Γ.Δ.
1471.78 -0,29%
ACAG
-0,65%
6.16
CENER
+1,69%
8.4
CNLCAP
+0,62%
8.1
DIMAND
-0,95%
9.41
OPTIMA
0,00%
11.5
TITC
-3,84%
30.05
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,38%
1.576
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
+0,45%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,68%
0.88
ΑΛΜΥ
0,00%
2.75
ΑΛΦΑ
0,00%
1.612
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.76
ΑΡΑΙΓ
+0,38%
13.35
ΑΣΚΟ
+0,75%
2.68
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.16
ΑΤΕΚ
+1,94%
0.42
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤ
-3,11%
10.9
ΑΤΤΙΚΑ
-0,84%
2.36
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,67%
5.95
ΒΙΟΚΑ
+0,39%
2.6
ΒΙΟΣΚ
+0,35%
1.415
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-5,33%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,32%
16.4
ΔΑΑ
-0,48%
8.31
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,21%
11.4
ΔΟΜΙΚ
+2,17%
4.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,49%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-1,19%
1.66
ΕΕΕ
+0,89%
31.78
ΕΚΤΕΡ
+2,34%
4.38
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+1,65%
2.47
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,17%
2.7
ΕΛΠΕ
+0,70%
8.67
ΕΛΣΤΡ
+2,17%
2.35
ΕΛΤΟΝ
+0,65%
1.862
ΕΛΧΑ
-1,10%
1.976
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.08
ΕΣΥΜΒ
+3,01%
1.37
ΕΤΕ
+1,12%
8.16
ΕΥΑΠΣ
-0,31%
3.22
ΕΥΔΑΠ
+1,02%
5.96
ΕΥΡΩΒ
-2,50%
2.024
ΕΧΑΕ
-0,94%
5.27
ΙΑΤΡ
+2,10%
1.705
ΙΚΤΙΝ
-0,37%
0.408
ΙΛΥΔΑ
+0,55%
1.835
ΙΝΚΑΤ
-1,84%
5.33
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-0,18%
1.138
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.14
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,47%
4.28
ΙΝΤΕΤ
+0,40%
1.265
ΙΝΤΚΑ
-0,98%
3.53
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
+0,98%
1.54
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,62%
1.615
ΚΟΡΔΕ
-1,89%
0.52
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,33%
5.95
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,44%
10.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,25%
1.34
ΛΑΒΙ
+0,56%
0.895
ΛΑΜΔΑ
-1,13%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
+0,94%
1.07
ΛΕΒΚ
+5,81%
0.328
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-0,98%
1.01
ΜΕΒΑ
-2,06%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+0,67%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
+1,00%
4.055
ΜΙΝ
0,00%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,22%
27.56
ΜΟΝΤΑ
+1,27%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,49%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
+0,07%
27.22
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.96
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-0,73%
38.2
ΝΑΚΑΣ
+2,82%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,06%
0.93
ΞΥΛΚ
+1,47%
0.276
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-4,44%
21.5
ΟΛΠ
+0,59%
25.4
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.81
ΟΠΑΠ
+0,52%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,19%
0.915
ΟΤΕ
-0,57%
14.01
ΟΤΟΕΛ
-0,62%
12.8
ΠΑΙΡ
-1,67%
1.175
ΠΑΠ
-1,17%
2.54
ΠΕΙΡ
+0,47%
3.888
ΠΕΤΡΟ
-2,13%
9.2
ΠΛΑΘ
+0,87%
4.04
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,35%
1.134
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+2,92%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
+0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.383
ΣΙΔΜΑ
-0,78%
1.9
ΣΠΕΙΣ
-1,96%
8
ΣΠΙ
-0,28%
0.708
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-2,32%
18.1
ΤΖΚΑ
+1,90%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,16%
1.74
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-2,19%
0.268
ΦΡΛΚ
-0,83%
4.165
ΧΑΙΔΕ
+4,58%
0.685

Temu: Οι διαφημίσεις εκατομμυρίων στο Super Bowl και η ανάγκη ανάκαμψης

Ένα τεράστιο χρηματικό ποσό ξόδεψε στο Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, η Temu, προβάλλοντας τη διαφήμισή της έξι φορές και προσφέροντας δώρα 10 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ελπίζει να αναζωογονήσει τις πεσμένες πωλήσεις των ΗΠΑ.

Η δαπάνη του Temu για το Super Bowl υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, αν αναλογιστεί κανείς πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα κόστισε περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια. Πώς ανταποκρίθηκε όμως το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ;

Τονίζεται πως οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 12,5% σε μηνιαία βάση τον Δεκέμβριο και 4,8% τον Ιανουάριο, μια απότομη πτώση μετά την ανάπτυξη της κινεζικής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου άνω του 50% στα μέσα του 2023, σύμφωνα με τα δεδομένα του Bloomberg Second Measure.

Ο αριθμός των Αμερικανών, λοιπόν, που ψωνίζουν στο Temu μειώνεται σταθερά, ενώ μια έρευνα στα τέλη Ιανουαρίου από τη Morgan Stanley διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών της σχεδιάζει να ψωνίσει λιγότερα από την εφαρμογή τους επόμενους τρεις μήνες.

Έπειτα από την προβολή του κινεζικού κολοσσού στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν όταν προβλήθηκαν οι διαφημίσεις του, σύμφωνα με τα δεδομένα του Google Trends, ωστόσο οι αναζητήσεις μειώνονται σταθερά από τις αρχές Ιουλίου.

Η μείωση των εσόδων και των νέων χρηστών είναι, σύμφωνα με το Bloomberg, μία απόδειξη πως οι Αμερικανοί έδωσαν προτεραιότητα στις γρήγορες παραδόσεις έναντι των χαμηλών τιμών του Temu, σε συνδυασμό όμως με αργές αποστολές.

Ωστόσο, οι αναλυτές της εταιρείας προσπαθούν να ξεπεράσουν τις φθίνουσες πωλήσεις. Η Temu μετατόπισε τις δαπάνες μάρκετινγκ σε άλλες χώρες προς το τέλος του 2023, εξηγείο Sky Canaves, ανώτερος αναλυτής της Insider Intelligence. «Η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις τους εξακολουθούν να εξαρτώνται πολύ από τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και διαφήμισης», είπε.

Οι πωλήσεις της Temu τον Ιανουάριο αυξήθηκαν κατά 805% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του Second Measure, τετραπλασιάζοντας την ανάπτυξή της.

Παράλληλα, ένα σχέδιο που ανακοινώθηκε πρόσφατα για άνοιγμα της πλατφόρμας σε Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές θα μπορούσε να ενισχύσει τις παραγγελίες, δήλωσαν αναλυτές της Morningstar Inc.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!