51%
0.49
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-4,74%
0.905
ΑΛΜΥ
-0,70%
2.84
ΑΛΦΑ
+0,85%
1.606
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.88
ΑΡΑΙΓ
+0,79%
12.7
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-0,54%
7.4
ΑΤΕΚ
-8,99%
0.344
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.08
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,21%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,86%
5.85
ΒΙΟΚΑ
-1,15%
2.57
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.305
ΒΙΟΤ
+7,14%
0.3
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-4,72%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,36%
16.72
ΔΑΑ
-0,17%
8.296
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,27%
11.21
ΔΟΜΙΚ
-1,78%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,01%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+5,26%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,21%
2.44
ΕΛΛ
+1,78%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,38%
2.63
ΕΛΠΕ
-0,06%
8.425
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.36
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.784
ΕΛΧΑ
+1,04%
1.952
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,50%
1.31
ΕΤΕ
+3,02%
7.788
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+1,05%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,65%
2.023
ΕΧΑΕ
0,00%
5.16
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,93%
5.35
ΙΝΛΙΦ
-1,95%
5.04
ΙΝΛΟΤ
+0,52%
1.154
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.27
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+1,37%
3.7
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+2,95%
1.57
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,83%
1.605
ΚΟΡΔΕ
-4,73%
0.524
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,86%
5.85
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
+3,26%
1.9
ΚΥΡΙΟ
-5,56%
1.36
ΛΑΒΙ
+3,41%
0.88
ΛΑΜΔΑ
-0,87%
6.83
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.09
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
0,00%
0.35
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-0,36%
2.74
ΜΑΘΙΟ
-4,13%
1.045
ΜΕΒΑ
-1,26%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+3,03%
47.6
ΜΙΓ
+0,75%
4.02
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
-1,54%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,30%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,10%
38.16
ΝΑΚΑΣ
+1,44%
2.82
ΝΑΥΠ
-1,39%
0.996
ΞΥΛΚ
-2,86%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+1,75%
0.348
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.2
ΟΛΠ
-0,81%
24.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.61
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,56%
0.91
ΟΤΕ
-0,91%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,62%
12.8
ΠΑΙΡ
-0,42%
1.175
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
+0,58%
3.797
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,50%
4.02
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
-9,46%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,75%
4.655
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.695
ΣΑΡ
-0,84%
11.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-1,59%
0.372
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,28%
7.7
ΣΠΙ
-3,73%
0.722
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,71%
18.37
ΤΖΚΑ
0,00%
1.645
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,28%
1.698
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-7,88%
0.304
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.125
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Online Φαρμακεία: Αύξηση τζίρου 7% στα 69 εκατ. στο α’ τρίμηνο

Αύξηση 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών φαρμακείων στο πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 69 εκατ. ευρώ. Η μέση τιμή αξίας του ηλεκτρονικού καλαθιού αυξήθηκε κατά 9% και διαμορφώνεται στα 43,70 ευρώ σε σχέση με τα 42,90 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2022.

Σημειώνεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την ευρωπαϊκή οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον ευρωπαϊκό κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου. Μάλιστα, η ΚΥΑ της 20ης Απριλίου 2022 καθορίζει ότι στην χώρα μας απαγορεύεται να πωλούνται τα ΜΗΣΥΦΑ online, και μπορούν να διατίθεται μόνο στα φυσικά φαρμακεία.

Αύξηση 7% στα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών σε επίπεδο τριμήνου αναδεικνύονται οι εξής: +7% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, +2% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες και +2% σε βρεφικά και παιδικά είδη. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν τα προϊόντα υγείας κατά 31%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα για το αγοραστικό κοινό.

Όπως προκύπτει από την τριμηνιαία έκθεση της Convert Group, για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχει συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι, αφού σε ποσοστό έπεσε στο 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 43% που ήταν για στην αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στα marketing κανάλια, σε επίπεδο τριμήνου, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να βρίσκονται στην πρώτη θέση επιφέροντας το 45% των συνολικών συναλλαγών, και σημειώνοντας αύξηση 6 μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Ακόμη, οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, είναι υπεύθυνες με την σειρά τους για το 15% των συναλλαγών, ενώ τα οργανικά αποτελέσματα για το 14%.

Οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την προτίμηση τους προς τις mobile & tablet συσκευές για την πραγματοποίηση των online αγορών τους με ένα ποσοστό 67% έναντι των συσκευών desktop & laptops (32%). Αναφορικά με την πραγματοποίηση των παραγγελιών, προτιμώνται οι πρωινές και μεσημεριανές ώρες (9:00-12:00 και 12:00-15:00), ενώ η Δευτέρα και η Τρίτη αποτελούν τις πιο δημοφιλείς ημέρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!