Social media: Πάνω από τους μισούς χρήστες αποφεύγουν τις διαφημίσεις

Τα αποτελέσματα έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες social media προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο

© 123rf.com

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών social media στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.

Σύμφωνα με το website Visual Objects, οδηγό για υπηρεσίες B2B, για την έρευνα αντλήθηκαν πληροφορίες από 501 ενεργούς χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ και εξετάστηκε πώς αλληλεπιδρούν με influencers και τι τους οδηγεί να ακολουθήσουν διάφορους λογαριασμούς influencers.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσελκύονται από ενημερωτικό περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες για ένα θέμα ενδιαφέροντος.

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers

Οι πιο δημοφιλείς τύποι influencers τους οποίους ακολουθούν οι χρήστες είναι σε ποσοστό 34% εμπειρογνώμονες σε συγκεκριμένα θέματα, ηγέτες στον επιχειρηματικό τομέα σε ποσοστό 29% και ειδικοί ευεξίας σε ποσοστό 28%.

«Οι influencers με εξειδίκευση σε θέματα μπορούν να προσελκύσουν τους ακολούθους τους και να δημιουργήσουν κοινότητες με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα. Οι influencers με τους αφοσιωμένους, εξειδικευμένους, ακόλουθους είναι ιδανικοί υποψήφιοι για επιχειρηματικές συνεργασίες» αναφέρουν τα πορίσματα της έρευνας.

Ο Κάιλ Ντουλέι, διευθυντής της Collabstr, αγοράς που συνδέει brand με influencers, δήλωσε ότι τα brand πρέπει να στοχεύουν στην αυθεντικότητα και τη σχετικότητα στο χορηγούμενo περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι είναι πολύ επιλεκτικοί σχετικά με τον ποιον ακολουθούν. Η πλειοψηφία των χρηστών κοινωνικών μέσων, το 57%, ακολουθεί πέντε ή λιγότερους microinfluencers και προτιμά να ακολουθεί microinfluencers με λιγότερους από 50.000 ακόλουθους.

Τι είναι οι micro-Influencers

Micro-Influencers είναι οι influencers με συγκεκριμένο κοινό στα social media όχι πολυάριθμο, αλλά με ιδιαίτερα υψηλή αλληλεπίδραση.

