Σε μια ακόμη στρατηγική κίνηση ενίσχυσης της παρουσίας της στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά προχώρησε η Zeus International Hotels & Resorts, ανακοινώνοντας την εξαγορά του Eretria Hotel & Spa Resort στην καρδιά της Εύβοιας. Η εξαγορά πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο στρατηγικής συμφωνίας με διεθνές επενδυτικό fund, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου του Χάρη Σιγανού.
Το ξενοδοχείο εντάσσεται πλήρως τόσο στην ιδιοκτησία όσο και στη διαχείριση της Zeus International, ενισχύοντας το ήδη διαφοροποιημένο και πολυτελές χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, το οποίο πλέον αριθμεί πάνω από 4.000 δωμάτια, βίλες και μπανγκαλόου σε Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία και Κύπρο.
Ένα resort με πολλαπλές δυνατότητες
Το Eretria Hotel & Spa Resort αποτελεί ένα παραθαλάσσιο συγκρότημα, χτισμένο σε τοπίο σπάνιας φυσικής ομορφιάς. Διαθέτει ανακαινισμένα δωμάτια και σουίτες – ορισμένα με ιδιωτικές πισίνες –, πολυτελείς εγκαταστάσεις ευεξίας, μεγάλες πισίνες, εκτεταμένους κήπους, επιλογές γαστρονομίας, αλλά και υποδομές για δραστηριότητες οικογενειακές ή εταιρικές.
Με αυτές τις δυνατότητες, το ξενοδοχείο φιλοδοξεί να αποτελέσει προορισμό αναφοράς για την ευρύτερη περιοχή της Εύβοιας, προσελκύοντας ταξιδιώτες αναψυχής και επαγγελματίες από την Αθήνα αλλά και το εξωτερικό.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Zeus International, Χάρης Σιγανός:
«Η απόκτηση του Eretria Hotel & Spa Resort αποτελεί ένα ακόμη στρατηγικό βήμα για τον Όμιλο, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στην ελληνική φιλοξενία. Στόχος μας είναι να επενδύσουμε περαιτέρω στην ποιότητα και την εμπειρία των επισκεπτών, μετατρέποντας το ξενοδοχείο σε σημείο αναφοράς για την περιοχή».

Eretria Hotel & Spa Resort © Eretria hotel & Spa Resort/Zeus International
Το rebranding του Ομίλου και τα επόμενα βήματα
Η εξαγορά του Eretria Hotel έρχεται σε συνέχεια μιας ευρύτερης στρατηγικής αναδιάρθρωσης και επανατοποθέτησης του Ομίλου Zeus International στην αγορά της πολυτελούς φιλοξενίας. Μέχρι το τέλος του 2025, ο Όμιλος προχωρά σε rebranding, με έμφαση στη σύνδεση της αυθεντικής ελληνικής εμπειρίας με τις σύγχρονες απαιτήσεις των διεθνών ταξιδιωτών.
Στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής βρίσκεται το Mirabello Bay Luxury Resort στην Κρήτη, το flagship ξενοδοχείο της Zeus International, το οποίο αναβαθμίζεται ριζικά. Χωρίς πλέον τη χρήση του brand Wyndham, το ξενοδοχείο ενσωματώνει μια πιο «χαλαρή» προσέγγιση στη φιλοξενία, πιο κοντά στην κρητική φιλοσοφία και με έμφαση στην εμπειρία και την ιδιωτικότητα των επισκεπτών.
Με την προσθήκη πέντε νέων βιλών (225-380 τ.μ.) με ιδιωτικές πισίνες, υπαίθριο γυμναστήριο και υπηρεσίες Villa Manager, ιδιωτικού σεφ και spa, το Mirabello Bay επεκτείνει την πολυτελή του ταυτότητα. Παράλληλα, τα συνολικά έσοδά του ξενοδοχείου κατέγραψαν άνοδο 42,5% το 2024 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η επιλογή του Ομίλου να «αποσυνδεθεί» από το αυστηρό branding της Wyndham δεν σηματοδοτεί απομάκρυνση από τα διεθνή πρότυπα, αλλά αντίθετα, υπογραμμίζει τη διάθεση για ευελιξία και ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, προσφέροντας μια εμπειρία φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών αλλά με έντονο το ελληνικό στοιχείο.
Επέκταση στην Ευρώπη και νέες ανακαινίσεις
Η επενδυτική δραστηριότητα της Zeus International επεκτείνεται και στο εξωτερικό. Μεταξύ των άμεσων έργων συγκαταλέγονται η αναβάθμιση του Dolce Milan Malpensa στην Ιταλία και η ριζική ανακαίνιση του Opera Hotel στη Ρουμανία. Παράλληλα, συνεχίζεται η ενίσχυση των ξενοδοχειακών μονάδων του Ομίλου στη Χαλκιδική, την Αθήνα, τη Λευκωσία και το Βουκουρέστι.