Γ.Δ.
1486.68 +1,01%
ACAG
-0,81%
6.11
CENER
+0,83%
8.47
CNLCAP
+1,23%
8.2
DIMAND
-0,64%
9.35
OPTIMA
+0,52%
11.56
TITC
+0,17%
30.1
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+4,44%
1.646
ΑΒΕ
-5,54%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,14%
0.87
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
+1,64%
1.6385
ΑΝΔΡΟ
+2,07%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,52%
13.42
ΑΣΚΟ
-2,24%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
-9,52%
0.38
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.32
ΑΤΤ
+0,46%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,85%
6.06
ΒΙΟΚΑ
+1,15%
2.63
ΒΙΟΣΚ
-0,35%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,12%
16.42
ΔΑΑ
+0,77%
8.374
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+2,11%
11.64
ΔΟΜΙΚ
-0,64%
4.67
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,51%
1.685
ΕΕΕ
+0,82%
32.04
ΕΚΤΕΡ
-1,26%
4.325
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,62%
2.51
ΕΛΛ
-0,35%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,56%
2.715
ΕΛΠΕ
+0,81%
8.74
ΕΛΣΤΡ
+0,85%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.856
ΕΛΧΑ
+1,11%
1.998
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,09%
1.385
ΕΤΕ
+2,60%
8.372
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,50%
5.99
ΕΥΡΩΒ
+1,14%
2.047
ΕΧΑΕ
+1,33%
5.34
ΙΑΤΡ
+1,76%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,37%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
+1,36%
1.86
ΙΝΚΑΤ
-1,13%
5.27
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+0,35%
1.142
ΙΝΤΕΚ
-0,81%
6.09
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,93%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,98%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+0,85%
3.56
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,30%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,62%
1.605
ΚΟΡΔΕ
+1,15%
0.526
ΚΟΥΑΛ
+1,75%
1.282
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,37%
10.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,75%
1.35
ΛΑΒΙ
+5,70%
0.946
ΛΑΜΔΑ
-0,57%
6.95
ΛΑΜΨΑ
-2,37%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-7,93%
0.302
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.01
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
+0,42%
47.8
ΜΙΓ
-0,25%
4.045
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,02%
27.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+1,76%
27.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,26%
38.1
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
-1,72%
0.914
ΞΥΛΚ
+1,09%
0.279
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+29,78%
0.462
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-1,86%
21.1
ΟΛΠ
-0,59%
25.25
ΟΛΥΜΠ
-0,71%
2.79
ΟΠΑΠ
+0,45%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,31%
0.927
ΟΤΕ
+1,14%
14.17
ΟΤΟΕΛ
-0,63%
12.72
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
+0,44%
3.905
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.26
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.03
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
-9,46%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
+4,06%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,95%
5.34
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
0,00%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,50%
7.88
ΣΠΙ
-1,41%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,44%
18.18
ΤΖΚΑ
+2,48%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,11%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,75%
0.27
ΦΡΛΚ
-0,60%
4.14
ΧΑΙΔΕ
+2,19%
0.7

Streem Global: Στα Βαλκάνια η επόμενη εξαγορά στον κλάδο των logistics

Στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα στη Σερβία αναμένεται να είναι η επόμενη μεγάλη επένδυση στον χώρο των logistics της Streem Global, η οποία είναι υπό την αιγίδα της αμερικανικής επενδυτικής εταιρείας HIG Capital. Με στρατηγική βάση την Ελλάδα, η Streem Global, μετά την εξαγορά μιας ακόμη σύγχρονης εγκατάστασης logistics, αυτήν τη φορά στη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στη ΒΙΠΕ της Σίνδου, στοχεύει να δημιουργήσει έναν πανευρωπαϊκό άξονα μεταφοράς εμπορευμάτων, που έχει στόχο να φθάσει έως και τη Γερμανία. Παράλληλα, σύμφωνα με το προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα προχωράει και το μεγάλο logistics center στο παλαιό εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο.

