Γ.Δ.
1492.72 +1,42%
ACAG
-0,49%
6.13
CENER
+2,02%
8.57
CNLCAP
+1,23%
8.2
DIMAND
-0,43%
9.37
OPTIMA
+0,87%
11.6
TITC
+1,00%
30.35
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+3,55%
1.632
ΑΒΕ
-5,54%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.23
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.88
ΑΛΜΥ
+2,55%
2.82
ΑΛΦΑ
+2,11%
1.646
ΑΝΔΡΟ
+2,07%
6.9
ΑΡΑΙΓ
+0,75%
13.45
ΑΣΚΟ
0,00%
2.68
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
+2,38%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
+0,48%
8.32
ΑΤΤ
+2,29%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+0,85%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,18%
6.08
ΒΙΟΚΑ
+1,15%
2.63
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.415
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-0,83%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+1,25%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,34%
16.62
ΔΑΑ
+0,48%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+3,25%
11.77
ΔΟΜΙΚ
-1,28%
4.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,51%
1.685
ΕΕΕ
+1,01%
32.1
ΕΚΤΕΡ
-0,68%
4.35
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,62%
2.51
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
2.72
ΕΛΠΕ
+0,92%
8.75
ΕΛΣΤΡ
+1,70%
2.39
ΕΛΤΟΝ
+0,64%
1.874
ΕΛΧΑ
+1,72%
2.01
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,66%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,82%
1.395
ΕΤΕ
+2,99%
8.404
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+0,67%
6
ΕΥΡΩΒ
+2,22%
2.069
ΕΧΑΕ
+0,57%
5.3
ΙΑΤΡ
+1,76%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,98%
0.412
ΙΛΥΔΑ
+1,91%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-0,56%
5.3
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.95
ΙΝΛΟΤ
+1,23%
1.152
ΙΝΤΕΚ
-0,81%
6.09
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,93%
4.32
ΙΝΤΕΤ
+1,98%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+1,84%
3.595
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+1,30%
1.56
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,93%
1.6
ΚΟΡΔΕ
+1,54%
0.528
ΚΟΥΑΛ
+2,38%
1.29
ΚΟΥΕΣ
-0,84%
5.9
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+5,21%
11.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+0,75%
1.35
ΛΑΒΙ
+7,04%
0.958
ΛΑΜΔΑ
-0,72%
6.94
ΛΑΜΨΑ
-2,37%
33
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
-7,93%
0.302
ΛΕΒΠ
-1,02%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
+2,97%
2.77
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.01
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.99
ΜΕΡΚΟ
+0,42%
47.8
ΜΙΓ
+0,99%
4.095
ΜΙΝ
-1,67%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,87%
27.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,50%
3.015
ΜΟΥΖΚ
-2,78%
0.7
ΜΠΕΛΑ
+2,50%
27.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
+0,10%
38.24
ΝΑΚΑΣ
-3,42%
2.82
ΝΑΥΠ
-1,29%
0.918
ΞΥΛΚ
+1,09%
0.279
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+29,78%
0.462
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,93%
21.3
ΟΛΠ
-0,39%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.81
ΟΠΑΠ
+0,65%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.922
ΟΤΕ
+1,64%
14.24
ΟΤΟΕΛ
-0,47%
12.74
ΠΑΙΡ
+2,13%
1.2
ΠΑΠ
-0,39%
2.53
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.916
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.26
ΠΛΑΘ
+0,37%
4.055
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
-9,46%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
+3,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.695
ΣΑΡ
+0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,57%
0.0425
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.384
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,25%
7.9
ΣΠΙ
-0,57%
0.704
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,88%
18.26
ΤΖΚΑ
+2,48%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+2,50%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+0,75%
0.27
ΦΡΛΚ
-0,60%
4.14
ΧΑΙΔΕ
+2,19%
0.7

ΣΑΤΑ: 48ωρη απεργία των ταξί στις 27 και 28 Φεβρουαρίου

Απεργιακές κινητοποιήσεις εξήγγειλαν οι αυτοκινητιστές ταξί της Αθήνας, καθώς το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) σε έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου αποφάσισε την πραγματοποίηση 48ωρης απεργίας στις 27 και τις 28 Φεβρουαρίου 2024.

Οι αυτοκινητιστές χαρακτηρίζουν «αιτία πολέμου το οικονομικό μοντέλο που επέλεξε η κυβέρνηση και έχει στοχοποιήσει κάθε μορφή ατομικής επιχειρηματικότητας στη χώρα μας».

Το διήμερο της νέας απεργίας που εξήγγειλαν θα πραγματοποιηθεί Γενική Συνέλευση του κλάδου, την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, για την εναρμόνιση του καταστατικού τους με όσα ορίζει η νομοθεσία, ενώ έχει ήδη προγραμματιστεί συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το ΣΑΤΑ καλεί όλους τους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, να συστρατευτούν συμμετέχοντας στην κινητοποίηση.

Τα βασικά αιτήματα του κλάδου, είναι:

– Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

– Απάντηση από την κυβέρνηση, «γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη».

– Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).

– Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.

– Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.

– Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.

– Σε ό,τι αφορά την αναπροσαρμογή των ποινών το ΣΑΤΑ προτείνει:

Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.

– Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.

– Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.

– Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό.

– Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών για την είσπραξη του κομίστρου.

– Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.

– Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.

– Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε στα οκτώ έτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!