Γ.Δ.
1494.51 -0,55%
ACAG
-0,33%
6.06
CENER
+0,59%
8.59
CNLCAP
-0,63%
7.85
DIMAND
-0,32%
9.27
OPTIMA
+2,11%
11.64
TITC
0,00%
31.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-1,34%
1.618
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-1,18%
0.84
ΑΛΜΥ
-1,06%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7515
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,47%
12.65
ΑΣΚΟ
-0,74%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.4
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
-0,82%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,63%
6.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.62
ΒΙΟΣΚ
+1,09%
1.395
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+8,13%
2.66
ΓΕΒΚΑ
-2,52%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,09%
16.32
ΔΑΑ
-2,73%
8.13
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,17%
11.96
ΔΟΜΙΚ
-1,55%
4.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
-2,96%
1.64
ΕΕΕ
-0,55%
32.58
ΕΚΤΕΡ
-2,13%
4.14
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.63
ΕΛΠΕ
-0,17%
8.7
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-1,27%
1.864
ΕΛΧΑ
-0,48%
2.09
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,81%
1.355
ΕΤΕ
-0,73%
8.458
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,50%
6
ΕΥΡΩΒ
-0,51%
2.13
ΕΧΑΕ
-0,76%
5.21
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.7
ΙΚΤΙΝ
-0,25%
0.404
ΙΛΥΔΑ
-2,04%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-1,52%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.97
ΙΝΛΟΤ
-1,18%
1.172
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,75%
4.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,32%
3.725
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+1,33%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,90%
1.69
ΚΟΡΔΕ
-2,57%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+3,38%
1.284
ΚΟΥΕΣ
-0,87%
5.67
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,36%
10.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.395
ΛΑΒΙ
-0,21%
0.96
ΛΑΜΔΑ
-0,58%
6.81
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-4,72%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
0,00%
3.86
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+2,65%
0.58
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,44%
27.16
ΜΟΝΤΑ
+6,69%
3.51
ΜΟΤΟ
+1,64%
3.1
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-0,22%
27.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
+0,25%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,36%
38.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,41%
0.974
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.277
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.4
ΟΛΠ
-1,99%
24.6
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.79
ΟΠΑΠ
-0,26%
15.31
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,32%
0.933
ΟΤΕ
+0,35%
14.29
ΟΤΟΕΛ
-2,07%
12.3
ΠΑΙΡ
-4,35%
1.1
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,31%
3.838
ΠΕΤΡΟ
-3,23%
8.98
ΠΛΑΘ
-0,49%
4.03
ΠΛΑΚΡ
-4,38%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.19
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-1,92%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+0,60%
1.675
ΣΑΡ
-0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,52%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,49%
18.1
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,90%
1.764
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

Απεργία της ΠΝΟ – Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Δεμένα θα μείνουν σήμερα, Τετάρτη 13 Σεοτεμβρίου τα πλοία στα λιμάνια της χώρας λόγω της 24ωρης απεργίας που προκήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» και τον τραγικό θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη.

Τα πλοία θα μείνουν δεμένα στα λιμάνια μέχρι σήμερα τα μεσάνυχτα.

Παράλληλα, η ΠΝΟ στην ανακοίνωσή της τονίζει ότι έχει αποφασίσει να στηρίξει εμπράκτως την οικογένεια του άτυχου 36χρονου.

Η ομοσπονδία προσθέτει, τέλος, ότι «το υγιές κομμάτι του ναυτεργατικού κόσμου που διαμαρτύρεται θέτει ως πρωταρχικό σκοπό και μέλημά του την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και δεν ταυτίζεται στο ελάχιστο με όσα αποτρόπαια συνέβησαν στο λιμάνι του Πειραιά».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΝΟ:

«Με αφορμή τα αποτρόπαια γεγονότα στο πλοίο «Blue Horizon» τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του επιβάτη Αντώνη Καρυώτη, συγκλήθηκε σήμερα εκτάκτως η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας και εξέτασε όλα τα σχετικά ζητήματα που αναδείχθηκαν από τα πιο πάνω γεγονότα.

Δυστυχώς, διαπίστωσε για άλλη μια φορά, ότι η μη ορθή εφαρμογή των Νόμων και των Κανονισμών που αναφέρονται στην ασφάλεια της ναυτιλίας και των λιμανιών μπορούν να οδηγήσουν και οδηγούν σε ολέθρια αποτελέσματα.

Το πάγιο καθεστώς της υπερεργασίας των Ναυτικών μας και η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης και ανάπαυσης, από τον μη εξορθολογισμό των δρομολογίων, οδηγούν μαθηματικά στην διακινδύνευση της ασφάλειας των ίδιων των πλοίων, των επιβατών και των δρομολογίων.

Οι σχετικές διατάξεις και μάλιστα από τις Διεθνείς Συμβάσεις, είναι σαφείς και δεν πρέπει να εφαρμόζονται ευκαιριακά και με χαλαρότητα, ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

Δυστυχώς, η όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών, τις οποίες έχουμε επισημάνει πλείστες όσες φορές και παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται, ειδικά δε στα νησιωτικά λιμάνια όπου οι υποδομές είναι υποτυπώδεις και έχουν παραμείνει κυριολεκτικά στην δεκαετία του ’60. Όμως οι σημερινές πραγματικές ανάγκες, το μέγεθος των πλοίων, ο αριθμός των διακινούμενων επιβατών και αυτοκινήτων και οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κάνει τον Έλληνα Πλοίαρχο και το πλήρωμα να παίζουν το κεφάλι τους καθημερινά, κορώνα γράμματα.

Χάρη λοιπόν στις προσπάθειες και στην αυτοθυσία των Ναυτικών μας, που καλύπτουν ουσιαστικά τις τραγικές ελλείψεις στις υποδομές των λιμανιών και την ανεπάρκεια της Πολιτείας στον συγκεκριμένο τομέα, αποφεύγονται οι πλέον δυσάρεστες καταστάσεις και σε ετήσια βάση χωρίς ανθρώπινες απώλειες.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, οι δρομολογήσεις όπως αποφασίζονται από το Σ.Α.Σ. και εγκρίνονται από τον εκάστοτε Υπουργό, ακόμη και στα χαρτιά – και χωρίς να υπολογίζουμε τις έκτακτες δρομολογήσεις – παραβιάζουν με τον πιο εμφατικό τρόπο και στην πράξη όλα τα παραπάνω.

Η Πολιτεία οφείλει και πρέπει να λάβει άμεσα και χωρίς καμία αναβολή όλα τα απαραίτητα μέτρα που σκοπό έχουν την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Οι Έλληνες Ναυτικοί, τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους διεθνείς πλόες είναι παραδείγματα προς μίμηση για την ναυτοσύνη τους και για τον καθημερινό αγώνα που δίνουν για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Αυτός είναι διαχρονικά ο Έλληνας Ναυτικός και δεν είναι ανεκτό με αφορμή το τραγικό αυτό συμβάν και την επιλογή που έκαναν οι εμπλεκόμενοι σε αυτό, να κατηγορούνται και να στοχοποιούνται συλλήβδην όλοι οι Έλληνες Ναυτικοί.

Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αφού έλαβε υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας την πραγματοποίηση 24ωρης Πανελλαδικής απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023 από ώρα 00.01 π.μ. μέχρι 23.59 μ.μ. της ίδιας ημέρας και ταυτόχρονα αποφάσισε και την έμπρακτη στήριξη της οικογένειας του εκλιπόντος».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!