Την ίδια ώρα, τρέχουν και οι διαδικασίες συγχώνευσης σειράς εταιρειών logistics που ελέγχει η αμερικανική εταιρεία. Ήδη τις πρώτες ημέρες του χρόνου ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγχώνευσης τεσσάρων εταιρειών του ομίλου και συγκεκριμένα των Contrade, Streem Global, Unit Hellas – Διεθνείς Μεταφορές και Unit Shipping. Έπειτα από αυτήν τη συγχώνευση η Contrade μετονομάστηκε σε Streem Global ΑΕ, έχοντας ως βασικό μέτοχο την H.I.G. Capital, ενώ μικρό ποσοστό διατηρεί και ο κ. Γ. Κωνσταντίνου. Υπενθυμίζεται πως το αμερικανικό fund έχει αποκτήσει μεταξύ άλλων πλειοψηφικό μερίδιο σε leaders του κλάδου, τη Βεϊνόγλου και τη Μακιός.

Το μεγάλο στοίχημα της H.I.G. Capital και του συνεργάτη του αμερικανικού ομίλου στην Ελλάδα, Κ. Μπήτρου, είναι όμως η κατασκευή του Hull Logistics Park στο παλαιό εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο. Μέχρι στιγμής στο mega logistics park, συνολικής επιφάνειας 290.000 τετραγωνικών μέτρων, προχωρεί χωρίς καθυστερήσεις και τώρα ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο κομμάτι των κατεδαφίσεων του παλιού εργοστασίου. Ήδη προ ημερών εντάχθηκε στον νόμο για τις Στρατηγικές Επενδύσεις και, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, το συνολικό ύψους της επένδυσης θα ανέλθει σε 244,2 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότησή της θα προέλθει από ιδίους πόρους, ύψους 30 εκατ. ευρώ, που θα εισφερθούν από την HIG Europa Realty Partners και τραπεζικό δανεισμό ύψους 214 εκατ. ευρώ.

To Hull Logistics Park είναι το πρώτο κέντρο διαχείρισης αποθηκευτικών χώρων που θα διαθέτει δικό του λιμάνι. Υπό αυτό το πρίσμα, όταν ολοκληρωθεί η ανέγερσή του θα είναι μοναδική μονάδα εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) με δυνατότητα αξιοποίησης tri-modal συνδυασμένων μεταφορών, ήτοι χερσαίων-θαλάσσιων-σιδηροδρομικών. Απώτερος στόχος είναι η μετατροπή του σε κόμβο logistics, τον οποίο θα αξιοποιούν και μεγάλες ξένες εταιρείες που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα διαμετακομιστικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Το mega project, λοιπόν, προχωρεί με γοργούς ρυθμούς και εφόσον υπάρξει πρόοδος στις διακρατικές συμφωνίες και έρθουν εργάτες από το εξωτερικό, εξετάζονται μέρη για να φιλοξενηθούν. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, μελετώνται πολλά σενάρια και ήδη η εταιρεία έκανε κρούση σε γνωστή εταιρεία κρουαζιέρας, για να μάθει το κόστος της χρήσης ενός κρουαζιερόπλοιου ως πλωτού ξενοδοχείου. Βέβαια, οι εν λόγω διαδικασίες βρίσκονται σε διερευνητικό επίπεδο και οι αποφάσεις θα παρθούν σε βάθος χρόνου.

Μία ακόμη κίνηση της εταιρείας για να ισχυροποιήσει την παρουσία της στον χώρο των ελληνικών logistics ήταν και η απόκτηση σύγχρονης εγκατάστασης logistics στη ΒΙΠΕ Σίνδου σε οικόπεδο 60.000 τ.μ. κοντά στο Καλοχώρι. Το σημείο είναι σε στρατηγική θέση, καθώς βρίσκεται δίπλα στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης και 12 χλμ. από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Βασικό πλεονέκτημά της αποτελεί η ύπαρξη σιδηροδρομικής υποδομής εντός της εγκατάστασης που συνδέεται με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και μπορεί να υποστηρίξει τη μεταφορά φορτίων, με χρήση τρένου, προς την κεντρική Ευρώπη.

Tο αμερικανικό fund γενικά φιλοδοξεί να «χτίσει» ένα πολυεπίπεδο δίκτυο υποδομών για τη μεταφορά προϊόντων από το λιμάνι του Πειραιά στη Βόρεια Ευρώπη, δηλαδή μέχρι τη Γερμανία. Προς αυτήν την κατεύθυνση σχεδιάζει νέες επενδύσεις στον «διάδρομο προς Βορρά», κυρίως με εξαγορες σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Ουγγαρία, Αυστρία, Σλοβενία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!