Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Funky Buddha: Η έλευση του brand Marroon – Τα νέα σημεία πώλησης

Παρά τις προκλήσεις που επιφύλασσε στην αγορά ένδυσης η ανοιξιάτικη σεζόν -αλλά και η εκκίνηση του καλοκαιριού-, η Funky Buddha γράφει θετικό πρόσημο στις πωλήσεις, ενισχύει το δίκτυό της με νέα καταστήματα, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, ετοιμάζεται να λανσάρει και νέο εμπορικό σήμα.

Ειδικότερα, αν και κατά κοινή ομολογία στελεχών της αγοράς ο Μάιος ήταν ένας «κακός» μήνας και το καλοκαίρι δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, η αλυσίδα Funky Buddha, που αναπτύσσει η ALTEX, εταιρεία της επιχειρηματικής οικογένειας Αλεξίου, διατηρεί θετικό πρόσημο στις πωλήσεις του α’ εξαμήνου, έναντι της περσινής χρονιάς. Σημειώνεται ότι το 2022 ήταν έτος-ρεκόρ για την εταιρεία, με αύξηση πωλήσεων περίπου 30%, στα 34 εκατ. ευρώ, με ΕBITDA 4,7 εκατ. ευρώ και με δίκτυο 57 καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων 12 νέων σημείων πώλησης.

Το 2023 η επέκταση του δικτύου συνεχίζεται με κινήσεις στρατηγικής σημασίας, όπως η τοποθέτηση του σήματος στην αγορά της Θεσσαλονίκης με ανεξάρτητο κατάστημα. Μέχρι πρότινος διατηρούσε παρουσία στην τοπική αγορά μέσω ενός καταστήματος outlet και ενός corner στο πολυκατάστημα attica της Τσιμισκή και πλέον διαθέτει και monobrand κατάστημα στην οδό Αγίας Σοφίας.

Αξιοσημείωτη όμως είναι και η επέκταση σε τουριστικές περιοχές και νησιά. Άνοιξε δεύτερο κατάστημα στην Ιεράπετρα εν όψει της τουριστικής σεζόν, εστιασμένο σε προϊόντα με μεγαλύτερη ζήτηση αυτήν την εποχή (μαγιό, αξεσουάρ και t-shirts για την παραλία). H Funky Buddha διαθέτει δύο ακόμη καταστήματα στην Κρήτη, στην περιοχή του Ηρακλείου. Επίσης, άνοιξε φέτος τον Μάιο κατάστημα στη Μύκονο, απολαμβάνοντας υψηλές επιδόσεις. Οι νέες προσθήκες έρχονται να ενισχύσουν την παρουσία του brand στις τουριστικές περιοχές, καθώς αναπτύσσει ήδη δραστηριότητα σε νησιά όπως Κέρκυρα, Κως, Χίος και Σάμος, προσελκύοντας ξένους, αλλά και Έλληνες πελάτες.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τους στόχους της διοίκησης για το 2023, προβλέπεται το άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων, εκ των οποίων τρία έχουν ήδη ανοίξει και αναμένεται η προσθήκη τουλάχιστον ενός ακόμη, πιθανότατα στο πλαίσιο συνεργασίας franchise. Επιπλέον, επιδιώκεται η επανατοποθέτηση καταστημάτων σε σημεία με περισσότερα τετραγωνικά. Για παράδειγμα, για τον Σεπτέμβριο προγραμματίζεται η μεταστέγαση του καταστήματος του Χαλανδρίου σε 4ώροφο ακίνητο, ενώ αντίστοιχη κίνηση μόλις ολοκληρώθηκε στο εμπορικό κέντρο Τhe Mall Athens, όπου το Funky Buddha ανεβαίνει όροφο, για να τοποθετηθεί σε κατάστημα με διπλάσιο χώρο.

Το νέο brand και τα σχέδια 

Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα 61 καταστήματα, χωρίς να υπολογίζονται τα corners και το δίκτυο στην Κύπρο, όπου η παρουσία της Funky Buddha εκτείνεται σε δύο καταστήματα και πέντε corners. Οι καλές επιδόσεις της δραστηριότητας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, πιστώνονται στο μοντέλο value for money, το οποίο, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, καθιστά το brand ανταγωνιστικό διεθνών σημάτων, όπως Jack & Jones, Pull & Bear, Pepe Jeans, Tommy Jeans κ.ά.

Πάντως, η επέκταση της εταιρείας έρχεται και μέσω ενός νέου brand, που θα φέρει το όνομα Marroon. Σχεδιάζεται να τοποθετηθεί σε καταστήματα μεγάλων πελατών χονδρικής, με στόχο τα 25 σημεία στον πρώτο κύκλο ανάπτυξης. Πληροφορίες μάλιστα θέλουν το νέο σήμα, που θα διαθέτει σε πρώτη φάση μόνο ανδρική συλλογή, να κάνει ντεμπούτο στα καταστήματα του δικτύου Funky Buddha τα Χριστούγεννα.

Τέλος, στους στόχους της διοίκησης παραμένει και η περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό, όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, τόσο σε κοντινές αγορές, όπως η Ρουμανία, όσο και σε Ολλανδία και Γαλλία. Διερευνάται η ανάπτυξη σε λιανική και χονδρική, συμπεριλαμβανομένης της διείσδυσης σε ψηφιακά κανάλια, στο πλαίσιο μιας omnichannel στρατηγικής πωλήσεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!