Γ.Δ.
1497.84 +0,50%
ACAG
0,00%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
0,00%
8
DIMAND
0,00%
9.3
OPTIMA
0,00%
11.68
TITC
0,00%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.64
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.89
ΑΛΜΥ
0,00%
2.795
ΑΛΦΑ
0,00%
1.71
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.74
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.1
ΑΣΚΟ
0,00%
2.71
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
0,00%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.84
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.352
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.69
ΕΕΕ
0,00%
32.34
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.645
ΕΛΠΕ
0,00%
8.5
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.43
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.876
ΕΛΧΑ
0,00%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.375
ΕΤΕ
0,00%
8.458
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.25
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.108
ΕΧΑΕ
0,00%
5.19
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.735
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.26
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.186
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.28
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.65
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.542
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.26
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.38
ΛΑΒΙ
0,00%
0.978
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.72
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.36
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.958
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.99
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.14
ΜΟΤΟ
0,00%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.965
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.976
ΞΥΛΚ
0,00%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.79
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.937
ΟΤΕ
0,00%
14.15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.62
ΠΑΙΡ
0,00%
1.14
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
0,00%
3.852
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.32
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.68
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.035
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.38
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.925
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.72
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
0,00%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

E65: Σχεδόν στο 40% η πρόοδος των εργασιών

Με γρήγορο ρυθμό προχωρούν οι εργασίες στο νότιο και το βόρειο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 που υλοποιεί η ΤΕΡΝΑ του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος βρίσκεται στο 39,81%.

Παράλληλα, η πρόοδος των εργασιών στο νότιο τμήμα να φτάνει σχεδόν το 98%.

Αναλυτικά:

Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας-Ε65, με συνολικό μήκος 181,5 χιλιόμετρα, είναι ένα έργο κομβικής σημασίας για τη χώρα μας. Το εμβληματικό αυτό έργο συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα, συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και εντάσσεται στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών. Ο Ε65 κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη, που βασίζεται στα πλέον σύγχρονα διεθνή πρότυπα, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Οι εργασίες στο νότιο και το βόρειο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου «τρέχουν» με γρήγορο ρυθμό, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται τόσο στα videos με την πρόοδο του έργου όσο και στα νούμερα.

Βόρειο τμήμα: Το βόρειο τμήμα του Ε65 έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ. και προϋπολογισμό 442,1 εκατ. Ευρώ. Η γενική κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος βρίσκεται στο 39,81%. Στο τμήμα αυτό έχουν κατασκευαστεί ήδη αντιπλημμυρικά έργα, δίκτυο ομβρίων, χωματουργικά και μικρά τεχνικά. Η νέα χάραξη ευνοεί τις συνθήκες ασφάλειας και λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου. Παράλληλα, μειώνει σημαντικά το κόστος κατασκευής, βελτιώνοντας έτσι και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος

  • Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
  • 2 Σήραγγες (στο 137ο χλμ & στο 176ο χλμ.)
  • 23 Γέφυρες
  • 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
  • 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
  • 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών  (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
  • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων

Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος

  • Συνολική πρόοδος κατασκευής 39,81%
  • Σήραγγες 76,51%
  • Γέφυρες & Τεχνικά 61,90%
  • Ασφαλτικές εργασίες 24,75%
  • Χωματουργικές εργασίες 37,64%

Με την ολοκλήρωσή του, το βόρειο τμήμα θα ενωθεί στον ανισόπεδο κόμβο Τρικάλων με το μεσαίο τμήμα του Ε65 Ξυνιάδα – Τρίκαλα, που βρίσκεται σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο του 2017. Αυτά τα περίπου 80 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου έχουν ήδη δώσει μια νέα μορφή στα ταξίδια από Αθήνα προς Τρίκαλα, Καρδίτσα, Καλαμπάκα και προς όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Δυτικής και Κεντρικής Θεσσαλίας. Βασική βελτίωση για όλους τους οδηγούς είναι ότι πλέον παρακάμπτονται οι γνωστές για την επικινδυνότητά τους στροφές στον Δομοκό, ενώ η διάρκεια του ταξιδιού προς Τρίκαλα και Καρδίτσα έχει μειωθεί περισσότερο από 30 λεπτά.

Νότιο τμήμα: Στην Ξυνιάδα και τον ομώνυμο κόμβο ενώνεται και το τρίτο γνωστό ως νότιο τμήμα του Ε65, το οποίο βρίσκεται σε τελικό στάδιο, με την πρόοδο των εργασιών να φτάνει σχεδόν το 98%. Με την ολοκλήρωσή του νοτίου τμήματος θα μειωθεί περαιτέρω η διάρκεια του ταξιδιού από  Αθήνα σε Τρίκαλα και Καρδίτσα, ενώ κατά 40 λεπτά θα μειωθεί η διάρκεια του ταξιδιού από  Αθήνα σε Ευρυτανία.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Νοτίου Τμήματος

  • Συνολικό μήκος: 32,5 χλμ.
  • 1 αμφίπλευρη Σήραγγα
  • 9 Γέφυρες (6 >50μ., 3 μικρότερες)
  • 4 Κάτω Διαβάσεις
  • 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 72 Κιβωτοειδείς Οχετοί και 9 Διαβάσεις Πανίδας
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας)
  • 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων
  • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης             

Πρόοδος Κατασκευής Νοτίου Τμήματος

  • Συνολική πρόοδος κατασκευής σχεδόν 98%
  • Σήραγγες 99,96%
  • Γέφυρες & Τεχνικά 99,30%
  • Ασφαλτικά οδοστρωμάτων  88,91%
  • Χωματουργικές εργασίες 98,83%

Με την ολοκλήρωσή του, ο αυτοκινητόδρομος Ε65 θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και ειδικά των περιοχών της Θεσσαλίας, καθώς και της Δυτικής Μακεδονίας, εν όψει μάλιστα και του εγχειρήματος της απολιγνιτοποίησης και της μετάβασης της περιοχής αυτής σε μια βιώσιμη ανάπτυξη. Με αυτά τα 181,5 χλμ. σύγχρονου ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας -που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου, ενώ θα μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια. Η επιρροή στις μεταφορές θα είναι εξαιρετικά σημαντική.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην αναπτυξιακή ώθηση που θα προσφέρει ο Ε65 σε πολλούς τουριστικούς προορισμούς της χώρα μας, που με την ολοκλήρωσή του θα είναι προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι συνολικά το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία Οδό μέσω του Ε65 θα διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά, από 3 ώρες και 15 λεπτά σήμερα.

Η διάρκεια των αποστάσεων μετά την ολοκλήρωση του Ε65
Λαμία – Εγνατία Οδός 01:45 (από 03:15 σήμερα)
Αθήνα – Γρεβενά 04:00
Αθήνα – Μέτσοβο 04:00
Αθήνα – Καστοριά 04:35
Αθήνα – Κοζάνη 04:30
Αθήνα – Καρπενήσι 03:00
Αθήνα – Τρίκαλα <03:00
Αθήνα – Καρδίτσα 02:35’

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!