Γ.Δ.
1502.79 +0,83%
ACAG
-0,98%
6.08
CENER
-2,18%
8.54
CNLCAP
-1,25%
7.9
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
-2,40%
11.4
TITC
+2,45%
31.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-4,49%
0.85
ΑΛΜΥ
+1,25%
2.83
ΑΛΦΑ
+2,43%
1.7515
ΑΝΔΡΟ
+1,78%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-2,98%
12.71
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.72
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
-2,33%
8.4
ΑΤΤ
+0,92%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,77%
6.31
ΒΙΟΚΑ
-1,50%
2.62
ΒΙΟΣΚ
-1,43%
1.38
ΒΙΟΤ
+7,75%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,61%
16.5
ΔΑΑ
+0,02%
8.358
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,18%
11.98
ΔΟΜΙΚ
-0,88%
4.52
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,55%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
+1,30%
32.76
ΕΚΤΕΡ
-0,70%
4.23
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
-1,75%
14.05
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,57%
2.63
ΕΛΠΕ
+2,53%
8.715
ΕΛΣΤΡ
-0,41%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,64%
1.888
ΕΛΧΑ
+0,96%
2.1
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+0,36%
1.38
ΕΤΕ
+0,73%
8.52
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+1,57%
2.141
ΕΧΑΕ
+1,16%
5.25
ΙΑΤΡ
+0,59%
1.695
ΙΚΤΙΝ
-3,46%
0.405
ΙΛΥΔΑ
-1,15%
1.715
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.25
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.98
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.186
ΙΝΤΕΚ
+0,99%
6.11
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,46%
4.36
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.24
ΙΝΤΚΑ
+0,94%
3.775
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-0,33%
1.5
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+1,52%
1.675
ΚΟΡΔΕ
+0,37%
0.544
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.242
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.72
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,45%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+1,09%
1.395
ΛΑΒΙ
-1,64%
0.962
ΛΑΜΔΑ
+1,93%
6.85
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-0,93%
1.06
ΛΕΒΚ
-7,78%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-3,45%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-0,84%
0.95
ΜΕΒΑ
-1,53%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-0,67%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+0,25%
4
ΜΙΝ
+0,89%
0.565
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,51%
27.84
ΜΟΝΤΑ
+4,78%
3.29
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.05
ΜΟΥΖΚ
-1,39%
0.71
ΜΠΕΛΑ
+1,84%
27.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,76%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,72%
39
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,61%
0.97
ΞΥΛΚ
-3,13%
0.279
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+10,42%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
-0,40%
25.1
ΟΛΥΜΠ
-0,36%
2.78
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.35
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.936
ΟΤΕ
+0,64%
14.24
ΟΤΟΕΛ
-0,48%
12.56
ΠΑΙΡ
+0,88%
1.15
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,05%
3.85
ΠΕΤΡΟ
-0,43%
9.28
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
+0,50%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,80%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-0,89%
1.665
ΣΑΡ
+1,96%
11.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-10,00%
0.0315
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
-1,56%
1.895
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,17%
18.19
ΤΖΚΑ
-1,83%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,25%
1.78
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,61%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,48%
4.12
ΧΑΙΔΕ
-2,31%
0.635

L’Oreal: Επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις για διψήφια ανάπτυξη το 2023

Ισχυρή διψήφια ανάπτυξη πωλήσεων προβλέπει για το 2023 η νέα διοίκηση της L’Oreal Hellas, που στοχεύει σε περαιτέρω ενίσχυση μεριδίων, αλλά και συνεργασίες με τα ισχυρά κανάλια διανομής -αλυσίδες καλλυντικών και φαρμακεία-, με όχημα τις «πράσινες πιστοποιήσεις».

