Γ.Δ.
1454.98 +1,38%
ACAG
+0,61%
6.6
CENER
+0,66%
7.57
CNLCAP
+4,43%
8.25
DIMAND
-0,73%
9.54
OPTIMA
+3,89%
10.68
TITC
+2,49%
28.8
ΑΑΑΚ
+0,72%
7
ΑΒΑΞ
+2,60%
1.498
ΑΒΕ
+0,86%
0.471
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.22
ΑΚΡΙΤ
-1,60%
0.925
ΑΛΜΥ
0,00%
2.8
ΑΛΦΑ
+1,04%
1.648
ΑΝΔΡΟ
+0,88%
6.86
ΑΡΑΙΓ
-0,98%
12.14
ΑΣΚΟ
-1,52%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+1,63%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.378
ΑΤΡΑΣΤ
+0,50%
8.1
ΑΤΤ
+0,45%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,69%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,16%
5.67
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.67
ΒΙΟΣΚ
+1,59%
1.28
ΒΙΟΤ
+2,19%
0.28
ΒΙΣ
-5,00%
0.19
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
+1,21%
1.675
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,48%
16.5
ΔΑΑ
-0,81%
8.35
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.78
ΔΕΗ
+1,59%
11.48
ΔΟΜΙΚ
+1,41%
4.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,72%
0.355
ΕΒΡΟΦ
-0,30%
1.675
ΕΕΕ
+1,63%
29.94
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
4.55
ΕΛΒΕ
0,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,25%
2.43
ΕΛΛ
0,00%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,15%
2.62
ΕΛΠΕ
+1,33%
8.375
ΕΛΣΤΡ
-0,81%
2.44
ΕΛΤΟΝ
-3,47%
1.78
ΕΛΧΑ
+1,26%
1.928
ΕΝΤΕΡ
+0,13%
7.85
ΕΠΙΛΚ
-1,90%
0.155
ΕΠΣΙΛ
+18,81%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,25%
1.27
ΕΤΕ
+1,85%
7.7
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,51%
2.02
ΕΧΑΕ
+1,77%
5.18
ΙΑΤΡ
0,00%
1.615
ΙΚΤΙΝ
+0,46%
0.44
ΙΛΥΔΑ
+10,61%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,71%
5.05
ΙΝΛΙΦ
+3,75%
4.98
ΙΝΛΟΤ
+0,71%
1.134
ΙΝΤΕΚ
+1,45%
6.29
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,91%
4.44
ΙΝΤΕΤ
+4,35%
1.32
ΙΝΤΚΑ
+2,02%
3.54
ΚΑΜΠ
0,00%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
342
ΚΕΚΡ
-1,56%
1.58
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2
ΚΛΜ
+0,32%
1.59
ΚΟΡΔΕ
+8,24%
0.552
ΚΟΥΑΛ
+3,36%
1.416
ΚΟΥΕΣ
+8,70%
6
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,45%
10.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-1,07%
1.385
ΛΑΒΙ
+3,61%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+2,20%
6.97
ΛΑΜΨΑ
+1,21%
33.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.13
ΛΕΒΚ
-2,86%
0.34
ΛΕΒΠ
+16,07%
0.39
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+2,16%
1.42
ΛΟΥΛΗ
+3,77%
2.75
ΜΑΘΙΟ
0,00%
1.055
ΜΕΒΑ
+2,53%
4.06
ΜΕΝΤΙ
+4,53%
3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.2
ΜΙΓ
+2,13%
4.07
ΜΙΝ
-1,55%
0.635
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,08%
26.62
ΜΟΝΤΑ
+0,33%
3.07
ΜΟΤΟ
+1,17%
3.015
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.73
ΜΠΕΛΑ
+0,56%
28.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.33
ΜΠΡΙΚ
+0,78%
1.95
ΜΠΤΚ
+6,67%
0.48
ΜΥΤΙΛ
+0,74%
38
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+0,98%
1.035
ΞΥΛΚ
-4,71%
0.283
ΞΥΛΚΔ
0,00%
0.0002
ΞΥΛΠ
+3,03%
0.34
ΞΥΛΠΔ
0,00%
0.0025
ΟΛΘ
-0,89%
22.3
ΟΛΠ
+2,06%
24.75
ΟΛΥΜΠ
+1,05%
2.9
ΟΠΑΠ
+0,86%
16.42
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.892
ΟΤΕ
+0,84%
14.34
ΟΤΟΕΛ
+0,79%
12.8
ΠΑΙΡ
+1,67%
1.22
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,50%
3.98
ΠΕΤΡΟ
+0,94%
8.62
ΠΛΑΘ
+2,38%
4.09
ΠΛΑΚΡ
-0,65%
15.4
ΠΡΔ
0,00%
0.296
ΠΡΕΜΙΑ
+0,52%
1.158
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.8
ΠΡΟΦ
+3,14%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+0,32%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
11.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.047
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.379
ΣΙΔΜΑ
+1,01%
2
ΣΠΕΙΣ
-1,26%
7.84
ΣΠΙ
-1,39%
0.71
ΣΠΥΡ
0,00%
0.19
ΤΕΝΕΡΓ
+0,72%
18.23
ΤΖΚΑ
-0,60%
1.65
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.19
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.718
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.18
ΦΙΕΡ
+1,37%
0.371
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.4
ΦΡΙΓΟ
+2,55%
0.322
ΦΡΛΚ
-1,57%
4.07
ΧΑΙΔΕ
-0,71%
0.695

