Γ.Δ.
1491.71 0,00%
ACAG
0,00%
6.13
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
0,00%
7.95
DIMAND
0,00%
9.38
OPTIMA
0,00%
11.6
TITC
0,00%
30.9
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
0,00%
1.652
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.895
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
0,00%
1.6665
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.86
ΑΡΑΙΓ
0,00%
13.12
ΑΣΚΟ
0,00%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.42
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.13
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.565
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.76
ΔΑΑ
0,00%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
0,00%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
4.65
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.34
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.685
ΕΕΕ
0,00%
32.3
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.3
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.45
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.66
ΕΛΠΕ
0,00%
8.655
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.866
ΕΛΧΑ
0,00%
2.015
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12.06
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.38
ΕΤΕ
0,00%
8.35
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.02
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.1
ΕΧΑΕ
0,00%
5.25
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.43
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.29
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.94
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.164
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.265
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.6
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.615
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.536
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.274
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.79
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.35
ΛΑΒΙ
0,00%
0.97
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
34.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
0,00%
0.358
ΛΕΒΠ
0,00%
0.288
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.015
ΜΕΒΑ
0,00%
3.91
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.9
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
0,00%
3.95
ΜΙΝ
0,00%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
3.03
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.48
ΜΥΤΙΛ
0,00%
38.64
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.92
ΞΥΛΚ
0,00%
0.294
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.44
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
21.8
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.77
ΟΠΑΠ
0,00%
15.54
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.935
ΟΤΕ
0,00%
14.22
ΟΤΟΕΛ
0,00%
12.66
ΠΑΙΡ
0,00%
1.16
ΠΑΠ
0,00%
2.55
ΠΕΙΡ
0,00%
3.866
ΠΕΤΡΟ
0,00%
9.26
ΠΛΑΘ
0,00%
4.045
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.194
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.69
ΣΑΡ
0,00%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.0385
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.91
ΣΠΕΙΣ
0,00%
7.76
ΣΠΙ
0,00%
0.716
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
18.4
ΤΖΚΑ
0,00%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.742
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.252
ΦΡΛΚ
0,00%
4.1
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Ταχιάος για FlyOver: Νέα δεδομένα με την κίνηση στη Θεσσαλονίκη

Στο διοικητήριο του υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης στη Θεσσαλονίκη για το FlyOver βρέθηκε τη Δευτέρα (19/2) ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές Νίκος Ταχιάος προκειμένου να συμμετέχει από κοινού με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα και την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξόπουλου, στη σύσκεψη με τους φορείς της πόλης της Θεσσαλονίκης.

Μετά το πέρας της σύσκεψης της συντονιστικής επιτροπής που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την παρακολούθηση των επιπτώσεων του FlyOver στην καθημερινότητα των πολιτών, ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή η πόλη εξαιτίας των εργοταξίων που έχουν εγκατασταθεί θα είναι πραγματικότητα σε ένα διάστημα τριών ετών από σήμερα, υπενθυμίζοντας ωστόσο πως με την κατασκευή του FlyOver το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα λυθεί.

Επιπλέον, όπως τόνισε, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα είναι δίπλα στους φορείς της πόλης και θα συνδράμει όπου χρειάζεται είτε με δικούς του μηχανισμούς είτε και οικονομικά, προκειμένου να γίνει ό,τι είναι καλύτερο για την πόλη. Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη δήλωσή του ο Νίκος Ταχιάος ξεκαθάρισε ότι το FlyOver δεν θα έχει διόδια.

Ολόκληρη η τοποθέτηση Ταχιάου για το FlyOver στη Θεσσαλονίκη

Λόγω εντοπιότητος παρακολουθώ εκ του σύνεγγυς τις συζητήσεις για το FlyOver και πραγματικά, εντυπωσιάζομαι, γιατί διαπιστώνω ότι πολλές φορές αυτές γίνονται σαν να μιλάμε για μία πόλη η οποία βρίσκεται εν κενώ.