Ο Τάνερ Άρνολντ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Revelation Machinery, δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι microinfluencers είναι η καλύτερη επιλογή των επιχειρήσεων για συνεργασίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Κάθε brand θα πρέπει να περιλαμβάνει microinfluencers στην εκστρατεία μάρκετινγκ, επειδή αυτό θα βοηθήσει τον προϋπολογισμό τους μακροπρόθεσμα. Τα brand έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό με αυτόν τον τρόπο, και αυτό τους επιτρέπει να αναπτύξουν μια πραγματική βάση ακολούθων» ανέφερε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΟΛΘ
0.00%
33.30
ΑΣΤΑΚ
1.34%
7.56
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
1.89%
29.04
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.29
ΠΡΟΝΤΕΑ
8.47%
6.40
ΧΑΙΔΕ
0.00%
0.00
ΚΟΥΕΣ
-0.41%
7.25
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0.30%
1.70
ΜΥΤΙΛ
1.41%
44.52
ΑΤΡΑΣΤ
-1.88%
8.34
ΚΡΙ
0.78%
18.00
ΡΕΒΟΙΛ
2.47%
1.66
ΠΛΑΘ
0.26%
3.88
ΑΤΤ
-0.51%
0.77
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
CNLCAP
0.77%
6.55
ΒΙΟΚΑ
-1.07%
1.85
ΔΟΜΙΚ
0.81%
1.88
ΑΚΡΙΤ
2.94%
0.98
AEM
-0.71%
4.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
0.49%
0.82
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
CENER
0.00%
9.32
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΑΒΑΞ
-1.22%
2.03
ΜΠΤΚ
0.00%
0.00
ΕΛΤΟΝ
1.43%
1.77
ΕΚΤΕΡ
-0.24%
2.09
OPTIMA
1.45%
18.22
ΜΑΘΙΟ
7.83%
0.62
EVRR
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
0.75%
2.70
ΙΛΥΔΑ
-1.48%
2.66
ΕΤΕ
1.93%
10.55
ΠΑΙΡ
4.20%
0.84
ΚΕΠΕΝ
10.00%
1.87
ΤΡΑΣΤΟΡ
0.86%
1.17
ΙΝΛΟΤ
0.00%
1.06
ΓΕΒΚΑ
3.47%
1.49
ΕΛΧΑ
1.83%
2.22
ΕΛΠΕ
0.46%
7.72
ΕΛΣΤΡ
-0.88%
2.25
ΠΕΤΡΟ
0.21%
9.44
ΛΑΝΑΚ
1.69%
0.91
ΛΕΒΠ
5.83%
0.22
ΕΥΔΑΠ
1.90%
5.89
ΜΕΒΑ
0.00%
5.25
ΦΑΙΣ
-0.14%
3.60
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΚΕΚΡ
0.00%
1.20
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0.21%
19.40
ΑΤΕΚ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
-0.91%
2.18
ΝΑΥΠ
-1.45%
0.68
ΣΑΡ
2.19%
14.00
ΕΒΡΟΦ
0.25%
2.00
ΕΛΛ
0.72%
13.90
ΔΡΟΜΕ
0.94%
0.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.26%
3.91
ΦΡΙΓΟ
-3.45%
0.28
BOCHGR
0.61%
6.64
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
2.34%
1.31
ΟΠΑΠ
1.27%
20.66
ΒΙΟΤ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
0.00%
1.31
ΒΙΟΣΚ
1.79%
1.71
ΙΚΤΙΝ
0.72%
0.35
ΜΠΡΙΚ
1.14%
2.66
ΑΛΜΥ
1.81%
5.06
ΑΝΔΡΟ
-0.30%
6.70
ΑΒΕ
1.09%
0.47
ΣΕΝΤΡ
-0.63%
0.32
ΛΟΓΟΣ
0.00%
0.00
ΠΕΡΦ
-1.17%
5.89
ΙΝΛΙΦ
-1.17%
5.06
ΕΛΒΕ
3.00%
5.15
ΙΑΤΡ
0.85%
1.78
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΙΝΤΕΚ
0.32%
6.29
ΙΝΤΕΤ
0.40%
1.26
ΑΤΤΙΚΑ
3.30%
2.19
ΞΥΛΚ
0.44%
0.23
ΛΑΒΙ
-0.75%
0.79
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
2.27%
4.06
ΟΤΟΕΛ
0.68%
11.80
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.38
ΑΣΚΟ
1.41%
3.60
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
NOVAL
-0.39%
2.58
ΦΡΛΚ
0.50%
4.04
ΕΥΑΠΣ
1.25%
3.23
ΝΑΚΑΣ
1.34%
3.02
ΕΧΑΕ
0.17%
5.91
DIMAND
0.48%
8.46
ΠΛΑΚΡ
-2.68%
14.50
ΤΖΚΑ
2.70%
1.33
ΔΑΑ
3.11%
9.96
QLCO
-0.68%
5.96
ΜΙΓ
9.04%
3.74
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΒΟΣΥΣ
0.93%
2.16
ΠΡΔ
0.00%
0.00
ΔΕΗ
-3.34%
13.31
ΙΝΤΚΑ
-0.64%
3.12
ΜΕΡΚΟ
7.60%
36.80
ΠΡΟΦ
1.03%
5.88
ΚΥΡΙΟ
-0.45%
1.11
ΛΟΥΛΗ
-1.52%
3.90
TITC
-0.95%
41.55
ΕΣΥΜΒ
0.17%
1.19
ACAG
-0.36%
5.60
ΣΠΕΙΣ
2.47%
6.64
ΑΡΑΙΓ
-0.49%
12.30
ΚΑΡΕΛ
-1.26%
314.00
ΑΔΜΗΕ
-1.16%
2.99
ΜΕΝΤΙ
1.65%
2.46
ΟΤΕ
-1.07%
16.70
ΛΕΒΚ
7.02%
0.24
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.16
ΒΙΟ
0.17%
5.80
ΕΥΡΩΒ
-0.11%
2.66
ΑΑΑΚ
0.00%
0.00
ΜΟΥΖΚ
9.96%
0.53
AKTR
-0.19%
5.38
ΜΟΤΟ
1.82%
2.80
ΕΕΕ
-0.17%
46.90
EVR
-2.31%
1.69
ΔΑΙΟΣ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
0.35%
22.92
ΜΙΝ
3.91%
0.48
ΠΑΠ
0.72%
2.78
ΛΑΜΔΑ
-0.46%
6.51
ΟΛΠ
1.98%
46.40
ΚΟΡΔΕ
0.00%
0.42
ΚΟΥΑΛ
1.22%
1.16
ΠΕΙΡ
1.16%
5.77