Γ.Δ.
1491.71 -0,13%
ACAG
+0,16%
6.13
CENER
+0,34%
8.73
CNLCAP
-4,79%
7.95
DIMAND
-0,74%
9.38
OPTIMA
-0,34%
11.6
TITC
-0,32%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,24%
1.652
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.24
ΑΚΡΙΤ
+4,07%
0.895
ΑΛΜΥ
-0,71%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,58%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
13.12
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,96%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+1,68%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,99%
6.13
ΒΙΟΚΑ
-1,85%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
+0,78%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+3,36%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-3,10%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,72%
16.76
ΔΑΑ
+0,22%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,49%
0.34
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.685
ΕΕΕ
+0,31%
32.3
ΕΚΤΕΡ
-0,69%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,21%
2.45
ΕΛΛ
-0,70%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,75%
2.66
ΕΛΠΕ
-1,76%
8.655
ΕΛΣΤΡ
+2,98%
2.42
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.866
ΕΛΧΑ
-0,49%
2.015
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,50%
12.06
ΕΣΥΜΒ
-0,72%
1.38
ΕΤΕ
-1,76%
8.35
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
6.02
ΕΥΡΩΒ
+2,09%
2.1
ΕΧΑΕ
-1,87%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+4,12%
0.43
ΙΛΥΔΑ
-4,32%
1.77
ΙΝΚΑΤ
-1,12%
5.29
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
+2,11%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.34
ΙΝΤΕΤ
-1,56%
1.265
ΙΝΤΚΑ
+1,41%
3.6
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
342
ΚΕΚΡ
-1,63%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,62%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
-2,60%
1.274
ΚΟΥΕΣ
-1,86%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,85%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-2,17%
1.35
ΛΑΒΙ
+1,46%
0.97
ΛΑΜΔΑ
-2,54%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
-26,15%
0.288
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,08%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,03%
3.91
ΜΕΝΤΙ
-2,68%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-1,50%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,71%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,71%
0.92
ΞΥΛΚ
-1,67%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+2,35%
21.8
ΟΛΠ
-0,79%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,52%
0.935
ΟΤΕ
+0,85%
14.22
ΟΤΟΕΛ
-0,94%
12.66
ΠΑΙΡ
+0,43%
1.16
ΠΑΠ
+0,79%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,46%
3.866
ΠΕΤΡΟ
-0,64%
9.26
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
-0,68%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+1,19%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.69
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,41%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
-1,30%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.91
ΣΠΕΙΣ
-1,77%
7.76
ΣΠΙ
+0,56%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,55%
18.4
ΤΖΚΑ
-0,62%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,61%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,11%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-3,08%
0.252
ΦΡΛΚ
-1,20%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-6,47%
0.65

Axia: Τα οφέλη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από Αττική Οδό και τιμή – στόχο τα €21,20

«Με βάση μια πρώτη ανάλυση, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ πρέπει να είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες χρηματοδότησης του έργου (σ.σ. της νέας σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού) χωρίς να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου, ενώ την ίδια στιγμή υπό συγκεκριμένα σενάρια σε σχέση με την κυκλοφορία και την τιμολόγηση διοδίων βλέπουμε διψήφιους αριθμούς στην απόδοση, με αποτέλεσμα να καθίσταται ένα εξαιρετικά κερδοφόρο περιουσιακό στοιχείο για την εταιρεία».

Αυτή είναι η διαπίστωση των αναλυτών της Axia Research οι οποίοι στην τελευταία έκθεσή τους προτείνουν αγορά μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με τιμή στόχο τα 21,20 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται η Αττική Οδός. Στην ίδια έκθεση αναφέρεται πως η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού προσθέτει αξία μεταξύ 2 και 7 ευρώ ανά μετοχή για την εισηγμένη, ανάλογα με τα σενάρια κυκλοφορίας και τιμής διοδίων.

Οι αναλυτές της Axia Research τονίζουν πως η Αττική Οδός είναι ένας ώριμος και εν λειτουργία οδικός άξονας, χωρίς κατασκευαστικό ρίσκο και μεγάλο όγκο κυκλοφορίας και θεωρείται ως μία από τις πλέον ελκυστικές παραχωρήσεις στην Ευρώπη. Προσθέτουν πως με την προσθήκη της Αττικής Οδού ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην ουσία διπλασιάζει το μέγεθος των παραχωρήσεων αυτοκινητοδρόμων που διαχειρίζεται καθώς πλέον θα ξεπερνούν τα 1.600 χιλιόμετρα (με την προσθήκη και της Εγνατίας Οδού). Επισημαίνουν πως πλέον το χαρτοφυλάκιο παραχωρήσεων του ομίλου (περιλαμβάνει και τη διαχείριση του δεύτερου μεγαλύτερου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου που είναι υπό κατασκευή) αποκτά πλέον την κρίσιμη μάζα που επιτρέπει στη διοίκηση του ομίλου να αναζητήσει ευκαιρίες αποκόμισης αξίας, για παράδειγμα με ξεχωριστή είσοδο στο χρηματιστήριο. Ο όμιλος, κατά τους αναλυτές, είναι πλέον ένας από τους στρατηγικούς παίκτες στη διαχείριση αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη έχοντας μάλιστα το πλεονέκτημα της μεγάλης διάρκειας συμβάσεων, αφού απομένουν πλέον των 20 ετών μέχρι τη λήξη τους.

Στην έκθεση εκτιμάται πως με βάση την προσφορά των 3,27 δισ. ευρώ για την Αττική Οδό, η ίδια συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ θα προσεγγίσει τα 650 εκατ. ευρώ ενώ το υπόλοιπο θα καλυφθεί από δανεισμό ο οποίος θα συνδέεται με τα έσοδα διοδίων. Σημειώνεται ότι πρόσφατα η ΑΧΙΑ είχε υπολογίσει τη διαθέσιμη ρευστότητα για επενδύσεις για την περίοδο 2023-26 στα επίπεδα του 1,0 δισ. ευρώ (πέραν των αναγκών για Εγνατία και Καζίνο).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!