Γ.Δ.
1455.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.6
CENER
0,00%
7.85
CNLCAP
0,00%
7.95
DIMAND
0,00%
9.55
OPTIMA
0,00%
10.64
TITC
0,00%
29.55
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.492
ΑΒΕ
0,00%
0.482
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.88
ΑΛΦΑ
0,00%
1.62
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.9
ΑΡΑΙΓ
0,00%
12.36
ΑΣΚΟ
0,00%
2.63
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.06
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.57
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.8
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.59
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.265
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.18
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.54
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.78
ΔΑΑ
0,00%
8.32
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.34
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.359
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.695
ΕΕΕ
0,00%
30.08
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.45
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
0,00%
2.5
ΕΛΛ
0,00%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.585
ΕΛΠΕ
0,00%
8.235
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.45
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.8
ΕΛΧΑ
0,00%
1.95
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.14
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
7.67
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.7
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.01
ΕΧΑΕ
0,00%
5.17
ΙΑΤΡ
0,00%
1.66
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.435
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.67
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.34
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.04
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.156
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.31
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.555
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.68
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.56
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.38
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.93
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
10.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.43
ΛΑΒΙ
0,00%
0.854
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.92
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.34
ΛΕΒΠ
0,00%
0.348
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
0,00%
4.07
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
0,00%
4.07
ΜΙΝ
0,00%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.23
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
0,00%
29.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.78
ΝΑΥΠ
0,00%
1.03
ΞΥΛΚ
0,00%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.336
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.3
ΟΛΠ
0,00%
24.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.85
ΟΠΑΠ
0,00%
15.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.892
ΟΤΕ
0,00%
14.41
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.86
ΠΑΙΡ
0,00%
1.2
ΠΑΠ
0,00%
2.65
ΠΕΙΡ
0,00%
3.904
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.7
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.146
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.61
ΣΑΡ
0,00%
11.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
2
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.718
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.37
ΤΖΚΑ
0,00%
1.595
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
0,00%
0.358
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.322
ΦΡΛΚ
0,00%
4.105
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.695

Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα SUV παρουσίασε η AUDI

Η Audi αποκάλυψε σήμερα τα Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, που είναι τα πρώτα της ηλεκτρικά μοντέλα στην compact SUV κατηγορία.

Τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν εντυπωσιακή σχεδίαση, ευρύχωρο εσωτερικό και πρωτοποριακές λύσεις στον έλεγχο, τον χειρισμό, τις οθόνες και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Η γκάμα περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις με επικεφαλής ένα μοντέλο quattro με μέγιστη ισχύ 220 kW (299 ίππων). Χρόνος φόρτισης περίπου δέκα λεπτών παρέχει αρκετή ενέργεια για κάλυψη περίπου 130 χιλιομέτρων. Το πισωκίνητο Q4 40 e-tron επιτυγχάνει αυτονομία έως και 520 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.

Με τα δύο μοντέλα η Audi κάνει το επόμενο βήμα στη σχεδιαστική γλώσσα των ηλεκτρικών της μοντέλων, καθώς διαθέτουν εντυπωσιακές αναλογίες, κοντούς μπροστινούς πρόβολους, μεγάλους τροχούς και δυναμικά τονισμένες γραμμές. Στο Audi Q4 Sportback e-tron, η ιδιαίτερα χαμηλή γραμμή οροφής με κουπέ σχήμα καταλήγει σε ένα σπορ πίσω μέρος, που δίνει ένα πολύ καλό αεροδυναμικό αποτέλεσμα.

Με μήκος 4,59 μέτρα, οι εσωτερικοί χώροι ξεπερνούν τα όρια της κατηγορίας και συγκρίνονται με την κατηγορία των SUV μεγάλου μεγέθους. Υπάρχουν αρκετοί εσωτερικοί αποθηκευτικοί χώροι και διαθέσιμα περίπου 25 λίτρα στις υποδοχές στο πάνω τμήμα των θυρών.

Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 520 έως 1.490 λίτρα στο Q4 e-tron και 535 έως 1.460 λίτρα στο Sportback. Και τα δύο μοντέλα μπορούν να ρυμουλκήσουν ρυμουλκούμενα με βάρος έως και 1.000 κιλά, με τις εκδόσεις quattro να μπορούν ακόμη να φτάσουν έως και 1.200 κιλά.

Η συμπαγής μπαταρία για το Q4 35 e-tron έχει καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 52 kWh, ενώ οι τιμές για τη μεγάλη μπαταρία στο Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron quattro είναι 77 kWh. Το Q4 35 e-tron και το Q4 40 e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς, με έξοδο 125 kW (170 ίπποι ) και 150 kW (204 ίπποι) αντίστοιχα.

Η κορυφαία έκδοση Q4 50 e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες για την ηλεκτρική τετρακίνηση quattro. Προσφέρουν μέγιστη ισχύ 220 kW (299 ίπποι), η οποία εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Για μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης, ο κινητήρας στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται μόνο όταν απαιτείται υψηλή ισχύς ή ισχυρή πρόσφυση. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας στην εξοικονόμηση ενέργειας κατά την οδήγηση είναι η έξυπνη ανάκτηση, η οποία ενσωματώνει επίσης στοιχεία πλοήγησης και τοπογραφικά δεδομένα.

Τα δύο νέα ηλεκτρικά SUV της Audi μπορούν να φορτιστούν με διάφορα επίπεδα ισχύος χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) ή συνεχές ρεύμα (DC) ανάλογα με την μπαταρία. Η μπαταρία υψηλής τάσης των Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron βρίσκεται τοποθετημένη μεταξύ των αξόνων, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή μαζών.

Στο εσωτερικό, ανακυκλωμένα υλικά χρησιμοποιούνται στα υλικά μόνωσης και απόσβεσης. Επιπλέον, πολλές από τις ορατές επιφάνειες περιέχουν ανακυκλωμένα υλικά. Αυτά περιλαμβάνουν το κάλυμμα δαπέδου και τα μέρη της επένδυσης του χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό της S line, ο πελάτης μπορεί να απολαύσει το υλικό μικροϊνών Dinamica, το οποίο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τεχνητό δέρμα ως ταπετσαρία για τα σπορ καθίσματα. Οι ίνες πολυεστέρα αποτελούν το 45% του υλικού Dinamica και λαμβάνονται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET, παλιά υφάσματα ή υπολειμματικές ίνες.

Το Audi Q4 e-tron θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του καλοκαιριού, με τα μοντέλα Sportback να ακολουθούν προς τα τέλη του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!