Ας σημειωθεί ότι η ελληνική βιομηχανία καλλυντικών συνολικά αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ πωλήσεων φέτος, με ώθηση της ζήτησης από τον τουρισμό. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η L’Oreal Hellas, ηγέτης της αγοράς, αναπτύσσεται με υψηλότερο ρυθμό από τον μέσο ρυθμό της αγοράς (9,9% έναντι 3,5% αντίστοιχα πέρυσι), η πρόβλεψη για διψήφιο ρυθμό φέτος φαίνεται ασφαλής. Πρακτικά φτάνει τα 200 εκατ. ευρώ από 186,8 εκατ. ευρώ που ήταν ο κύκλος εργασιών της το 2022 (με καθαρά κέρδη 19,8 εκατ. ευρώ).

Η Alessandra Delfini, η νέα CEO της L’Oreal Hellas, γνωρίζει την Ελλάδα, καθώς έχει επισκεφτεί τη χώρα στο παρελθόν ως στέλεχος του ομίλου L’Oreal επί 24 έτη, αλλά και για προσωπικούς λόγους, ως Ιταλίδα. Αν και είναι μόλις 4 εβδομάδες στο τιμόνι της ελληνικής θυγατρικής, ενημερώνεται ότι τα καλλυντικά είναι μια δυναμική αγορά στην Ελλάδα, που με βάση τα στοιχεία για τους πρώτους μήνες του έτους, μέχρι τον Ιούλιο, κινείται με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Βλέπει ανθεκτική εσωτερική ζήτηση, αλλά και σημαντική ώθηση από τον τουρισμό, που ανακάμπτει δυναμικά μετά την πανδημία. Ως αποτέλεσμα αυτού του συνδυασμού ευνοούνται οι πωλήσεις της L’Oreal, που διαθέτει παρουσία στους τουριστικούς προορισμούς, καθώς και στα αεροδρόμια, ενώ δραστηριοποιείται σε όλα τα κανάλια διανομής, από τα σούπερ μάρκετ και τα εξειδικευμένα καταστήματα καλλυντικών μέχρι τα φαρμακεία. Επίσης, διαθέτει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων, τόσο προσιτών οικονομικά, που απαντούν στις ανάγκες των πιο ευάλωτων καταναλωτών, όσο και πιο premium, για τους καταναλωτές που ξοδεύουν περισσότερα για να αγοράσουν καινοτόμα προϊόντα.

Σύμφωνα με την κ. Delfini, η αγορά καλλυντικών είναι ανθεκτική στις εξωτερικές συνθήκες και τα μηνύματα είναι θετικά από την πλειονότητα των κατηγοριών και ειδικά τα προϊόντα περιποίησης δέρματος, μακιγιάζ, αρώματα, καθώς και από τις επιδόσεις στα κανάλια διανομής. Ειδικά το online κανάλι, πάντως, αξιολογείται ως μικρή αγορά για τον διεθνή όμιλο. Σχετικά με τις τιμές, η κ. Delfini δεν μοιράστηκε πολλές πληροφορίες για την πολιτική της εταιρείας, σχολίασε όμως ότι έχει μηδενική επίδραση στην τελική τιμή καταναλωτή, καθώς οι τιμές είναι εν πολλοίς θέμα των λιανεμπόρων, οι οποίοι και αποφασίζουν. Σχετικά με τον πληθωρισμό, προσβλέπει σε αποκλιμάκωσή του από το 2024 κοντά στο 2,5%, όπως προβλέπει και ο Κρατικός Προϋπολογισμός.

Στο προσεχές διάστημα η θυγατρική του γαλλικού κολοσσού καλλυντικών στην Ελλάδα σχεδιάζει περαιτέρω επενδύσεις στη βιώσιμη ανάπτυξη, εμπλέκοντας και τους πελάτες της. Ενδεικτικά, έχει υιοθετήσει πιλοτικό πρόγραμμα ανακύκλωσης συσκευασιών σε συνεργασία με τα πολυκαταστήματα Hondos Center, καθώς και με το δίκτυο των φαρμακείων. Το τελευταίο, εκτός του ότι προσφέρει συνεχή εκπαίδευση των φαρμακοποιών σε θέματα κυκλικής οικονομίας, προσφέρει και «πράσινη πιστοποίηση» των φαρμακείων σε συνεργασία με την Bureau Veritas, που είναι στρατηγικός συνεργάτης του γαλλικού ομίλου και στην Ελλάδα.

