Γ.Δ.
1452.24 +0,26%
ACAG
-5,17%
6.24
CENER
+0,76%
8
CNLCAP
+0,64%
7.9
DIMAND
+0,31%
9.6
OPTIMA
+1,50%
10.8
TITC
-1,51%
29.3
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,48%
1.462
ΑΒΕ
+1,26%
0.484
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-2,11%
0.93
ΑΛΜΥ
-2,10%
2.8
ΑΛΦΑ
-0,44%
1.5855
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.84
ΑΡΑΙΓ
+0,40%
12.65
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.69
ΑΣΤΑΚ
-3,23%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
-0,25%
8.06
ΑΤΤ
+2,25%
11.35
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,69%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-4,23%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,38%
1.31
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
-3,94%
2.44
ΓΕΒΚΑ
-0,30%
1.67
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
16.58
ΔΑΑ
-0,12%
8.3
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,71%
11.16
ΔΟΜΙΚ
-2,19%
4.68
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,57%
0.347
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.68
ΕΕΕ
+1,45%
30.8
ΕΚΤΕΡ
+2,29%
4.475
ΕΛΒΕ
+6,28%
5.25
ΕΛΙΝ
-0,81%
2.45
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,76%
2.6
ΕΛΠΕ
-0,53%
8.385
ΕΛΣΤΡ
-1,27%
2.33
ΕΛΤΟΝ
+0,67%
1.8
ΕΛΧΑ
+0,83%
1.948
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,75%
1.34
ΕΤΕ
+3,31%
7.81
ΕΥΑΠΣ
-0,93%
3.2
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,50%
2.02
ΕΧΑΕ
-0,19%
5.15
ΙΑΤΡ
0,00%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,69%
0.4295
ΙΛΥΔΑ
+1,73%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+0,37%
5.42
ΙΝΛΙΦ
-2,72%
5
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.148
ΙΝΤΕΚ
+0,32%
6.28
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,27%
4.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,14%
3.655
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-1,22%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-3,27%
0.532
ΚΟΥΑΛ
-0,62%
1.278
ΚΟΥΕΣ
-0,86%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,93%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-4,86%
1.37
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.848
ΛΑΜΔΑ
-0,44%
6.86
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
-2,75%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.336
ΛΕΒΠ
+4,57%
0.366
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.47
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
-0,92%
1.08
ΜΕΒΑ
+0,25%
3.97
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.96
ΜΕΡΚΟ
+2,16%
47.2
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
-5,47%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.22
ΜΟΝΤΑ
+3,09%
3.34
ΜΟΤΟ
-0,50%
3
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+1,03%
29.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.36
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,99%
1.02
ΞΥΛΚ
-3,57%
0.27
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+0,58%
0.344
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,34%
22.1
ΟΛΠ
-0,20%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.88
ΟΠΑΠ
-0,70%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,45%
0.909
ΟΤΕ
-1,54%
14.06
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
12.78
ΠΑΙΡ
-0,85%
1.17
ΠΑΠ
+0,38%
2.63
ΠΕΙΡ
-0,61%
3.752
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,32%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+1,39%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,21%
4.7
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,50%
11.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-2,12%
0.37
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.905
ΣΠΕΙΣ
-0,51%
7.76
ΣΠΙ
-5,33%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,49%
18.33
ΤΖΚΑ
-3,04%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,16%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-1,22%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-9,70%
0.298
ΦΡΛΚ
+0,85%
4.175
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

SafeSize: Ο ηλεκτρονικός πωλητής παπουτσιών πάει Ολλανδία και Ιρλανδία

Δύο από τις πιο μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών λανσάρουν πιλοτικά, αυτήν την περίοδο, στα καταστήματά τους σε Ολλανδία και Ιρλανδία τον Αυτόματο Ηλεκτρονικό Πωλητή Παπουτσιών. Μια παγκόσμια καινοτομία, εξ ολοκλήρου made in Greece, η οποία γεννήθηκε από ελληνικά μυαλά στο κέντρο Ανάπτυξης και Καινοτομίας της ελληνικής startup SafeSize στην Αθήνα.

Το Digital Sales Assistant, ένας «έξυπνος» αυτόνομος ηλεκτρονικός πωλητής, που βοηθάει τους καταναλωτές να επιλέξουν παπούτσια με τέλεια εφαρμογή σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, θα δοκιμαστεί για όλη τη θερινή περίοδο στις δύο ευρωπαϊκές χώρες, πριν πάρει τον δρόμο για τις διεθνείς αγορές. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το καινοτόμο προϊόν ήδη έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Με το λανσάρισμα του Digital Sales Assistant, η SafeSize φέρνει για άλλη μια φορά επανάσταση στον κλάδο της υπόδησης, με απώτερο σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που τα παπούτσια κατασκευάζονται, πωλούνται και απορρίπτονται, συμβάλλοντας θετικά προς ένα βιώσιμο μέλλον», σχολίασε μιλώντας στο powergame.gr ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Άγγελος Σταυράκης.

