Γ.Δ.
1493.65 +1,49%
ACAG
-0,65%
6.12
CENER
+3,57%
8.7
CNLCAP
+3,09%
8.35
DIMAND
+0,43%
9.45
OPTIMA
+1,22%
11.64
TITC
+3,16%
31
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+5,08%
1.656
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-2,27%
0.86
ΑΛΜΥ
+2,55%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,77%
1.6405
ΑΝΔΡΟ
+1,48%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
13.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+0,56%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,48%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.3
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,02%
6.07
ΒΙΟΚΑ
+4,23%
2.71
ΒΙΟΣΚ
-1,77%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,94%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,46%
16.64
ΔΑΑ
+0,26%
8.332
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,46%
11.68
ΔΟΜΙΚ
-1,06%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,90%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+1,20%
1.68
ΕΕΕ
+1,32%
32.2
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,40%
2.48
ΕΛΛ
-0,70%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.68
ΕΛΠΕ
+1,61%
8.81
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.872
ΕΛΧΑ
+2,48%
2.025
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,46%
1.39
ΕΤΕ
+4,17%
8.5
ΕΥΑΠΣ
+1,55%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,63%
2.057
ΕΧΑΕ
+1,52%
5.35
ΙΑΤΡ
+1,17%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+1,23%
0.413
ΙΛΥΔΑ
+0,82%
1.85
ΙΝΚΑΤ
+0,38%
5.35
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,98%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,93%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,58%
1.285
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,65%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+3,08%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.308
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,99%
1.38
ΛΑΒΙ
+6,82%
0.956
ΛΑΜΔΑ
+1,29%
7.08
ΛΑΜΨΑ
+1,78%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,15%
0.358
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,68%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+3,35%
2.78
ΜΑΘΙΟ
+0,50%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,84%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
+0,84%
48
ΜΙΓ
-1,11%
4.01
ΜΙΝ
-5,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,02%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
+2,13%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,65%
0.936
ΞΥΛΚ
+8,33%
0.299
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+23,60%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
-1,42%
2.77
ΟΠΑΠ
+0,26%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,66%
0.921
ΟΤΕ
+0,64%
14.1
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.78
ΠΑΙΡ
-1,70%
1.155
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.884
ΠΕΤΡΟ
+1,30%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+4,06%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,35%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
-0,26%
1.895
ΣΠΕΙΣ
-1,25%
7.9
ΣΠΙ
+0,57%
0.712
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,11%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-2,99%
0.26
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.15
ΧΑΙΔΕ
+1,46%
0.695

1555: Πάνω από 7 εκατ. απαντημένες κλήσεις σε 27 μήνες

Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει, στους 27 μήνες λειτουργίας του, το 1555, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς του, αλλά και η εξυπηρέτησή τους αναβαθμίζεται ραγδαία, όπως αποδεικνύεται.

Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με τον μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα, με βάση τον τελευταίο μήνα.

Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544), το 99,65% έχει απαντηθεί είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών. Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.

Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς, μέχρι τώρα, έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.

Για τα θέματα αρμοδιότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.

Για θέματα αρμοδιότητας του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα εργασιακών σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα ισότητας φύλων/δημογραφικής πολιτικής 12.761 κλήσεις.

Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες-θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.

Τηλεφωνικό κέντρο 1555. υπουργείο Εργασίας @ΔΤ
Τηλεφωνικό κέντρο 1555. υπουργείο Εργασίας @ΔΤ

Παράλληλα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η αύξηση που σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, καθώς και να υποβάλουν και να παρακολουθούν την πορεία προσωποποιημένων αιτημάτων, χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.

Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα, μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.

Αναφορικά με τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης πολιτών 1555, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο “εργαλείο” εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία, που έχουμε στη διάθεσή μας, το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη, ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και βέβαια τους πολίτες που “αγκάλιασαν”, αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!