Γ.Δ.
1496.35 -0,43%
ACAG
+1,32%
6.16
CENER
+3,28%
8.82
CNLCAP
0,00%
7.9
DIMAND
-0,32%
9.27
OPTIMA
+2,46%
11.68
TITC
+0,16%
31.4
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,12%
1.638
ΑΒΕ
0,00%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+3,61%
2.295
ΑΚΡΙΤ
-0,59%
0.845
ΑΛΜΥ
-2,47%
2.76
ΑΛΦΑ
+0,94%
1.768
ΑΝΔΡΟ
-0,58%
6.82
ΑΡΑΙΓ
-0,24%
12.68
ΑΣΚΟ
0,00%
2.72
ΑΣΤΑΚ
+1,41%
7.2
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
-0,24%
8.38
ΑΤΤ
0,00%
10.95
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,01%
6.5
ΒΙΟΚΑ
+1,53%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+1,45%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.278
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
+8,13%
2.66
ΓΕΒΚΑ
-1,26%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.5
ΔΑΑ
-2,44%
8.154
ΔΑΙΟΣ
-2,65%
3.68
ΔΕΗ
-0,67%
11.9
ΔΟΜΙΚ
-0,22%
4.51
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,54%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-3,55%
1.63
ΕΕΕ
-0,37%
32.64
ΕΚΤΕΡ
-1,06%
4.185
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.46
ΕΛΛ
+0,71%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,47%
2.695
ΕΛΠΕ
-0,63%
8.66
ΕΛΣΤΡ
-2,07%
2.37
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.085
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,33%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,45%
1.36
ΕΤΕ
-0,82%
8.45
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.23
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.03
ΕΥΡΩΒ
-0,42%
2.132
ΕΧΑΕ
+0,95%
5.3
ΙΑΤΡ
0,00%
1.695
ΙΚΤΙΝ
+0,74%
0.408
ΙΛΥΔΑ
-2,62%
1.67
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.22
ΙΝΛΙΦ
-0,80%
4.94
ΙΝΛΟΤ
-1,35%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+0,82%
6.16
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,38%
4.42
ΙΝΤΕΤ
+1,21%
1.255
ΙΝΤΚΑ
-1,46%
3.72
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
+0,67%
1.51
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
0,00%
1.675
ΚΟΡΔΕ
-1,47%
0.536
ΚΟΥΑΛ
+3,70%
1.288
ΚΟΥΕΣ
+0,52%
5.75
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
-3,58%
1.345
ΛΑΒΙ
+1,87%
0.98
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.84
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
-0,94%
1.05
ΛΕΒΚ
0,00%
0.332
ΛΕΒΠ
0,00%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.95
ΜΕΒΑ
+2,59%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-1,01%
2.94
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
-2,25%
3.91
ΜΙΝ
+0,89%
0.57
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-3,30%
26.92
ΜΟΝΤΑ
+3,34%
3.4
ΜΟΤΟ
0,00%
3.05
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.71
ΜΠΕΛΑ
-1,45%
27.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
+1,01%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.45
ΜΥΤΙΛ
-0,15%
38.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,41%
0.974
ΞΥΛΚ
-1,79%
0.274
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
0,00%
0.53
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
+0,46%
21.7
ΟΛΠ
-2,39%
24.5
ΟΛΥΜΠ
-0,72%
2.76
ΟΠΑΠ
-1,11%
15.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.93
ΟΤΕ
-0,21%
14.21
ΟΤΟΕΛ
-1,27%
12.4
ΠΑΙΡ
-1,74%
1.13
ΠΑΠ
-1,19%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,16%
3.844
ΠΕΤΡΟ
-3,23%
8.98
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.04
ΠΛΑΚΡ
-3,75%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-2,00%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-2,69%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.67
ΣΑΡ
-0,53%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
+7,94%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-0,26%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+0,26%
1.9
ΣΠΕΙΣ
+0,26%
7.74
ΣΠΙ
0,00%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-0,06%
18.18
ΤΖΚΑ
0,00%
1.61
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,90%
1.764
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.268
ΦΡΛΚ
+1,94%
4.2
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.635

ΠΕΠΕ: Ο σιδηρόδρομος αντιμετωπίζεται ως ”παρίας”

Τις εξελίξεις στο διάλογό της με την Hellenic Train για την κατάσταση στον σιδηρόδρομο, καταγράφει σε ανακοίνωσή της η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης), η οποία συμμετείχε με αιτήματα του κλάδου στην απεργία της 17ης Απριλίου.

