Γ.Δ.
1491.71 0,00%
ACAG
0,00%
6.13
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
0,00%
7.95
DIMAND
0,00%
9.38
OPTIMA
0,00%
11.6
TITC
0,00%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.652
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.895
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.12
ΑΣΚΟ
0,00%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.13
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.76
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
0,00%
32.3
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.45
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.66
ΕΛΠΕ
0,00%
8.655
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.866
ΕΛΧΑ
0,00%
2.015
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.06
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
8.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.02
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.1
ΕΧΑΕ
0,00%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.43
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.29
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.94
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.164
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.6
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.274
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.35
ΛΑΒΙ
0,00%
0.97
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
0,00%
0.288
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
0,00%
3.91
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.92
ΞΥΛΚ
0,00%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.8
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.935
ΟΤΕ
0,00%
14.22
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
0,00%
2.55
ΠΕΙΡ
0,00%
3.866
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.26
ΠΛΑΘ
0,00%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.91
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.4
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.252
ΦΡΛΚ
0,00%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

ΟΦΑΕ: Εμπόδια στις μεταφορές εμπορευμάτων από Κρήτη

Εμπόδια στην ομαλή διενέργεια εμπορευματικών μεταφορών μεταξύ Κρήτης και Πειραιά λόγω μονοπωλιακών καταστάσεων ή μη υγιούς ανταγωνισμού καταγγέλλει η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας Οδικών Εμπορευματικών και Επιβατικών Μεταφορών (ΟΦΑΕ). Τα τρία σωματεία ιδιοκτητών φορτηγών απέστειλαν επιστολή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και το υπουργείο Ναυτιλίας.

«Σε συνέχεια πολλαπλών καταγγελιών που έχουμε λάβει από τα Μέλη της ΟΦΑΕ που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη, καθώς και την συνημμένης επιστολής που απήυθυναν τρία σωματεία εξ’ αυτών προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και την Επιτροπή Ανταγωνισμού, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στην παρεμπόδιση των εμπορευματικών μεταφορών που έχει προκληθεί εξαιτίας της μονοπωλιακής κατάστασης στην ακτοπλοϊκή γραμμή Σούδα – Πειραιά.

Πιο συγκεκριμένα, η διαθεσιμότητα των ακτοπλοϊκών γραμμών είναι ιδιαίτερα περιορισμένη βάση των αναγκών του νησιού. Την ακτοπλοϊκή γραμμή Σούδα – Πειραιά την εκτελούν κατ’ αποκλειστικότητα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που ανήκουν στον όμιλο εταιρειών ATTICA GROUP. Προγενέστερα και για μια μικρή χρονική περίοδο, στην ίδια γραμμή λειτουργούσε και η εταιρεία ΜΙΝΟΑΝ Lines, η οποία όμως πολύ σύντομα αποσύρθηκε από την συγκεκριμένη γραμμή, για λόγου μη υγιούς ανταγωνισμού δημιουργώντας έτσι συνθήκες μονοπωλίου στην ακτοπλοϊκή αυτή σύνδεση.

Ως αποτέλεσμα, οι αυτοκινητιστές αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα κι εμπόδια στην ομαλή διενέργεια του μεταφορικού έργου, καθώς δεν έχουν τα ανταγωνιστικά επίπεδα εξυπηρέτησης και αντιμετωπίζουν διακριτική μεταχείριση. Για την ακρίβεια, με το πρόσχημα της υψηλής επιβατικής κίνησης κατά τις θερινές περιόδους, κι όχι μόνο, οι δύο εταιρείες δεν έδιναν διαθεσιμότητα για τα φορτηγά οχήματα, ενώ παράλληλα επέβαλλαν υπέρμετρες χρεώσεις στα ναύλα αυξάνοντας κατά πολύ το μεταφορικό κόστος, με την αιτιολογία ότι δεν είναι οι αυτοκινητιστές «τακτικοί» πελάτες των εταιρειών και προτεραιότητα έχει ο τουρισμός.

Μοναδική εναλλακτική των αυτοκινητιστών αποτελούν οι γραμμές απο το λιμάνι του Ηρακλείου από/προς Πειραιά, κάτι το οποίο όμως δεν αποτελεί θεμιτή λύση για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους Νομούς Χανίων και Ρεθύμνου, οι οποίες πρέπει να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις μέχρι το λιμάνι του Ηρακλείου, ενώ παράλληλα δημιουργούν συμφόρηση τόσο στο λιμάνι του Ηρακλείου όσο και στην διαθεσιμότητα στις ακτοπλοϊκές γραμμές που το συνδέουν με τον Πειραιά.

Θεωρούμε απαράδεκτο να επικρατούν αυτές οι συνθήκες σε μια από τις πλέον κρίσιμες ακτοπλοϊκές γραμμές της χώρας και μάλιστα εν μέσω θερινής περιόδου, που παράλληλα με την αυξημένη τουριστική κίνηση, έχει εξίσου μεγάλη σημασία και ο εφοδιασμός της αγοράς της Κρήτης. Οι αυτοκινητιστές που δραστηριοποιούνται στην περιοχή φέρνουν εις πέρας ένα τεράστιο έργο το οποίο είναι υποχρέωση της πολιτείας να προστατεύσει και να στηρίξει κι όχι να παρεμποδίζεται. Πρακτικές όπως, η γραμμή Πειραιά-Σούδα, θεωρούνται αθέμιτες καθώς δημιουργούν προβλήματα στην ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας. Δεν είναι δυνατόν να επικρατούν μονοπωλιακές συνθήκες σε μια τόσο κρίσιμη γραμμή και ζητούμε την άμεση παρέμβαση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθώς και της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αποκατάσταση του υγιούς ανταγωνισμού και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των μεταφορικών επιχειρήσεων που εξυπηρετούν την Κρήτη με την υπόλοιπη χώρα.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες. Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε περεταίρω συνεργασία και ανταλλαγή στοιχείων».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!