Hilton: Εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα με νέα brands

Η διεθνής αλυσίδα Hilton ανοίγει το Tapestry Collection στην Αθήνα και το LXR Resort στη Σαντορίνη. Οι ιδιοκτήτες πίσω από τα brands. Η επόμενη γενιά συνεργασιών

Sandblu Santorini Blu Pool ©Hilton

Η Hilton συνεχίζει την πιο επιθετική αναπτυξιακή της πορεία στην Ελλάδα, εισάγοντας δύο νέα υψηλής αναγνωρισιμότητας brands σε Αθήνα και Σαντορίνη, μέσω συνεργασιών με Έλληνες και Ισραηλινούς επενδυτές. Η στρατηγική της εταιρείας στηρίζεται ξεκάθαρα σε ιδιοκτήτες με ισχυρή τοπική παρουσία και διάθεση για ανάπτυξη υπό διεθνή brands, στοιχείο που εξηγεί και τη γρήγορη διείσδυση της Hilton σε κομβικούς προορισμούς.

Tapestry Collection στην Αθήνα από τον ισραηλινό όμιλο Aluma

Το Anise Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton, αποτελεί το πιο πρόσφατο βήμα της Hilton στην πρωτεύουσα. Ανήκει στην ισραηλινή Aluma Group, η οποία ενέταξε το ακίνητο σε ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα lifestyle-oriented soft brands της Hilton. Είχε προηγηθεί το άνοιγμα του Adia Hotel Athens – Curio Collection by Hilton στην οδό Λυκούργου.

Η επιλογή της Αθήνας, σε μια περίοδο αυξημένης διεθνούς ζήτησης και έντονης επενδυτικής κινητικότητας στο κέντρο, επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη του ομίλου στην ελληνική αγορά αλλά και την προσέλκυση ξένων επενδυτών που επιδιώκουν διαφοροποίηση χαρτοφυλακίου μέσω γνωστών ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Hilton

ANISE_Interior Room ALUMA HOTELS ©Hilton

LXR Hotels & Resorts στη Σαντορίνη

Η είσοδος του ultra-premium brand LXR Hotels & Resorts στη Σαντορίνη αποτελεί ένα ακόμη βήμα ενίσχυσης της παρουσίας της Hilton στα πιο ανταγωνιστικά νησιωτικά segments. Το project αναπτύσσεται από ελληνικά επιχειρηματικά συμφέροντα που αξιοποιούν το ισχυρό brand της Hilton για να τοποθετηθούν στην κορυφή της υψηλής πολυτέλειας στο Νότιο Αιγαίο.

Παρότι το brand LXR έχει περιορισμένη παγκόσμια παρουσία, η επιλογή της Σαντορίνης ως προορισμού δείχνει τη βαρύτητα που δίνει η Hilton στις premium νησιωτικές αγορές και στην απόδοση που μπορούν να προσφέρουν σε επενδυτές με ισχυρό προϊόν.

Η επόμενη γενιά συνεργασιών – Οι ιδιοκτήτες που διαμορφώνουν τον χάρτη της Hilton

Η ελληνική αγορά έχει εξελιχθεί σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες για τη Hilton στην Ευρώπη. Όπως έχει επισημάνει ο David Kelly, Senior Vice President Continental Europe, τα ¾ της ανάπτυξης της Hilton στη χώρα προέρχονται από συνεργασίες με Έλληνες ιδιοκτήτες και developers, γεγονός που εξηγεί και την υψηλή ταχύτητα των νέων συμφωνιών.
Nova Constructions & Green Properties – Μελάκης Α.Ε.: Τρία ξενοδοχεία – 30 εκατ. επένδυση

Το πιο ενεργό αυτή την περίοδο επιχειρηματικό σχήμα είναι αυτό των Nova Constructions και Green Properties – Μελάκης Α.Ε., που υλοποιεί τρία ξενοδοχεία με brands της Hilton σε Αθήνα, Χανιά και Ηράκλειο, με συνολικό κόστος 30 εκατ. ευρώ (χωρίς να συνυπολογιστεί το κόστος απόκτησης των ακινήτων).

Πρόκειται για το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue που εγκαινιάστηκε τον Μάιο, το Hilton Garden Inn Chania City που ανοίγει τις επόμενες ημέρες στην πλατεία 1866 στο κέντρο των Χανίων και το Tapestry Collection Heraklion (άνοιγμα αρχές 2026) που θα είναι το δεύτερο Tapestry στην Κρήτη και το τέταρτο στην Ελλάδα.

Το συγκεκριμένο σχήμα θεωρείται πλέον στρατηγικός συνεργάτης της Hilton στη νότια Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του midscale–upper upscale χαρτοφυλακίου της εταιρείας.

Hilton

ANISE_ALUMA HOTELS ©Hilton

ΤΕΜΕΣ – Όμιλος Κωνσταντακόπουλου: Η είσοδος των Conrad στην Ελλάδα

Η πιο ισχυρή ελληνική επενδυτική παρουσία στα ultra-premium brands της Hilton προέρχεται από την ΤΕΜΕΣ, η οποία φέρνει το Conrad στον προορισμό The Ilisian της Αθήνας στις αρχές του 2026. Το project θα αποτελέσει το μεγαλύτερο σε μέγεθος Conrad στην Ευρώπη, τοποθετώντας την Αθήνα σε εντελώς νέα κατηγορία πολυτέλειας.

Οικογένεια Τρούλη: Franchise συμφωνία για το Conrad Corfu

Στο Ιόνιο, το Conrad Corfu αναπτύσσεται από την οικογένεια Τρούλη και θα λειτουργεί από τη Numo Hotels & Resorts. Με 136 δωμάτια και ιδιωτική παραλία 200 μέτρων, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις ιδιωτικής πρωτοβουλίας υπό διεθνές franchise στο Ιόνιο.

Όμιλος Τσιλεδάκη: Το μοναδικό Hilton στην Ελλάδα

Η επιστροφή του ονόματος Hilton Hotels & Resorts στη χώρα θα πραγματοποιηθεί μέσω του Hilton Chania Old Town Resort & Spa (Μάιος 2026), ιδιοκτησίας του Ομίλου Τσιλεδάκη.

Το ξενοδοχείο είχε αρχικά ενταχθεί στην Curio Collection, όμως αναβαθμίστηκε στο βασικό brand της Hilton, μια κίνηση με υψηλό συμβολισμό για την ελληνική αγορά. Θα αποτελέσει το μοναδικό ξενοδοχείο στην Ελλάδα που φέρει το όνομα “Hilton”.