Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

ΕΟΤ: Ειδική καμπάνια προβολής για Βόλο και Πήλιο

Ο ΕΟΤ ξεκινάει ειδική καμπάνια για την τόνωση του τουριστικού προϊόντος στον Βόλο και το Πήλιο σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας αλλά και την τοπική Ένωση Ξενοδόχων, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

Οι περιοχές αυτές ζημιώθηκαν από τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές και, καθώς αποτελούν κλασικούς χειμερινούς προορισμούς, χρειάζονται μία ενίσχυση το φετινό χειμώνα, σημειώνει ο κ. Φραγκάκης και συνεχίζει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Πέραν της κεντρικής καμπάνιας προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται προκειμένου να τονώσουμε τη φήμη και την επισκεψιμότητα προορισμών που έχουν πληγεί από απρόβλεπτες καταστάσεις. Το κάναμε για νησιά που υπέφεραν από την προσφυγική κρίση σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης, το κάναμε το καλοκαίρι για την Ρόδο σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, το κάνουμε και τώρα με την Μαγνησία. Είναι καθήκον μας να στηρίζουμε τον τουρισμό και τις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες σε περιπτώσεις κρίσεων και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε όπου παραστεί ανάγκη».

Από την πλευρά του, ο προέδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός τόνισε ότι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος από την πρώτη στιγμή στάθηκε στους πολίτες αλλά και τους επιχειρηματίες του κλάδου που είχαν ανάγκη στις πληγείσες περιοχές προσφέροντας δωμάτια αλλά και εξοπλισμό (στρώματα κλπ) και τώρα ήλθε η ώρα της ξεδίπλωσης της δεύτερης φάσης της βοήθεια του ΞΕΕ, προσφέροντας τη χρηματοδότηση της καμπάνιας. Το ΞΕΕ απευθύνθηκε στον ΕΟΤ, ο οποίος με τη σειρά του έτρεξε τις διαδικασίες (δημιουργικά κλπ) για την καμπάνια, ανέφερε ο κ. Βασιλικός.

Πού εστιάζει η καμπάνια – Πότε θα ξεκινήσει

Η νέα καμπάνια από τον ΕΟΤ και το ΞΕΕ σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, εστιάζει στο ό,τι Βόλος και Πήλιο μπορούν να τοποθετηθούν στη συνείδηση των δυνητικών ταξιδιωτών ως δύο ελκυστικοί χειμερινοί προορισμοί, που συνδυάζουν φυσικές ομορφιές, συναρπαστικές εμπειρίες αλλά και απαράμιλλη αίσθηση φιλοξενίας από τους τοπικούς παρόχους υπηρεσιών, δημιουργώντας δυνατές αναμνήσεις στους επισκέπτες τους. Τώρα που οι άνθρωποι νιώθουν την επιθυμία να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα τους με μικρά συχνά ταξίδια σε κοντινές περιοχές, ο Βόλος και το Πήλιο είναι οι ιδανικοί προορισμοί που συνδυάζουν αυτά που όλοι αναζητούν σε μια χειμερινή απόδραση.

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι πως όταν ταξιδεύεις στον Βόλο και το Πήλιο, δεν είναι μόνο τα εντυπωσιακά βουνά, τα παραμυθένια χωριά, και η απέραντη θάλασσα που κάνουν το ταξίδι μαγικό, αλλά πάνω απ’ όλα είναι οι άνθρωποι, με τη γνήσια φιλοξενία και τη ζεστασιά τους, που μετατρέπουν κάθε επίσκεψη σε μια αξέχαστη εμπειρία και προσφέρουν στους επισκέπτες μια γνήσια και ανεπιτήδευτη αίσθηση του ανήκειν.

Το διαφημιστικό πρόγραμμα που θα υλοποιηθεί από κοινού από τον ΕΟΤ και το ΞΕΕ απευθύνεται στο ελληνικό κοινό, σε οικογένειες και ζευγάρια που επιθυμούν να ταξιδέψουν στη χώρα και θα περιλαμβάνει προβολή στο διαδίκτυο μέσω ειδικού βίντεο και άλλων δημιουργικών υλικών, αλλά και ραδιοφωνικό σποτ που θα μεταδοθεί σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Η καμπάνια ξεκινά τον τρέχοντα μήνα και θα ολοκληρωθεί τον προσεχή Φεβρουάριο και στόχος της είναι να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στους δύο προορισμούς, όχι μόνο κατά την περίοδο των εορτών, αλλά και αμέσως μετά, αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν για χειμερινές δραστηριότητες στη φύση.

Το Πήλιο ξαναγύρισε στο χάρτη του εγχώριου τουρισμού

Το Πήλιο ξαναγύρισε στον χάρτη του εγχώριου τουρισμού καθώς σε μεγάλο βαθμό επούλωσε τις πληγές που άφησε η κακοκαιρία, υπογραμμίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας Γιώργος Ζαφείρης και κάνει λόγο για την αντιστροφή του αρνητικού κλίματος που υπήρχε. «Οι φορείς του τουρισμού της περιοχής περίμεναν τη συνδρομή του ΕΟΤ αλλά και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και προσωπικά του προέδρου του Αλέξανδρου Βασιλικού που συνεργάστηκε με τον ΕΟΤ για την υλοποίηση καμπάνιας επικοινωνίας της περιοχής. Μάλιστα το ΞΕΕ συνέδραμε και οικονομικά», εξηγεί ο κ. Ζαφείρης. Πλέον, τα χειμερινά καταλύματα είναι όλα ανοιχτά και κάποια που υπέστησαν ζημιές ανοίγουν αυτή την εβδομάδα και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, από 60 έως 150 ευρώ. Για τον λόγο αυτό ο κ.Ζαφείρης σημειώνει ότι το Πήλιο είναι για όλα τα βαλάντια και καλεί τους δυνητικούς επισκέπτες να κάνουν από τώρα κράτηση για τις εορτές, αφού ήδη η πληρότητα είναι στο 70%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!