Γ.Δ.
1476.12 -0,54%
ACAG
-1,27%
6.2
CENER
+0,12%
8.26
CNLCAP
-1,23%
8.05
DIMAND
0,00%
9.5
OPTIMA
+1,59%
11.5
TITC
-0,95%
31.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+7,91%
1.582
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.895
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.75
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.612
ΑΝΔΡΟ
-2,03%
6.76
ΑΡΑΙΓ
+1,06%
13.3
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,49%
0.412
ΑΤΡΑΣΤ
+1,97%
8.28
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,66%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,74%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,59%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,54%
16.62
ΔΑΑ
-0,02%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,28%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-0,76%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.68
ΕΕΕ
-0,63%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-1,95%
4.28
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,80%
2.43
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,60%
2.76
ΕΛΠΕ
+2,14%
8.61
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,87%
1.85
ΕΛΧΑ
-0,60%
1.998
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+8,57%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.08
ΕΣΥΜΒ
-1,48%
1.33
ΕΤΕ
-0,37%
8.07
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,85%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,14%
2.076
ΕΧΑΕ
-1,85%
5.32
ΙΑΤΡ
-1,47%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,12%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
+1,67%
1.825
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.43
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-1,21%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,65%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,90%
4.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-3,39%
3.565
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,61%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+1,15%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+4,30%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+5,24%
6.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,35%
10.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+4,71%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-6,06%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,45%
1.02
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
-1,59%
4.015
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.5
ΜΟΝΤΑ
-7,89%
3.15
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.045
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-1,38%
38.48
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
-0,63%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
+0,60%
25.25
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.8
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.926
ΟΤΕ
-2,36%
14.09
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.195
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.87
ΠΕΤΡΟ
+2,17%
9.4
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
+3,87%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,87%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,78%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-2,59%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,52%
0.384
ΣΙΔΜΑ
+1,86%
1.915
ΣΠΕΙΣ
-0,97%
8.16
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,33%
18.53
ΤΖΚΑ
0,00%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
-10,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,48%
0.274
ΦΡΛΚ
+0,48%
4.2
ΧΑΙΔΕ
-6,43%
0.655

Online φαρμακεία: Αύξηση τζίρου 4% το 2023 στα 283 εκατ. ευρώ

Αύξηση τζίρου κατά 4% και online πωλήσεις λιανικής 283 εκατ. ευρώ παρουσίασαν τα ηλεκτρονικά φαρμακεία το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας της Convert Group αντλούνται από δείγμα 91 online φαρμακείων, με την συμμετοχή 13 από τους 15 μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς.

Από τον Σεπτέμβριο και μετά, σύμφωνα με την έρευνα, παρατηρείται απότομη αλλαγή στην αγορά με την αξία των πωλήσεων των online φαρμακείων να σημειώνει μείωση 8% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2022. «Καθοριστικός παράγοντας σε αυτό το φαινόμενο ήταν η εναρμόνιση με τις οδηγίες του υπουργείου Ανάπτυξης για τον τρόπο αναγραφής και επικοινωνίας των εκπτώσεων και προωθητικών ενεργειών στα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, επηρεάζοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό τα online φαρμακεία, που είχαν πάντα εκπτωτικό προσανατολισμό στην εμπορική τους πολιτική» σημειώνεται σχετικά.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2023 αναδεικνύονται οι εξής: 6% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και 3% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, ενώ τα βρεφικά και παιδικά είδη γνώρισαν μια μείωση στις πωλήσεις κατά 4%. Μείωση στις πωλήσεις γνώρισαν ξανά και τα προϊόντα υγείας κατά 20%, καθώς προϊόντα που βρίσκονταν για καιρό στις υψηλότερες θέσεις ζήτησης (όπως οι μάσκες προστασίας και τα διαγνωστικά τεστ κορονοϊού) αποτελούν όλο και περισσότερο χαμηλή προτεραιότητα στα καλάθια του αγοραστικού κοινού.

Η συγκράτηση των εκπτώσεων στο online κανάλι καταγράφηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, σε ποσοστό 38% επί της Προτεινόμενης Λιανικής Τιμής από 42% που ήταν το 2022, φαινόμενο που οφείλεται στον συνεχώς αυξανόμενο πληθωρισμό, στην ανάγκη για τη διατήρηση του περιθωρίου κέρδους που είναι ιδιαίτερα χαμηλό στις online πωλήσεις και στην εναρμόνιση με τις οδηγίες του υπουργείου Ανάπτυξης για την αναγραφή και επικοινωνία των εκπτώσεων

Όσον αφορά στο πληθωρισμό, η εταιρεία συνέκρινε πάνω από 40.000 κωδικούς προϊόντων και εντόπισε ότι στο 9% αυτών αυξήθηκαν οι τιμές πωλήσεων πάνω από 20% το 2023. Από πλευράς κατηγοριών οι υψηλότερες ανατιμήσεις του 2023 σημειώθηκαν στις βρεφικές πάνες 25%, στα λιπαντικά με 15% και στις συσκευές και αξεσουάρ ομορφιάς με 14%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!