Γ.Δ.
1490.46 -0,08%
ACAG
+0,16%
6.14
CENER
0,00%
8.73
CNLCAP
+0,63%
8
DIMAND
-0,85%
9.3
OPTIMA
+0,69%
11.68
TITC
-0,97%
30.6
ΑΑΑΚ
0,00%
7
ΑΒΑΞ
-0,73%
1.64
ΑΒΕ
-1,44%
0.48
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.24
ΑΚΡΙΤ
-0,56%
0.89
ΑΛΜΥ
-0,18%
2.795
ΑΛΦΑ
+2,61%
1.71
ΑΝΔΡΟ
-1,75%
6.74
ΑΡΑΙΓ
-0,15%
13.1
ΑΣΚΟ
+0,37%
2.71
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.422
ΑΤΡΑΣΤ
+2,63%
8.6
ΑΤΤ
-1,36%
10.85
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,14%
6.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.66
ΒΙΟΣΚ
+0,72%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.162
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,92%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,15%
16.4
ΔΑΑ
+0,07%
8.356
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,63%
11.84
ΔΟΜΙΚ
-1,94%
4.56
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+3,53%
0.352
ΕΒΡΟΦ
+0,30%
1.69
ΕΕΕ
+0,12%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
4.26
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,41%
2.46
ΕΛΛ
+1,42%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,56%
2.645
ΕΛΠΕ
-1,79%
8.5
ΕΛΣΤΡ
+0,41%
2.43
ΕΛΤΟΝ
+0,54%
1.876
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.08
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.152
ΕΠΣΙΛ
-0,50%
12
ΕΣΥΜΒ
-0,36%
1.375
ΕΤΕ
+1,29%
8.458
ΕΥΑΠΣ
-0,91%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
6.03
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.108
ΕΧΑΕ
-1,14%
5.19
ΙΑΤΡ
-2,32%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.4195
ΙΛΥΔΑ
-1,98%
1.735
ΙΝΚΑΤ
-0,57%
5.26
ΙΝΛΙΦ
+0,40%
4.96
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.186
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
4.34
ΙΝΤΕΤ
+1,19%
1.28
ΙΝΤΚΑ
+3,89%
3.74
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+2,17%
1.65
ΚΟΡΔΕ
+1,12%
0.542
ΚΟΥΑΛ
-1,10%
1.26
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
5.71
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.84
ΚΥΡΙΟ
+2,22%
1.38
ΛΑΒΙ
+0,82%
0.978
ΛΑΜΔΑ
-2,61%
6.72
ΛΑΜΨΑ
+4,65%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.07
ΛΕΒΚ
+0,56%
0.36
ΛΕΒΠ
+9,72%
0.316
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.45
ΛΟΥΛΗ
-1,82%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-5,62%
0.958
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.92
ΜΕΝΤΙ
+3,10%
2.99
ΜΕΡΚΟ
0,00%
48
ΜΙΓ
+1,01%
3.99
ΜΙΝ
-1,75%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,72%
27.7
ΜΟΝΤΑ
-1,57%
3.14
ΜΟΤΟ
+0,99%
3.06
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.72
ΜΠΕΛΑ
-1,38%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.37
ΜΠΡΙΚ
-0,25%
1.965
ΜΠΤΚ
-6,25%
0.45
ΜΥΤΙΛ
+0,21%
38.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+6,09%
0.976
ΞΥΛΚ
-2,04%
0.288
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+9,09%
0.48
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,92%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
25.2
ΟΛΥΜΠ
+0,72%
2.79
ΟΠΑΠ
-1,54%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,21%
0.937
ΟΤΕ
-0,49%
14.15
ΟΤΟΕΛ
-0,32%
12.62
ΠΑΙΡ
-1,72%
1.14
ΠΑΠ
-1,18%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,36%
3.852
ΠΕΤΡΟ
+0,65%
9.32
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
16
ΠΡΔ
0,00%
0.294
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.192
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
-0,37%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,59%
1.68
ΣΑΡ
-1,58%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-9,09%
0.035
ΣΕΝΤΡ
+0,26%
0.38
ΣΙΔΜΑ
+0,79%
1.925
ΣΠΕΙΣ
-0,52%
7.72
ΣΠΙ
+0,56%
0.72
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
-1,30%
18.16
ΤΖΚΑ
+2,50%
1.64
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,92%
1.758
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
+6,35%
0.268
ΦΡΛΚ
+0,98%
4.14
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.65

Γένοβα: “Επανάσταση” η υποθαλάσσια μεγα-σήραγγα 1 δισ. ευρώ

Σε ένα φιλόδοξο έργο υποδομής, η Ευρώπη ετοιμάζεται να κατασκευάσει τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια μεγα-σήραγγα σε ολόκληρη την ήπειρο, η οποία θα συνδέει δύο σημεία της πόλης της Γένοβας στην Ιταλία στο συνολικό μήκος της λιμενικής ζώνης. Αυτή η μνημειώδης κατασκευή όχι μόνο θα προσφέρει μια άνευ προηγουμένου σύνδεση μεταξύ των δύο σημείων της πόλης, αλλά υπόσχεται και μια σειρά από πλεονεκτήματα για τους πολίτες της.

Η υποθαλάσσια μεγα-σήραγγα της Γένοβας δεν θα φέρει μόνο επανάσταση στις μεταφορές στην περιοχή, αλλά θα σηματοδοτήσει επίσης την έναρξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπλασης. Το έργο αυτό δεν προσφέρει μόνο λύση στα προβλήματα συμφόρησης και κυκλοφορίας, αλλά ανοίγει και νέες ευκαιρίες οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης για την πόλη και τους κατοίκους της.

