Γ.Δ.
1493.65 +1,49%
ACAG
-0,65%
6.12
CENER
+3,57%
8.7
CNLCAP
+3,09%
8.35
DIMAND
+0,43%
9.45
OPTIMA
+1,22%
11.64
TITC
+3,16%
31
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+5,08%
1.656
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,90%
2.2
ΑΚΡΙΤ
-2,27%
0.86
ΑΛΜΥ
+2,55%
2.82
ΑΛΦΑ
+1,77%
1.6405
ΑΝΔΡΟ
+1,48%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
13.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
+0,56%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,48%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.3
ΑΤΤ
+0,92%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,02%
6.07
ΒΙΟΚΑ
+4,23%
2.71
ΒΙΟΣΚ
-1,77%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+0,94%
1.615
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,46%
16.64
ΔΑΑ
+0,26%
8.332
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,46%
11.68
ΔΟΜΙΚ
-1,06%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,90%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+1,20%
1.68
ΕΕΕ
+1,32%
32.2
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
4.33
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,40%
2.48
ΕΛΛ
-0,70%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,74%
2.68
ΕΛΠΕ
+1,61%
8.81
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.872
ΕΛΧΑ
+2,48%
2.025
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,46%
1.39
ΕΤΕ
+4,17%
8.5
ΕΥΑΠΣ
+1,55%
3.27
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,63%
2.057
ΕΧΑΕ
+1,52%
5.35
ΙΑΤΡ
+1,17%
1.725
ΙΚΤΙΝ
+1,23%
0.413
ΙΛΥΔΑ
+0,82%
1.85
ΙΝΚΑΤ
+0,38%
5.35
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,18%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,98%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,93%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,58%
1.285
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
3.55
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-0,65%
1.53
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,62%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+3,08%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,81%
1.308
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,99%
1.38
ΛΑΒΙ
+6,82%
0.956
ΛΑΜΔΑ
+1,29%
7.08
ΛΑΜΨΑ
+1,78%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+9,15%
0.358
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,68%
1.45
ΛΟΥΛΗ
+3,35%
2.78
ΜΑΘΙΟ
+0,50%
1.015
ΜΕΒΑ
+1,84%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-0,33%
2.98
ΜΕΡΚΟ
+0,84%
48
ΜΙΓ
-1,11%
4.01
ΜΙΝ
-5,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,02%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,33%
3.02
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+2,87%
28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.965
ΜΠΤΚ
+2,13%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,37%
38.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,65%
0.936
ΞΥΛΚ
+8,33%
0.299
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+23,60%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
0,00%
25.4
ΟΛΥΜΠ
-1,42%
2.77
ΟΠΑΠ
+0,26%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,66%
0.921
ΟΤΕ
+0,64%
14.1
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.78
ΠΑΙΡ
-1,70%
1.155
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,10%
3.884
ΠΕΤΡΟ
+1,30%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-0,62%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+4,06%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,35%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
-0,26%
1.895
ΣΠΕΙΣ
-1,25%
7.9
ΣΠΙ
+0,57%
0.712
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+1,11%
18.3
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-2,99%
0.26
ΦΡΛΚ
-0,36%
4.15
ΧΑΙΔΕ
+1,46%
0.695

Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα: Η δυναμική digital εκστρατεία της ΠΑΜΘ

Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την προώθηση της τουριστικής καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», η ΠΑΜΘ έχει δρομολογήσει τη διεξαγωγή μίας ιδιαίτερα πετυχημένης ψηφιακής καμπάνιας προβολής στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με «πεδίο δράσης»  τα βασικά ψηφιακά κανάλια και τις πλατφόρμες της Περιφέρειας, όπως είναι το Facebook https://www.facebook.com/VisitEMT, το Instagram https://www.instagram.com/visit_emt/ και το tik tok https://www.tiktok.com/@visit_emt?_t=8ga6KcNrOmP&_r=1 έχει δομηθεί και είναι σε εξέλιξη μία δυναμική digital εκστρατεία που αξιοποιεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία-κλειδιά, όπως το πλούσιο περιεχόμενο, το χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, τα ευφάνταστα Instagram reels καθώς και τα videos που αναδεικνύουν τις ομορφιές του τόπου.

Οι βασικές θεματικές

Ειδικότερα, δύο είναι  οι κυριότερες θεματικές ενότητες του ψηφιακού περιεχομένου που προβάλλεται στα digital κανάλια της ΠΑΜΘ.

Η πρώτη είναι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μοναδικούς προορισμούς, έτσι όπως καταγράφονται μέσω ποικίλων και διαφορετικών σε διάρκεια Reels και Instagram Stories που προωθούν τα καλύτερα τοπικά αξιοθέατα.

Το δεύτερο σημείο θεματικής εστίασης της καμπάνιας είναι η παρουσίαση  και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μέσα από σύντομα βίντεο και φωτογραφίες.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των χρηστών των ψηφιακών μέσων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι εξαιρετικά θετική ενώ τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης της καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα»  επιβεβαιώνουν πως η επικοινωνιακή αυτή στρατηγική της ΠΑΜΘ αποτελεί μια πολύ επιτυχημένη προσπάθεια ανάδειξης και γνωστοποίησης του κάλλους και της  πολυπολιτισμικότητας της ευρύτερης περιοχής στο ευρύ κοινό.

Παράλληλα, η εν λόγω  ψηφιακή καμπάνια  καταφέρνει να υπηρετήσει πιστά τον στόχο του προωθητικού σχεδιασμού της Περιφέρειας, ο οποίος είναι η διαμόρφωση μίας θετικής και θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ σε αγορές του εξωτερικού καθώς και η προβολή μιας Ελλάδας αναλλοίωτης που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης για όλο το χρόνο.

Ακολουθούν παρακάτω ενδεικτικοί υπερσύνδεσμοι:

https://fb.watch/p2IE4LhC9b/

https://www.instagram.com/reel/CvevIzUscJ2/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

https://vm.tiktok.com/ZGeNG5XvV/

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!