Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Αλεξοπούλου: Στο 100% η πρόσβαση ΑμεΑ σε μετρό και τραμ

Η υφυπουργός Υποδομών, Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε σε τηλεοπτική της συνέντευξη στον νέο κανονισμό δικαιωμάτων των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί αναφορικά με τα ΑμεΑ αλλά και στην προμήθεια των 250 πρώτων ηλεκτρικών λεωφορείων, που όπως είπε προχωρά κανονικά εστιάζοντας στη βελτίωση των μετακινήσεων όλων των πολιτών.

«Δεν εκμεταλλευόμαστε αντιπολιτευτικά τα άτομα με αναπηρία, όπως δυστυχώς έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ για ακόμα μια φορά. Δουλεύουμε μόνο σκληρά γιατί η καθημερινότητα όλων των πολιτών πρέπει να αλλάξει» σημείωσε η υφυπουργός Mεταφορών στην ΕΡΤ. Μιλώντας στους δημοσιογράφους της εκπομπής, Σταυρούλα Χριστοφιλέα και Μάκη Προβατά, για το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί τόνισε ότι είναι σε συνεργασία με τον Ιωάννη Βαρδακαστάνη, πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία για την επίλυσή τους. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε «πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά όταν δε συζητάς με ανθρώπους που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα που το γνωρίζουν πολύ καλά».

Σε σχέση με τον κανονισμό δικαιωμάτων των επιβατών στα ΜΜΕ ανέφερε ότι «ο Βαρδακαστάνης όχι τώρα, αλλά από το 2011 έκανε μια πολύ σοβαρή δουλειά σε επίπεδο Ευρώπης, όταν στον κανονισμό 181 του 2011 συμπεριέλαβε αυτά τα ζητήματα που αφορούν σε θέματα του αν μπορεί να βγάλει εισιτήριο κάποιο άτομο με αναπηρία σε κάποιο μέσο το οποίο δε μπορεί τελικά να επιβιβαστεί και που ήταν και το επίμαχο ζήτημα».

Αλεξοπούλου: Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα προσβασιμότητας στα μέσα σταθερής τροχιάς

Και όπως είπε ως υπουργείο Μεταφορών έκαναν ακόμη πιο αυστηρή και μεγάλη την αποζημίωση που θα πάρει ένα άτομο με αναπηρία. «Από 30 ευρώ πήγαμε (το πρόστιμο) στα 200 ευρώ αν κάποιος πολύ κακώς σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς δεν επιτρέψει σε ένα άτομο με αναπηρία την πρόσβαση», μέτρο που αφορά τις μόνο τις διεθνείς μετακινήσεις.

«Στα μέσα σταθερής τροχιάς, δηλαδή μετρό και τραμ είναι 100% η πρόσβαση και δεν υπάρχει κανένα ζήτημα προσβασιμότητας. Σε κάποια λεωφορεία και τρόλεϊ υπάρχει δυστυχώς ακόμα στην πρωτεύουσα, αλλά αν κακώς δεν επιτρέψει, τότε η αποζημίωση που θα πάρει το άτομο με αναπηρία από 30 ευρώ που ήταν στο παρελθόν, τώρα θα γίνει 200 ευρώ» διευκρίνισε η υφυπουργός Μεταφορών.

Αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία η κα Αλεξοπούλου παραδέχθηκε ότι όντως υπάρχουν ζητήματα προσβασιμότητας ακόμα σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας. «Στόχος μας είναι να τα εξαλείψουμε. Οποιαδήποτε καταγγελία υπάρξει από συμπολίτη μας άτομο με αναπηρία που κακώς έγινε κάτι και το αντιλήφθηκε, μπορεί να με βρει οποιοσδήποτε στο γραφείο μου, οποιαδήποτε στιγμή«, πρόσθεσε.

Τι θα γίνει με τον διαγωνισμό των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων

Μιλώντας για τον διαγωνισμό 250 ηλεκτρικών λεωφορείων η κα Αλεξοπούλου τόνισε ότι δεν ακυρώνεται και ότι όπως είχε ανακοινωθεί ισχύει και προχωρά κανονικά. «Τα 250 πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα είναι στους δρόμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης μέχρι τις 30 Απριλίου του 2024» είπε η υφυπουργός εξηγώντας ότι τα συγκεκριμένα λεωφορεία αποτελούν τμήμα του μεγάλου διαγωνισμού των 1.300 ηλεκτρικών λεωφορείων. Αποκάλυψε μάλιστα ότι το πρώτο λεωφορείο κινεζικής κατασκευής σύντομα θα φτάσει στη χώρα μας.

«Ο διαγωνισμός αυτός απαρτίζεται από μικρότερα τμήματα, εξού και τα 250 πρώτα ηλεκτρικά που θα έρθουν μέχρι τις 30 Απριλίου του 2024. Κάποιο τμήμα αυτού του διαγωνισμού πράγματι βγήκε ουσιαστικά άγονο, με τη λογική ότι ήταν μόνο μία μόνο μία εταιρεία… Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα ουσιαστικό, διότι αυτά τα 100 λεωφορεία θα μπουν στον επόμενο διαγωνισμό» προσέθεσε.

«Κάνουμε έναν τεράστιο αγώνα για να καταφέρουμε τις υποδομές φόρτισης να τις έχουμε έτοιμες εγκαίρως» είπε η υφυπουργός Μεταφορών. Και όπως είπε τα νέα λεωφορεία είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με αυτονομία 210 χλμ., τα οποία θα αντικαταστήσουν παλιά λεωφορεία στα οποία, όπως παραδέχθηκε, υπάρχουν προβλήματα προσβασιμότητας των ΑμεΑ.

«Είναι υπερσύγχρονα τα λεωφορεία ακριβώς όπως πρέπει να είναι και για άτομα με αναπηρίες. Αυτά θα αντικαταστήσουν κάποια παλιά. Τα 1.300 τα θέλουμε άμεσα. Είναι εντολή του πρωθυπουργού να συνεχίσουμε με αυτή την προμήθεια, να αντικαταστήσουμε όλα τα παλιά λεωφορεία. Είναι ύψιστης προτεραιότητας στην πολιτική μας ηγεσία, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» τόνισε η κα Αλεξοπούλου.



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!