THEPOWERGAME
Πριν από λίγες ημέρες, μια όμορφη στα όρια του εντυπωσιακού, γυναίκα ανέβηκε στο πόντιουμ και παρουσίασε τα νέα μοντέλα της MINI. Κάποιοι υπέθεσαν πως η ψηλή μελαχρινή ήταν κάποιο από τα γνωστά μοντέλα που υπάρχουν σε τέτοιες παρουσιάσεις. Κάποιοι άλλοι θυμήθηκαν πως μόλις προ ολίγων ημερών η Δήμητρα Μπίκου ανέλαβε τη θέση της επικεφαλής της ΜΙΝΙ στην ελληνική αγορά.
Με μια μακρόχρονη πορεία στο BMW Group Hellas, τα τελευταία χρόνια διατηρούσε τη θέση της διευθύντριας Marketing για τη ΜΙΝΙ, έχοντας σημειώσει μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα. Μια επιτυχία που δεν έμεινε ασχολίαστη ακόμα και στο εξωτερικό. Με σημαντικές σπουδές, ούσα κάτοχος πτυχίου Marketing και Επικοινωνίας, μεταπτυχιακού στην Οικονομική Επιστήμη, αλλά και κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ήξερε από πρώτο χέρι την τέχνη του πως να κάνεις ελκυστικό ένα προϊόν.
Εργαζόμενη εδώ και 14 χρόνια στο BMW Group και με θητεία πριν στην παιχνιδοβιομηχανία AS Company και με αρχική θητεία στην ΕΒΟ, είναι μια γυναίκα μάνατζερ από εκείνες που συνειδητά ζητούν ίσες ευκαιρίες εργασίας και που αποδεικνύει πως μπορεί και τα καταφέρνει σε ανταγωνιστικά περιβάλλοντα. Πολύγλωσση, μιλάει εκτός από ελληνικά, αγγλικά, ιταλικά και γαλλικά. Έχει δώσει μεγάλη έμφαση στη συμμετοχή της στο Ινστιτούτο Επικοινωνίας και στα digital μέσα τα οποία ανέδειξε στην εργασία της.
Η ιστορία του ΜΙΝΙ
Η ΜΙΝΙ αποτελεί μια ιστορική φίρμα που έκλεισε 60 χρόνια παρουσίας στην αγορά. Ξεκίνησε από τη Βρετανία και αργότερα πέρασε στον όμιλο BMW.Το Mini ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν από τον όμιλο αυτοκινήτων BMC και τις διαδόχους εταιρείες του. Αρχικά το μοντέλο κυκλοφόρησε σε δύο εκδόσεις, ως Morris Mini-Minor και Austin Seven, το οποίο μετονομάστηκε σε Austin Mini τον Ιανουάριο του 1962. Στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές ακόμα εκδοχές και υπό αρκετές ονομασίες και σήματα άλλων εταιρειών.
Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που κράτησε 41 έτη, συνολικά 5.505.874 αντίτυπα όλων των εκδοχών του Mini κύλησαν από τη γραμμή παραγωγής, με αποτέλεσμα να γίνει το νούμερο 1 σε πωλήσεις βρετανικό αυτοκίνητο στη συνολική ιστορία της αυτοκίνησης. Το Mini ανήκει σε έναν πολύ μικρό κατάλογο μοντέλων που λανσαρίστηκαν λίγο πριν ή μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Σε όλη την καριέρα του, το Mini γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και απήχηση στο ευρύ κοινό, κυρίως λόγω της πρακτικής του σχεδίασης, από τον σερ Αλεκ Ισσιγόνη (που έλαβε τον τίτλο Σερ λόγω της τεράστιας επιτυχίας του Mini), ο οποίος μαζί και με μια σαφώς έντονα ελκυστική αισθητική, του προσέδωσε κορυφαία εξοικονόμηση χώρου ως προς τις μικρές του εξωτερικές διαστάσεις
Το BMW Group
Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Τα κέρδη προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.