Όπως σημειώνει η ΠΕΠΕ «το Σωματείο μας συμμετείχε στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ με δικό του εξώδικο, θέτοντας τα ζητήματα που μας απασχολούν στο επίκεντρο. Συνέπεια της ενέργειας μας αυτής ήταν να προσέλθει στον δημόσιο διάλογο στον ΟΜΕΔ η Hellenic Train. Στον διάλογο που έγινε και στα πρακτικά που κατατέθηκαν, επιβεβαιώθηκαν πλήρως οι φόβοι μας για τις συνέπειες που έχει η υποχρηματοδότηση του σιδηροδρόμου.

Παρά τις Κυβερνητικές εξαγγελίες, στην Hellenic Train δεν έχει καταβληθεί ευρώ από την ετήσια αποζημίωση για την παροχή επιβατικών υπηρεσιών από το 2022 και μέχρι σήμερα, ενώ ακόμα ΔΕΝ έχουν καταβληθεί οι αποζημιώσεις λόγω COVID και αυξημένου ενεργειακού κόστους! Η διαμορφωθείσα κατάσταση σε συνδυασμό με την υποχρηματοδότηση του ΟΣΕ και την έλλειψη Διοικητικού Συμβουλίου εδώ και 3 μήνες στον Οργανισμό, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Όλοι χρωστούν σε όλους και κανείς υπεύθυνος δεν έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να δώσει λύσεις σε μια κατάσταση που απαξιώνει μέρα με την μέρα τον σιδηρόδρομο.

Η Κυβερνητική πολιτική που πλέον ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ πνίγει τον σιδηρόδρομο, με την υποχρηματοδότηση του, έχει ΟΛΕΘΡΙΑ και τραγικά αποτελέσματα στην συντήρηση του δικτύου και τις απαιτούμενες επενδύσεις. Είναι καιρός η πολιτική ηγεσία να εξηγήσει ΓΙΑΤΙ το Κράτος δεν είναι συνεπές στις υποχρεώσεις του στον σιδηρόδρομο, την ώρα που το «χρήμα ρέει άφθονο» για τους ανταγωνιστές του μέσου. (Οδικό λόμπι – Αεροπορικές Εταιρείες).

Η Hellenic Train ανέφερε επίσημα ότι γίνονται προσπάθειες με τον ΟΣΕ για την βελτίωση της σιδηροδρομικής υποδομής τονίζοντας ότι το θέμα αυτό εκπίπτει των αρμοδιοτήτων της και θα πρέπει να κοινοποιούμε και τα αιτήματα μας στον ΟΣΕ ενώ δήλωσε ότι θα μας προσκομίσει τις ενέργειες που έχουν γίνει την τελευταία περίοδο.

Παράλληλα δήλωσε ότι η λειτουργία περιφερειακών γραμμών που σήμερα είναι κλειστές, είναι σημαντική για την αύξηση των εσόδων της. Για το τροχαίο υλικό και την ανάγκη επενδύσεων που ζητά χρόνια τώρα το Σωματείο μας, η Hellenic μας δήλωσε ότι εντός του 2026 αναμένεται νέο τροχαίο υλικό ενώ εξετάζεται και η μετατροπή ντηζελοκίνητων συρμών σε ηλεκτροκίνητους.

Οι απαντήσεις της εταιρείας ικανοποιούν εν μέρει το Σωματείο μας, καθώς τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα για τον σιδηρόδρομο και το επιβατικό κοινό αν η πολιτική ηγεσία ήταν ΣΥΝΕΠΗΣ στις υποχρεώσεις της απέναντι στο μέσο. ΑΝ δηλαδή ο σιδηρόδρομος την τελευταία περίοδο, αποτελούσε ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ και δεν αντιμετωπιζόταν ως «παρίας».

Το Σωματείο μας θα συνεχίσει την προσπάθεια για την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών, για ασφάλεια στην εργασία και τις μεταφορές και θα ενημερώνει συνεχώς – όπως ρητά έχει δεσμευτεί- την Ελληνική Κοινωνία -που εμπιστεύεται τους μηχανοδηγούς- για τα πραγματικά γεγονότα και τις πραγματικές εξελίξεις που αφορούν το μέσο και πάντα μακριά από κάθε σκοπιμότητα.

Έχοντας πλήρως αντιληφθεί ότι οι απόψεις μας ενοχλούν, αλλά έχοντας πλήρως συνειδητοποιήσει ότι αυτές αφορούν το ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ καλούμε και πάλι την πολιτική ηγεσία να ανταποκριθεί στο αίτημα μας για την πραγματοποίηση συνάντησης που θα αναλυθούν όσα ζούμε οι μηχανοδηγοί καθημερινά», καταλήγει η ΠΕΠΕ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!