Γ.Δ.
1469.49 -0,45%
ACAG
-1,77%
6.09
CENER
+0,36%
8.29
CNLCAP
0,00%
8.05
DIMAND
0,00%
9.5
OPTIMA
-0,87%
11.4
TITC
-3,52%
30.15
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+0,13%
1.584
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,68%
2.195
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.895
ΑΛΜΥ
-1,27%
2.715
ΑΛΦΑ
-0,62%
1.602
ΑΝΔΡΟ
-0,59%
6.72
ΑΡΑΙΓ
-0,75%
13.2
ΑΣΚΟ
+2,26%
2.72
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
+2,43%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤ
-2,22%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-1,26%
2.35
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,00%
5.93
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
+0,71%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-5,33%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,77%
16.16
ΔΑΑ
-0,10%
8.342
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-0,26%
11.51
ΔΟΜΙΚ
+2,28%
4.705
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.334
ΕΒΡΟΦ
-1,79%
1.65
ΕΕΕ
+0,95%
31.8
ΕΚΤΕΡ
+1,05%
4.325
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,23%
2.46
ΕΛΛ
-0,70%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,09%
2.73
ΕΛΠΕ
-0,41%
8.575
ΕΛΣΤΡ
-0,87%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+0,22%
1.854
ΕΛΧΑ
-0,40%
1.99
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.08
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.33
ΕΤΕ
+0,37%
8.1
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.92
ΕΥΡΩΒ
-2,60%
2.022
ΕΧΑΕ
-0,56%
5.29
ΙΑΤΡ
+1,50%
1.695
ΙΚΤΙΝ
-0,61%
0.407
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.81
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
5.34
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.95
ΙΝΛΟΤ
-0,88%
1.13
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,47%
4.28
ΙΝΤΕΤ
+1,59%
1.28
ΙΝΤΚΑ
-0,42%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,31%
1.63
ΚΟΡΔΕ
+0,38%
0.532
ΚΟΥΑΛ
+0,79%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-1,00%
5.97
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,92%
10.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,36%
1.39
ΛΑΒΙ
+1,35%
0.902
ΛΑΜΔΑ
-1,41%
6.97
ΛΑΜΨΑ
-2,37%
33
ΛΑΝΑΚ
-3,77%
1.02
ΛΕΒΚ
+6,45%
0.33
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,68%
1.47
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-3,73%
0.982
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
+2,94%
49
ΜΙΓ
+1,12%
4.06
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,95%
27.24
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.15
ΜΟΤΟ
-1,48%
3
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+0,88%
27.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,59%
3.35
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.96
ΜΠΤΚ
-8,51%
0.43
ΜΥΤΙΛ
-1,35%
37.96
ΝΑΚΑΣ
-1,41%
2.8
ΝΑΥΠ
-1,49%
0.926
ΞΥΛΚ
+1,10%
0.275
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
-26,97%
0.26
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-4,00%
21.6
ΟΛΠ
-0,20%
25.2
ΟΛΥΜΠ
-0,71%
2.78
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.49
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,97%
0.935
ΟΤΕ
+0,85%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-1,24%
12.72
ΠΑΙΡ
-0,84%
1.185
ΠΑΠ
-1,17%
2.54
ΠΕΙΡ
-0,26%
3.86
ΠΕΤΡΟ
+0,43%
9.44
ΠΛΑΘ
+0,75%
4.035
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,53%
1.132
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,95%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,71%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,52%
0.382
ΣΙΔΜΑ
+1,04%
1.935
ΣΠΕΙΣ
-2,45%
7.96
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,91%
17.99
ΤΖΚΑ
+0,95%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,05%
1.738
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.274
ΦΡΛΚ
-1,55%
4.135
ΧΑΙΔΕ
+5,34%
0.69

Ξιφαράς: Τα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

Σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπως είπε ο Γιάννης Ξιφαράς σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ.

«Αναμένουμε εξαιρετικά ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λίγες ώρες μετά την επιστροφή του από την Κίνα, όπου αξιολογήθηκε το πρότυπο ηλεκτρικό λεωφορείο, από τα συνολικά 250 που θα κυκλοφορούν από τον ερχόμενο Απρίλιο στους δρόμους των δύο μεγάλων πόλεων της χώρας.

Ο κ. Ξιφαράς, σε συνέντευξή του στο «Πρακτορείο 104,9 Fm», εμφανίστηκε απολύτως ικανοποιημένος από την επιθεώρηση, λέγοντας πως «τα τεστ πήγαν περίφημα». Διευκρίνισε, δε, πως σε συνεργασία με την Επιτροπή Παραλαβής Λεωφορείων και Παρελκόμενων του διαγωνισμού αξιολογήθηκε το πρότυπο λεωφορείο ώστε να διασφαλιστεί ότι «η μαζική παραγωγή των 250 ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι στο ακέραιο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του υπουργείου και των οργανισμών που θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία».

Στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι -μεταξύ άλλων- η μεγάλη αυτονομία και τα ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, όπως επίσης φορτιστές και φορητές συσκευές έκτακτης φόρτισης. Παράλληλα, όπως είπε ο κ. Ξιφαράς, σύστημα προειδοποίησης εγκατάλειψης λωρίδας, θύρες usb δίπλα στα καθίσματα για να φορτίζουν οι επιβάτες τα κινητά τους τηλέφωνα, wi-fi κ.ά.

Σε επόμενο διαγωνισμό, όπως ανέφερε ο κ. Ξιφαράς, θα δρομολογηθεί η αγορά και λεωφορείων που θα κινούνται με υδρογόνο, με στόχο να συμπεριλαμβάνεται και η Θεσσαλονίκη στη συνολική διαδικασία.

«Υπάρχει συνολικό πλάνο για το κυκλοφοριακό που θα προκύψει από το Flyover»

«Υπάρχει συνολικός σχεδιασμός και πλάνο για να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κυκλοφοριακό ζήτημα που θα προκύψει από την κατασκευή του Flyover» απάντησε ο κ. Ξιφαράς, με αφορμή τα πρώτα εργοτάξια που θα στηθούν τις επόμενες ημέρες στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης για την έναρξη εργασιών του εναέριου αυτοκινητόδρομου.

Υπογράμμισε πως το πρώτο και πιο σημαντικό μέτρο που ενεργοποιήθηκε σε συνεργασία με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι η αστυνόμευση στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες «καταλαμβάνονται πολύ συχνά από παρκαρισμένα οχήματα. Είναι πολύ σημαντικό να το αντιμετωπίσουμε, ώστε να μην παρκάρει ο καθένας όπου βρίσκει, όπου θέλει, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στους συμπολίτες του».

Ο κ. Ξιφαράς είπε πως απαιτούνται «δυναμικές παρεμβάσεις όσο θα είναι σε εξέλιξη το έργο» και πως αυτό τον ρόλο παίζει η ομάδα που δημιουργήθηκε από φορείς, οργανισμούς και υπουργεία και συνεδριάζει μία φορά τον μήνα ώστε «να βλέπουμε πού βρίσκεται το σχέδιο που υλοποιούμε, να αξιολογούμε όσα κάναμε, να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε τις όποιες απαραίτητες αλλαγές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!