Γ.Δ.
1476.12 -0,54%
ACAG
-1,27%
6.2
CENER
+0,12%
8.26
CNLCAP
-1,23%
8.05
DIMAND
0,00%
9.5
OPTIMA
+1,59%
11.5
TITC
-0,95%
31.25
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
+7,91%
1.582
ΑΒΕ
0,00%
0.487
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.21
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.895
ΑΛΜΥ
+0,37%
2.75
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.612
ΑΝΔΡΟ
-2,03%
6.76
ΑΡΑΙΓ
+1,06%
13.3
ΑΣΚΟ
-0,37%
2.66
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.2
ΑΤΕΚ
+0,49%
0.412
ΑΤΡΑΣΤ
+1,97%
8.28
ΑΤΤ
-0,44%
11.25
ΑΤΤΙΚΑ
-0,83%
2.38
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,66%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
2.59
ΒΙΟΣΚ
-1,74%
1.41
ΒΙΟΤ
0,00%
0.256
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
-1,64%
2.4
ΓΕΒΚΑ
-0,59%
1.69
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,54%
16.62
ΔΑΑ
-0,02%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
-1,28%
11.54
ΔΟΜΙΚ
-0,76%
4.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.68
ΕΕΕ
-0,63%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-1,95%
4.28
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-2,80%
2.43
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,60%
2.76
ΕΛΠΕ
+2,14%
8.61
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,87%
1.85
ΕΛΧΑ
-0,60%
1.998
ΕΝΤΕΡ
-0,13%
7.84
ΕΠΙΛΚ
+8,57%
0.152
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.08
ΕΣΥΜΒ
-1,48%
1.33
ΕΤΕ
-0,37%
8.07
ΕΥΑΠΣ
-1,82%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,85%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,14%
2.076
ΕΧΑΕ
-1,85%
5.32
ΙΑΤΡ
-1,47%
1.67
ΙΚΤΙΝ
-0,12%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
+1,67%
1.825
ΙΝΚΑΤ
-0,55%
5.43
ΙΝΛΙΦ
-0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
-1,21%
1.14
ΙΝΤΕΚ
-0,65%
6.15
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,90%
4.3
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-3,39%
3.565
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.525
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
-0,61%
1.625
ΚΟΡΔΕ
+1,15%
0.53
ΚΟΥΑΛ
+4,30%
1.26
ΚΟΥΕΣ
+5,24%
6.03
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-2,35%
10.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+4,71%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
33.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
-6,06%
0.31
ΛΕΒΠ
0,00%
0.394
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.46
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,45%
1.02
ΜΕΒΑ
+2,11%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.97
ΜΕΡΚΟ
0,00%
47.6
ΜΙΓ
-1,59%
4.015
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
27.5
ΜΟΝΤΑ
-7,89%
3.15
ΜΟΤΟ
+0,33%
3.045
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,51%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.47
ΜΥΤΙΛ
-1,38%
38.48
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
-0,63%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.272
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.356
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
0,00%
22.5
ΟΛΠ
+0,60%
25.25
ΟΛΥΜΠ
+0,36%
2.8
ΟΠΑΠ
+0,06%
15.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,76%
0.926
ΟΤΕ
-2,36%
14.09
ΟΤΟΕΛ
-0,16%
12.88
ΠΑΙΡ
0,00%
1.195
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
+0,26%
3.87
ΠΕΤΡΟ
+2,17%
9.4
ΠΛΑΘ
0,00%
4.005
ΠΛΑΚΡ
+3,87%
16.1
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
-0,87%
1.138
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+0,78%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-2,59%
11.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
+0,52%
0.384
ΣΙΔΜΑ
+1,86%
1.915
ΣΠΕΙΣ
-0,97%
8.16
ΣΠΙ
0,00%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,33%
18.53
ΤΖΚΑ
0,00%
1.58
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.15
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.72
ΥΑΛΚΟ
-10,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,48%
0.274
ΦΡΛΚ
+0,48%
4.2
ΧΑΙΔΕ
-6,43%
0.655

Aegean: Προσθέτει 1,1 εκατ. θέσεις το 2024

«Εξαιρετική χρονιά για την Aegean» χαρακτήρισε το 2023 ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας, Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά την τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές για την οικονομική χρήση του 2023, «τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης, επιβατικής κίνησης και εσόδων, όσο και σε επίπεδο επέκτασης, επενδύσεων, κερδοφορίας και ρευστότητας». Για τον λόγο αυτό, ο κ. Βασιλάκης ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά μετά το 2019, το διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,75 ευρώ ανά μετοχή.

Οι προοπτικές για το 2024 είναι επίσης πολύ θετικές με τον κ. Βασιλάκη να αναφέρει ότι η Aegean πρόκειται να αυξήσει κατά 1,1 εκατ. τις διαθέσιμες θέσεις, φτάνοντας συνολικά τα 19,5 εκατομμύρια, έχοντας στο πρόγραμμά της 47 χώρες και 249 δρομολόγια. Η έμφαση της ανάπτυξης του 2024 θα δοθεί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, προσφέροντας 7% περισσότερες θέσεις και στις δύο βάσεις της.

Το θέμα με τους κινητήρες της P&W

Επιπλέον, ο κ. Βασιλάκη ανακοίνωσε ότι η Aegean έχει έρθει σε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία κατασκευής κινητήρων Pratt & Whitney προκειμένου να λάβει αποζημίωση για την καθήλωση των αεροσκαφών Airbus A320. Η P&W έχει αναγκάσει δεκάδες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως να καθηλώσουν τα αεροσκάφη τους που φέρουν τους κινητήρες GTF καθώς κάποια εξαρτήματά τους αντιμετωπίζουν ζητήματα και γι’ αυτό θα πρέπει να αποσυναρμολογηθούν και να επιθεωρηθούν.

Ο κ. Βασιλάκης εξήγησε ότι οι όροι της συμφωνίας της Aegean με την P&W είναι εμπιστευτικοί. Σημείωσε όμως ότι το ύψος της αποζημίωσης καλύπτει ένα σημαντικό μέρος του κόστους που επιφέρει αυτή η διαδικασία, αλλά σίγουρα όχι το συνολικό κόστος, το οποίο αφορά τόσο την επέκταση του χρόνου πτήσης κάποιων παλαιότερων αεροσκαφών τα οποία θα αντικαταστήσουν τα καθηλωμένα αεροπλάνα αλλά και τον περιορισμό της δυνατότητας περαιτέρω ανάπτυξης της Aegean λόγω μικρότερου αριθμού διαθέσιμων αεροπλάνων.

«Το πρόβλημα θα διαρκέσει περίπου 2,5 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί ο επανέλεγχος όλων των αεροσκαφών», ανέφερε ο πρόεδρος της Aegean.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!