Hilton: Ρεκόρ ανάπτυξης στην Ελλάδα με πέντε νέα ξενοδοχεία έως το 2026

Τις 67 ξενοδοχειακές μονάδες θα φτάσει την επόμενη 5ετία η διεθνής αλυσίδα Hilton στη χώρα μας. Δυναμική φάση ανάπτυξης στην Ελλάδα

Hilton Garden Inn Athen,s Syggrou Avenue © Hilton

Η Hilton εισέρχεται σε μια από τις πιο δυναμικές φάσεις ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ επέκτασης και χαράσσοντας μια στρατηγική που τοποθετεί την Ελλάδα στον πυρήνα των επενδυτικών της προτεραιοτήτων στην Ευρώπη. Από ένα και μόνο ξενοδοχείο έως το 2020, το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στη χώρα έχει εκτιναχθεί σήμερα σε 67 μονάδες σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, καλύπτοντας επτά διαφορετικά brands και αξιοποιώντας τη συνεργασία με τα Small Luxury Hotels of the World. Τα νέα δεδομένα παρουσιάστηκαν από τους επικεφαλής της Hilton για την Ελλάδα David Kelly, Alan Mantin και Ανδρέα Κουκά, οι οποίοι ανέλυσαν τη στρατηγική κατεύθυνση της Hilton για την ελληνική αγορά, αλλά και τις ισχυρές προοπτικές που διαμορφώνονται μέχρι το 2029.

Η Ελλάδα ως στρατηγική αγορά

Ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe, τόνισε ότι η Ελλάδα παραμένει αγορά «στρατηγικής σημασίας» για τη Hilton πάνω από 60 χρόνια μετά την πρώτη παρουσία της στη χώρα. Όπως επεσήμανε, η ελληνική αγορά προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ώριμων τουριστικών προορισμών, ισχυρής ζήτησης για πολυτέλεια και ανερχόμενων περιοχών που μπορούν να στηρίξουν την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

Ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe, Hilton

Ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe, Hilton © Hilton

«Τα 3/4 της ανάπτυξής μας στη χώρα οφείλονται στη στενή συνεργασία με τοπικούς ιδιοκτήτες και developers», υπογράμμισε, σημειώνοντας ότι αυτό αποτυπώνει το υψηλό επίπεδο εμπιστοσύνης προς το brand. Μάλιστα, σημαντικό μέρος των επενδύσεων προέρχεται από «επαναλαμβανόμενους» συνεργάτες – ιδιοκτήτες που ήδη λειτουργούν ξενοδοχεία Hilton και επεκτείνουν την παρουσία τους με νέα projects. Και το ενδιαφέρον για νέα projects είναι μεγάλο, τόσο που ο κ. Kelly εκτίμησε ότι ίσως να χρειαστούν λιγότερα από 5 χρόνια προκειμένου να εγκαινιαστεί το εκατοστό ξενοδοχείο της Hilton στην Ελλάδα.

Στο σκέλος της εμπορικής στρατηγικής, ο David Kelly αποκάλυψε και μια κρίσιμη παράμετρο: το 67% της πληρότητας των ξενοδοχείων της Hilton διεθνώς προέρχεται από τα μέλη του Hilton Honors, το οποίο αριθμεί πλέον πάνω από 235 εκατομμύρια μέλη. «Η συντριπτική πλειονότητα των εσόδων μας βασίζεται στη δύναμη του προγράμματος πιστότητας», υπογράμμισε, τονίζοντας πως αυτή η βάση αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τους ιδιοκτήτες που αναζητούν σταθερή εμπορική απόδοση.

Ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe, περιέγραψε τα τελευταία πέντε χρόνια ως «την πιο δυναμική περίοδο ανάπτυξης στην ιστορία της Hilton στην Ελλάδα». Με 67 μονάδες σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη μόνο την τελευταία πενταετία, η Hilton έχει διεισδύσει σε νησιωτικούς και αστικούς προορισμούς με πολλαπλά brands, από τα πιο οικονομικά έως τα lifestyle και τα ultra-luxury.

Ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe, Hilton

Ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe, Hilton © Hilton

Μετά την είσοδο των Hilton Garden Inn και Curio Collection by Hilton στην Αθήνα, η Hilton ετοιμάζεται τώρα για την παρουσίαση των πιο πολυτελών της brands στη χώρα.

Τα νέα ξενοδοχεία που ανοίγουν τα επόμενα χρόνια

Τα πρώτα εγκαίνια αναμένονται τις επόμενες εβδομάδες, στα Χανιά με το Hilton Garden Inn Chania City και στην Αθήνα με το Anise Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton.

Η επόμενη τετραετία φέρνει στην Ελλάδα τα Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, τα δύο πιο premium brands της εταιρείας. Στις αρχές του 2026 αναμένεται το άνοιγμα του Conrad Athens The Ilisian (της ΤΕΜΕΣ), με 307 δωμάτια πλημμυρισμένα με φως και τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα.

Tον Ιούνιο του 2026, αναμένεται να ενισχυθεί η παρουσία της Hilton στα νησιά με το άνοιγμα του Conrad Corfu, προσθέτοντας ένα ισχυρό brand στην αγορά της Κέρκυρας, η οποία αναβαθμίζεται επενδυτικά.

Το 2026 σηματοδοτεί και μια επιστροφή με ισχυρό συμβολισμό: το brand Hilton Hotels & Resorts επανέρχεται στη χώρα με το Hilton Chania Old Town Resort & Spa. Το ξενοδοχείο, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει στις αρχές του 2026, θα προσφέρει 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, όλα με ιδιωτικές πισίνες, θέα στο Αιγαίο, spa 600 τ.μ., roof-top pool club, λειτουργία 12 μήνες τον χρόνο, ενισχύοντας τη στρατηγική επιμήκυνσης της σεζόν στην Κρήτη.

Σε ό,τι αφορά τα resort ξενοδοχεία, υπό ανάπτυξη βρίσκεται και το Waldorf Astoria Scarlet Bay στην Πελοπόννησο, με 121 δωμάτια και σουίτες και 13 signature villas. Στόχος είναι να λειτουργήσει το 2029, εφόσον τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα.

Από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και στα λιγότερο γνωστά νησιά

Ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus, ανέδειξε τη γεωγραφική διασπορά της ανάπτυξης: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, αλλά και αναδυόμενοι προορισμοί που κερδίζουν έδαφος λόγω της επιρροής των social media και της αναζήτησης «αυθεντικών εμπειριών».

Ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus

Ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus © Hilton

Όπως σημείωσε, «βλέπουμε ευκαιρίες σε όλα τα επίπεδα, από πολυτελείς μονάδες έως lifestyle και upper-midscale προϊόντα. Η ζήτηση για ποιοτικές, αξιόπιστες και φιλικές επιλογές διαμονής αυξάνεται συνεχώς, και η Hilton βρίσκεται σε ιδανική θέση για να την καλύψει».

Με το βλέμμα στο ανθρώπινο δυναμικό – Great Place to Work

Η Hilton διατηρεί σταθερά την κορυφή ως εργοδότης παγκοσμίως: ανακηρύχθηκε εκ νέου Νο1 Εργασιακό Περιβάλλον στον Κόσμο από το Great Place to Work®, ενώ έχει κατακτήσει αντίστοιχες διακρίσεις στην Ευρώπη και σε κορυφαίες αγορές όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Ελβετία. Ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2024 έχει προσθέσει σχεδόν 20.000 νέους συνεργάτες, αποδεικνύοντας τη σημασία που δίνει στην προσέλκυση και ανάπτυξη ταλέντου.

Όπως επεσήμανε ο David Kelly, η εργασιακή κουλτούρα, η βιωσιμότητα και η κοινωνική συμβολή αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την εδραίωση της Hilton στην Ελλάδα, στοιχεία που η εταιρεία ενσωματώνει συστηματικά μέσω της στρατηγικής Travel with Purpose.

Waldorf Astoria Scarlet Bay

Waldorf Astoria Scarlet Bay © Hilton