Η Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει ξανά να αντιμετωπίζει κυκλοφοριακό πρόβλημα. Εάν δόθηκε η εντύπωση, στη διάρκεια της κρίσης και του κορονοϊού, ότι τα πράγματα βαίνουν καλώς και ότι το μόνο πρόβλημα στο κέντρο της πόλης ήταν οι καταλήψεις από τα εργοτάξια του Μετρό, αυτή είναι εσφαλμένη. Η κυκλοφορία αυξάνεται και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Τα αυτοκίνητα πολλαπλασιάζονται και η μόνη λύση, εκτός των υπολοίπων παρεμβάσεων για την αποτροπή της εισόδου των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης, ήταν να επεκταθεί ο περιφερειακός. Έτσι, επελέγη η λύση του FlyOver.

Η λύση του FlyOver είναι αυτή η οποία θα μας επιτρέψει να μην ζούμε σε περίπου 3 χρόνια από σήμερα, μέχρι τότε δηλαδή που θα τελειώσουν οι εργασίες, υπό συνθήκες όπως αυτές, που διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν επί του παρόντος, λόγω της εργοταξιακής κατάληψης.

Παρόλα αυτά, η συζήτηση ανακυκλώνεται, αλλά αυτό είναι μία παθογένεια της πόλης την οποία δεν θα λύσουμε τώρα. Μόλις το Μετρό παραδοθεί, τον Νοέμβριο, θα γίνει σαφές ότι και στη Θεσσαλονίκη τα έργα τελειώνουν. Και σας παρακαλώ να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη ότι αν δεν υπάρχουν άλλες επιπλοκές οι οποίες θα προκληθούν σκοπίμως, εξυπηρετώντας κάποια ιδιοτελή συμφέροντα, θα έχουμε την παράδοση του FlyOver στο χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει.

Είμαστε όμως σήμερα εδώ κυρίως για έναν δεύτερο λόγο. Γιατί η Θεσσαλονίκη δεν βρίσκεται εν κενώ. Υπάρχουν συγκεκριμένες δημόσιες αρχές οι οποίες έχουν συγκεκριμένους ρόλους. Είναι όλες απολύτως επαρκείς και κατάλληλες να παίξουν αυτό το ρόλο και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι εδώ για να συνδράμει και με τους δικούς του μηχανισμούς αλλά και οικονομικά, όπου χρειαστεί, για να μπορέσουν τόσο η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, που έχει την ευθύνη της διαχείρισης και συντονισμού της κυκλοφορίας αλλά και του συντονισμού της σηματοδότησης, όσο και οι Δήμοι που έχουν τις δικές τους ευθύνες σε ότι αφορά και τις κανονιστικές πράξεις αλλά και τις φορτοεκφορτώσεις αλλά και άλλες παρεμβάσεις μέσα στην πόλη, να μπορέσουν να υπηρετήσουν το ρόλο τον οποίο εξ’ ορισμού έχουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε εδώ. Και αυτό το οποίο επελέγη είναι να υπάρχει ένα συντονιστικό όργανο το οποίο θα φέρει προς διαβούλευση πριν φτάσουν στο Υπουργείο προς έκδοση, οι αποφάσεις οι οποίες είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει η πόλη με καλύτερους ρυθμούς, ενόψει του FlyOver.

Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους συμπολίτες μας, Θεσσαλονικείς και αυτό που πρέπει να πούμε, είναι ότι «μαγικό ραβδάκι» το οποίο ξαφνικά θα ανατρέψει εντελώς τις επιπτώσεις ενός έργου το οποίο εκτελείται, δεν υπάρχει. Είναι σαφές ότι η πόλη θα βρίσκεται σε μια αναστάτωση για ένα χρονικό διάστημα αλλά είναι επίσης ξεκάθαρο ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να μπορέσει ο χρόνος να βραχυνθεί, αλλά κυρίως για να νιώσουν οι πολίτες ότι αυτό το οποίο έρχεται θα είναι κάτι καλύτερο για τους ίδιους και για την πόλη μας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!