Γ.Δ.
1476.12 -0,54%
ACAG
-1,27%
6.2
CENER
+0,12%
8.26
CNLCAP
-1,23%
8.05
DIMAND
0,00%
9.5
OPTIMA
+1,59%
11.5
TITC
-0,95%
31.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+7,91%
1.582
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.895
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.75
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.612
ΑΝΔΡΟ
-2,03%
6.76
ΑΡΑΙΓ
+1,06%
13.3
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,49%
0.412
ΑΤΡΑΣΤ
+1,97%
8.28
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,66%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,74%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,59%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,54%
16.62
ΔΑΑ
-0,02%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,28%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-0,76%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.68
ΕΕΕ
-0,63%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-1,95%
4.28
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,80%
2.43
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,60%
2.76
ΕΛΠΕ
+2,14%
8.61
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,87%
1.85
ΕΛΧΑ
-0,60%
1.998
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+8,57%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.08
ΕΣΥΜΒ
-1,48%
1.33
ΕΤΕ
-0,37%
8.07
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,85%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,14%
2.076
ΕΧΑΕ
-1,85%
5.32
ΙΑΤΡ
-1,47%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,12%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
+1,67%
1.825
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.43
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-1,21%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,65%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,90%
4.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-3,39%
3.565
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,61%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+1,15%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+4,30%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+5,24%
6.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,35%
10.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+4,71%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-6,06%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,45%
1.02
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
-1,59%
4.015
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.5
ΜΟΝΤΑ
-7,89%
3.15
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.045
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-1,38%
38.48
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
-0,63%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
+0,60%
25.25
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.8
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.926
ΟΤΕ
-2,36%
14.09
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.195
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.87
ΠΕΤΡΟ
+2,17%
9.4
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
+3,87%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,87%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,78%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-2,59%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,52%
0.384
ΣΙΔΜΑ
+1,86%
1.915
ΣΠΕΙΣ
-0,97%
8.16
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,33%
18.53
ΤΖΚΑ
0,00%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
-10,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,48%
0.274
ΦΡΛΚ
+0,48%
4.2
ΧΑΙΔΕ
-6,43%
0.655

CPLP: Έσοδα 81 εκατ. δολαρίων το α΄ τρίμηνο με αύξηση 10%

Αύξηση εσόδων 10% με έσοδα 81 εκατ. δολαρίων, έναντι 73,4 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2022, σημείωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP) το α΄ τρίμηνο του 2023.

Η εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολαρίων ανά μετοχή για το α΄ τρίμηνο.

Σημειώνεται ότι την εν λόγω περίοδο παραδόθηκε το M/V Itajai Express, πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG/C) Asterix I, και τα δύο με μακροχρόνια ναύλωση.

Η εταιρεία εξασφάλισε νέα ναύλωση για το M/V Akadimos για περίπου 24 μήνες.

Αποπλήρωσε επίσης πρόωρα χρέος συνολικού ποσού 23,4 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, επαναγοράστηκαν την υπό εξέταση περίοδο, 129.258 ίδιες μετοχές με μέσο κόστος 13,57 δολαρίων ανά μετοχή.

O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε:«Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, συνεχίσαμε να εφαρμόζουμε τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας, παραλαμβάνοντας δύο νεότευκτα πλοία: ένα μοντέρνο, πράσινης τεχνολογίας πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.312  TEU με δεκαετή ναύλωση και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση. Επιπλέον, παραμείναμε προσηλωμένοι στη στρατηγική βελτιστοποίησης του χρέους, αποπληρώνοντας πρόωρα μέρος του χρέους μας, και εισάγοντας νέες φθηνότερες δομές χρηματοδότησης. Τέλος, εξασφαλίσαμε επιτυχώς μεσοπρόθεσμη ναύλωση για το M/V Akadimos με υψηλό ημερήσιο ναύλο. Ως αποτέλεσμα της ναύλωσης του M/V Akadimos , η πρώτη λήξη ναύλωσης πλοίου του στόλου δεν αναμένεται πριν από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με βάση τα παραπάνω, αυτή τη στιγμή έχουμε δέκα πλοία ελεύθερα βαρών και έναν στόλο με σταθμισμένη μέση ηλικία 6,8 ετών, ενώ η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι επίσης 6,8 χρόνια που αντιστοιχούν σε συμβασιοποιημένα  έσοδα περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!