Huawei: Στα 35 δισ. η αποτίμηση της νέας εταιρείας smart cars

Η νέα εταιρεία λογισμικού και εξαρτημάτων για έξυπνα αυτοκίνητα της Huawei Technologies θα αποτιμηθεί έως και 250 δισεκατομμύρια γιουάν (34,67 δισεκατομμύρια δολάρια) μετά την πώληση μεριδίων σε επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Changan Auto, αναφέρει το Reuters, που επικαλείται τρεις πηγές.

Η κινεζική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα αποσχίσει την τετραετή επιχειρηματική μονάδα Intelligent Automotive Solution (IAS) – η οποία είχε ως στόχο να γίνει το αντίστοιχο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Bosch της εποχής των έξυπνων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) – σε μια νέα εταιρεία που θα λάβει τις βασικές τεχνολογίες και τους πόρους της μονάδας.

Ο κύριος εταίρος της Chongqing Changan Automobile και τα σχετικά μέρη θα κατέχουν έως και το 40% της νέας εταιρείας, όπως προκύπτει από ανακοίνωση της Changan Auto. Ούτε η Changan Auto ούτε η Huawei αποκάλυψαν οικονομικές λεπτομέρειες.

Η Changan Auto και η τελική μητρική της, η κρατική China Ordnance Equipment Group – επίσης γνωστή ως China South Industries Group – εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποκτήσουν περίπου το 35% και το 5% αντίστοιχα της νέας εταιρείας, η οποία θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 200 έως 250 δισεκατομμύρια γουάν, είπαν δύο από τους ανθρώπους.

Οι δυνητικοί μέτοχοι μειοψηφίας περιλαμβάνουν τις κρατικές αυτοκινητοβιομηχανίες FAW Group και Dongfeng Motor Group οι οποίες βρίσκονται επίσης σε προχωρημένες συνομιλίες με τη Huawei για την απόκτηση έως και 5% η καθεμία, δήλωσαν οι τρεις άνθρωποι.

Η Huawei μοναδικός μέτοχος της νέας εταιρείας με ποσοστό έως 50%

Η Huawei πιθανότατα θα παραμείνει ο μοναδικός μεγαλύτερος μέτοχος με 40% έως 50% για τουλάχιστον τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια, δήλωσαν δύο από τους ανθρώπους.

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας – κυρίως η κατανομή της ιδιοκτησίας και η αποτίμηση – δεν έχουν οριστικοποιηθεί και μπορούν να αλλάξουν, δήλωσαν οι τρεις άνθρωποι. Η συναλλαγή θα υπόκειται επίσης στην έγκριση των ρυθμιστικών αρχών, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους καθώς και ένα τέταρτο άτομο με γνώση του θέματος.

Η Changan Auto παρέπεμψε το Reuters στην κυριακάτικη ανακοίνωσή της και αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.

Σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας εταιρείας

Η Huawei επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για την πώληση μέρους της νέας της εταιρείας έξυπνων αυτοκινήτων σε διάφορους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Chongqing Changan Automobile, αλλά δεν σχολίασε την αποτίμηση.

Πρόσθεσε ότι ήθελε να μεταφέρει τεχνολογίες και πόρους σε μια νέα εταιρεία για να συνεργαστεί με εταίρους για την προώθηση της καινοτομίας στην τεχνολογία έξυπνων αυτοκινήτων και την προώθηση της ανάπτυξης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η απόσχιση είναι σπάνια για τη Huawei, οι επιχειρήσεις της οποίας, συμπεριλαμβανομένων των τηλεπικοινωνιών και των καταναλωτικών ηλεκτρονικών, ανήκουν στον ιδρυτή Ren Zhengfei και σε σχεδόν 100.000 εργαζόμενους που κατέχουν μετοχές από την ίδρυση της εταιρείας το 1987. Το 2020, ένα χρόνο μετά την επιβολή κυρώσεων από τις ΗΠΑ για λόγους ασφαλείας, πούλησε την οικονομική μάρκα smartphone Honor για να κρατήσει ζωντανή τη μάρκα.

Τρεις από τους ανθρώπους δήλωσαν ότι ένας λόγος για τη σχεδιαζόμενη πώληση είναι ότι η Huawei έχει αγωνιστεί να αναπτύξει την επιχείρηση έξυπνων αυτοκινήτων και πρέπει να ανακτήσει κεφάλαια για να καλύψει τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης (Ε&Α).

Τα ανώτερα στελέχη της Huawei, συμπεριλαμβανομένου του Ren, είχαν αρχικά εναποθέσει μεγάλες ελπίδες στη μονάδα να αποτελέσει νέο μοχλό ανάπτυξης, δήλωσαν οι άνθρωποι.

Έχει επενδύσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια στη μονάδα από την ίδρυσή της και έχει αυξήσει την ομάδα Ε&Α σε 7.000 άτομα, έδειξε η ετήσια έκθεση της εταιρείας για το 2022.

Όμως ήταν η μόνη μονάδα που έχανε χρήματα μεταξύ των έξι κύριων μονάδων της Huawei και απέφερε έσοδα ύψους ενός δισεκατομμυρίου γιουάν το πρώτο εξάμηνο του 2023, ένα κλάσμα του συνόλου των 310,9 δισεκατομμυρίων γιουάν της εταιρείας, δήλωσε η Huawei τον Αύγουστο.

Η Huawei έχει συνεργασίες με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των Seres Group και Jianghuai Automobile, καθώς και με την Changan Auto που περιλαμβάνει τις μάρκες EV Avatr και Deepal.

Η νέα εταιρεία – η οποία, όπως δήλωσε η Huawei, θα ασχοληθεί με την Ε&Α, την παραγωγή, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση ευφυών συστημάτων και εξαρτημάτων αυτοκινήτων – θα απορροφήσει επίσης τα άλλα περιουσιακά στοιχεία και τους πόρους του ομίλου που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία εκτός της επιχειρηματικής μονάδας IAS, δήλωσε ένας από τους τρεις ανθρώπους.

Η Huawei εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει την έδρα της νέας επιχείρησης στο Chongqing, έναν εκτεταμένο νοτιοδυτικό δήμο όπου εδρεύει η Changan, δήλωσαν δύο από τα άτομα. Η μονάδα έχει επί του παρόντος την έδρα της στη Σαγκάη.

Η προτεινόμενη συμφωνία θα εξομαλύνει επίσης το δρόμο για την εισαγωγή της επιχείρησης στο χρηματιστήριο, όπως είχε προγραμματίσει η Huawei, δήλωσαν δύο από τα άτομα.

Ο Richard Yu, επικεφαλής της καταναλωτικής επιχείρησης της Huawei και ο οποίος έχει επιβλέψει τη μονάδα έξυπνων αυτοκινήτων για χρόνια, είναι απίθανο να ηγηθεί της νέας επιχείρησης, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους χωρίς να διευκρινίσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!