Οι «πράσινοι» στόχοι της L’Oreal

Εν τω μεταξύ, σε εκδήλωση που διοργάνωσε χθες η εταιρεία παρουσιάστηκαν οι επιδόσεις της Ελλάδας στο διεθνές πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης L’Oréal for the future, το οποίο βασίζεται σε τέσσερις άξονες: Κλίμα, νερό, βιοποικιλότητα και φυσικοί πόροι.

Βασικός στόχος του ομίλου είναι όλες οι εγκαταστάσεις του να τροφοδοτούνται από ενέργεια προερχόμενη κατά 100% από ΑΠΕ μέχρι το 2025, με την Ελλάδα να έχει ήδη επιτύχει υψηλό σκορ. Πέρυσι η L’Oreal Hellas εγκατέστησε φωτοβολταϊκά στα γραφεία της στη Νέα Ιωνία και φέτος εγκατέστησε 500 πάνελ με ισχύ 270 kw, που καλύπτουν το 40% της κατανάλωσης του κέντρου διανομών της.

Στον τομέα των μεταφορών στόχος του ομίλου είναι 50% μείωση των εκπομπών CO2 ανά τελικό προϊόν μέχρι το 2030 συγκριτικά με το 2016. Ειδικά στην Ελλάδα η εταιρεία έχει προβεί σε μια σειρά από δράσεις, όπως την αλλαγή των μέσων μεταφοράς των προϊόντων κατά τις εισαγωγές, με τρένο ή πλοίο, τη χρήση ηλεκτρικών vans στα κέντρα των πόλεων, την ομαδοποίηση παραγγελιών προς μεγάλους πελάτες ώστε να χρησιμοποιούνται λιγότερα και μεγαλύτερα φορτηγά και τις απευθείας παραδόσεις στη Θεσσαλονίκη από το κέντρο διανομών στον Αυλώνα.

Όσον αφορά την εξοικονόμηση νερού, έχει εγκαταστήσει αυτοματισμούς στα δίκτυά της, καθώς και συστήματα συλλογής και αξιοποίησης του βρόχινου νερού για πότισμα, προς όφελος της βιοποικιλότητας. Ήδη λειτουργεί μια τέτοια δεξαμενή στο κέντρο διανομών και είναι σε εξέλιξη αντίστοιχο έργο στις εγκαταστάσεις των γραφείων της, για την κάλυψη του 70% των αναγκών ποτίσματος του κήπου που έχει αναπτύξει στην οροφή του κτιρίου.

Αυτό το project εξυπηρετεί και τον στόχο του ομίλου για τη βιοποικιλότητα. Στοχεύει μέχρι το 2030 το 100% των εγκαταστάσεών του να έχει θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα της αντίστοιχης περιοχής.

Τέλος, η εταιρεία στοχεύει μέχρι το 2025 το 100% των νέων προθηκών και επίπλων στα σημεία πώλησης να έχουν οικολογικό σχεδιασμό, λαμβάνοντας υπόψη τις αρχές της κυκλικής οικονομίας για το τέλος της ζωής των υλικών. Η εταιρεία στην Ελλάδα προωθεί τέτοιες καλές περιβαλλοντικές πρακτικές από τα τέλη του 2021, ενώ υλοποιεί νέα προγράμματα σε συνεργασία με retailers και φαρμακεία.

Η πολυεθνική εκπαιδεύει επίσης τους καταναλωτές να αναζητούν πληροφορίες για τα προϊόντα, καθώς χρησιμοποιεί ειδική σήμανση με στοιχεία και κατάταξη των προϊόντων ανάλογα με το αποτύπωμά τους στο περιβάλλον. Αυτή η πρακτική έχει αρχίσει στην Ελλάδα με τα προϊόντα ευρείας διανομής, που αγγίζουν περισσότερους καταναλωτές, και αναμένεται να επεκταθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!