Ο Αυτόματος Ηλεκτρονικός Πωλητής της SafeSize, που πρόσφατα «έκλεισε» γύρο χρηματοδότησης ύψους 14 εκατ. ευρώ, βασισμένος σε Τεχνητή Νοημοσύνη, είναι σχεδιασμένος να προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις παπουτσιών στους καταναλωτές, συνδυάζοντας τα δεδομένα του ποδιού τους (3D Foot Scan) και τις προσωπικές τους προτιμήσεις με το διαθέσιμο στοκ παπουτσιών του εκάστοτε καταστήματος.

«Αυτή η καινοτομία αναμένεται να φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμπειρία του καταναλωτή, δίνοντάς του πλέον τον απόλυτο έλεγχο σε όλο το αγοραστικό ταξίδι, αλλά και στα λειτουργικά κόστη των καταστημάτων, αφού θα μπορούν να προτείνουν και να πωλούν παπούτσια χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία εξειδικευμένου πωλητή», σχολιάζει ο κ. Σταυράκης.

Τι προβλήματα λύνει

Ο digital sales assistant της ελληνικής startup δεν στοχεύει να αντικαταστήσει τους πωλητές, μειώνοντας τις θέσεις εργασίας, αλλά συνδυαστικά με τη φυσική παρουσία, να μειώσει τις απώλειες σε πωλήσεις λόγω μεγάλης κίνησης, απαντώντας σε δομικά προβλήματα του κλάδου.

Σήμερα οι έμποροι λιανικής υποδημάτων σε φυσικά καταστήματα αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως η έλλειψη εργατικού δυναμικού και το συνεχώς αυξανόμενο κόστος προσωπικού, αλλά και οι συχνές αλλαγές στο προσωπικό του καταστήματος, που, με τη σειρά τους, δημιουργούν ασυνέπειες στην προσέγγιση των πωλήσεων και συνεχή ανάγκη για εκ νέου κατάρτιση.

Επιπλέον, η πολυπλοκότητα των θεμάτων τεχνολογίας παπουτσιών απαιτεί πολλές γνώσεις και έχει αποτέλεσμα την ανάγκη για συνεχή επανεκπαίδευση του προσωπικού, για την οικοδόμηση της απαιτούμενης τεχνογνωσίας, των προϊόντων και της επωνυμίας.

Την ίδια στιγμή που οι σύγχρονοι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο τεχνολογικές λύσεις και ηλεκτρονικές εμπειρίες μέσα στα φυσικά καταστήματα, τα λειτουργικά κόστη των τελευταίων ολοένα και αυξάνονται, ενώ η διατήρηση του στοκ επιβαρύνει τους εμπόρους σε διάφορα επίπεδα.

Διεθνής επέκταση

Η παγκόσμια αγορά παπουτσιών, που ξεπερνάει τα 300 δισ. ευρώ, αντιμετωπίζει ένα βασικό πρόβλημα: ποιο είναι το σωστό μέγεθος παπουτσιού;

Αυτό το ερώτημα οδηγεί σε απώλεια πωλήσεων δεκάδων δισεκατομμυρίων κάθε χρόνο σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα και σε επιστροφές παπουτσιών, που αυξάνουν σημαντικά το κόστος των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, δημιουργούν αρνητική εμπειρία στους καταναλωτές και επιβαρύνουν το περιβάλλον μέσω της άσκοπης παραγωγής και διακίνησης παπουτσιών.

Σε αυτό το πρόβλημα απάντησε η SafeSize, η οποία με τη συνδρομή των φρέσκων κεφαλαίων που άντλησε πρόσφατα αποκτά νέα ώθηση στην παγκόσμια επέκτασή της, επιταχύνοντας την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ, ενώ πολύ πρόσφατα έβαλε… πόδι σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.

Ήδη η καινοτόμος νεοφυής εταιρεία, που ίδρυσε το 2013 ο Άγγελος Σταυράκης, έχει παρουσία με γραφεία σε 9 σημεία ανά τον πλανήτη, από την Αυστρία και τη Δανία μέχρι τη Σαγκάη και το Ντουμπάι, βοηθώντας περισσότερους από 20 εκατ. καταναλωτές σε 50 χώρες να βρουν τα τέλεια παπούτσια.

Αυτή η καινοτομία της SafeSize έχει προσελκύσει το έντονο ενδιαφέρον των επενδυτών, με την ελληνική startup να έχει ήδη αντλήσει 26 εκατ. ευρώ από βαριά ονόματα της διεθνούς επενδυτικής σκηνής, όπως η Convent Capital-Ολλανδία, η 3TS Capital Partners-Αυστρία, το European Investment Fund. Ο προηγούμενος γύρος ήταν το 2018-2019 και ανήλθε σε 10 εκατ.ευρώ.

Τα τέλεια παπούτσια

Αξιοποιώντας τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και τρισδιάστατης απεικόνισης, δημιουργεί το ακριβές αποτύπωμα του ποδιού και οδηγεί καταναλωτές και επιχειρήσεις στο σωστό νούμερο παπούτσι για αγορές, είτε σε φυσικά κατάστημα, είτε online.

Η λύση SafeSize χρησιμοποιείται σε περισσότερα από 5.000 σημεία, με την εταιρεία να συνεργάζεται με κορυφαίους λιανοπωλητές και brands, όπως Intersport, Decathlon, SportsDirect, Xebio, HOKA, NewBalance, Skechers, M&S. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 60 άτομα από 18 εθνικότητες, τα οποία θα φτάσουν τα 100 τους επόμενους μήνες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!