Εκτός από τη βελτίωση της κινητικότητας και της συνδεσιμότητας, η υποθαλάσσια σήραγγα της Γένοβας υπόσχεται να ενισχύσει τη λιμενική δραστηριότητα και να διευκολύνει το εμπόριο, ενισχύοντας έτσι την τοπική και περιφερειακή οικονομία. Αυτή η υπερσύγχρονη υποδομή αναμένεται επίσης να προωθήσει τη δημιουργία θέσεων εργασίας και τις επενδύσεις σε βασικούς τομείς, ενισχύοντας την ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα της περιοχής.

Μόλις ολοκληρωθεί, το φιλόδοξο αυτό έργο δεν θα βελτιώσει μόνο την κινητικότητα των ανθρώπων και των εμπορευμάτων, αλλά θα έχει επίσης μετασχηματιστικό αντίκτυπο στο αστικό περιβάλλον, καθώς θα ανοίξει χώρο για έως και 10 εκτάρια νέων χώρων πρασίνου.

Οι περιοχές αυτές όχι μόνο θα παρέχουν μια πράσινη ανάπαυλα μέσα στο αστικό τοπίο, αλλά θα προάγουν επίσης την υγεία και την ευημερία των κατοίκων, παρέχοντας χώρους αναψυχής.

Ανακατασκευή της οδογέφυρας Morandi στη Γένοβα μετά το τραγικό δυστύχημα του 2018

Την ανακατασκευή της οδογέφυρας Morandi, η οποία κατέρρευσε με τραγικό τρόπο το 2018, σηματοδοτώντας μία από τις πιο σκοτεινές στιγμές στην ιστορία της Γένοβας, διευθύνει ο ιταλικός παραχωρησιούχος Autostrade per l’Italia (Aspi). Το έργο αυτό αντιπροσωπεύει όχι μόνο τη φυσική ανακατασκευή μιας ζωτικής σημασίας δομής, αλλά και τη δέσμευση για την ασφάλεια και την ευημερία των πολιτών.

Αυτό το φιλόδοξο έργο υπερβαίνει την απλή αποκατάσταση των χαμένων υποδομών -στοχεύει επίσης να αποτίσει φόρο τιμής στις 43 ζωές που χάθηκαν στην καταστροφή. Το έργο αποζημίωσης δεν περιορίζεται μόνο στη φυσική ανακατασκευή της γέφυρας, αλλά επικεντρώνεται επίσης στην επούλωση των συναισθηματικών πληγών μιας κοινότητας που έμεινε απομονωμένη και εκτοπισμένη.

Αυτό το κρίσιμο βήμα στον δρόμο προς την ανάκαμψη για την πόλη της Γένοβας περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από την απλή ανοικοδόμηση των κατασκευών που υπέστησαν ζημιές από την καταστροφή. Επιδιώκει επίσης να αναζωογονήσει τον δεσμό μεταξύ των κατοίκων και του περιβάλλοντός τους, προωθώντας την αλληλεγγύη και τη συνεργασία της κοινότητας.

Οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες της υποδομής

Το έργο κατασκευής σήραγγας στη Γένοβα, το οποίο θα καλύπτει μήκος 3,4 χιλιομέτρων, θα συνδέει ζωτικά τη δυτική και την ανατολική πλευρά της πόλης, λειτουργώντας σε σημαντικό βάθος 45 μέτρων υπόγεια, ξεπερνώντας σε μέγεθος πόλεις και κράτη όπως το Μονακό, το Λιχτενστάιν και το Βατικανό.

Η υλοποίηση αυτού του έργου υπόσχεται επίσης να δημιουργήσει περισσότερες από 5.000 πρόσθετες θέσεις εργασίας, γεγονός που αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την τοπική οικονομία. Αξιοσημείωτα μεγάλη, η σήραγγα θα έχει εκτιμώμενη διάμετρο εντυπωσιακών 16 μέτρων, γεγονός που την καθιστά την τέταρτη μεγαλύτερη του είδους της στον κόσμο. Το φιλόδοξο εγχείρημα θα απαιτήσει σημαντικές επενδύσεις, με προβλεπόμενο συνολικό κόστος 1 δισ. ευρώ.

Μόλις η σήραγγα τεθεί σε λειτουργία, αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα, καθώς προβλέπεται να εξοικονομήσει στους πολίτες περισσότερες από ένα εκατομμύριο ώρες χρόνου μετακίνησης ετησίως. Επιπλέον, από περιβαλλοντικής άποψης, αναμένεται ευεργετική επίδραση, καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν σημαντικά σε σύγκριση με τις οδικές μεταφορές.

Όπως είδατε, αυτό το μεγαλεπήβολο κατασκευαστικό έργο στην Ευρώπη έχει όλα τα φόντα να εκπλήξει τον κόσμο, με το μέγεθος χωρών όπως το Βατικανό ή το Μονακό, επίσης στην ίδια ήπειρο. Αυτό που πολλοί έχουν χαρακτηρίσει αστική κερδοσκοπία θα είναι μια πρόκληση πολιτικής μηχανικής, που θα συντομεύσει τους χρόνους μεταφοράς και, κατά συνέπεια, θα μειώσει τη ρύπανση που προκαλούν τα αυτοκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!