Anatolia Hospitality: Kατεβαίνει Αθήνα με σχέδια και για αγορές του εξωτερικού

Απέναντι από το ναό του Ολυμπίου Διός η Αnatolia Hospitality επενδύει στη μετατροπή κτιρίου γραφείων σε πολυτελές ξενοδοχείο

Kαλλιτεχνική απεικόνιση του ΟΝΟΜΑ Ηοtel Athens, της νέας επένδυσης της Anatolia Hospitality © Αnatolia Hospitality

Κάθοδο στην τουριστική αγορά της Αθήνας ετοιμάζεται να κάνει , ως το τέλος του 2026, η «Anatolia Hospitality», με το «ΟΝΟΜΑ Ηοtel Athens», το νέο ξενοδοχειακό brand με ξεχωριστή άποψη στη Φιλοξενία, που συνδυάζει high tech και φιλικότητα σε ένα πολυτελές περιβάλλον σύγχρονης αισθητικής και καλλιτεχνίας.

Όπως δήλωσε στο powergame.gr, o κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, διευθύνων σύμβουλος του βορειοελλαδικού ξενοδοχειακού ομίλου «Αnatolia Hospitality», αναμένεται, στις αρχές του 2026, η έκδοση της οικοδομικής αδείας, ώστε να αρχίσουν οι εργασίες ριζικής ανακαίνισης και μετατροπής σε ξενοδοχείο 5 αστέρων, του παλιού κτιρίου γραφείων, που βρίσκεται στις αρχές της οδού Συγγρού, στον αριθμό 6 και απέναντι από τον Ναό του Ολυμπίου Διός, σημείο διεθνούς αναφοράς για την πόλη της Αθήνας.

onoma-Michael_Chrysochoidis

O κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, διευθύνων σύμβουλος του βορειοελλαδικού ξενοδοχειακού ομίλου «Αnatolia Hospitality»

Το κτίριο αυτό, των 2.200 τ.μ., που κτίσθηκε το 1978, μισθώθηκε για 15+15 έτη από την «Αnatolia Hospitality», η οποία μεταφέρει στην Αθήνα, από τη Θεσσαλονίκη, το πολύ επιτυχημένο concept του 5άστερου ΟΝΟΜΑ, ενός ξενοδοχείου ιδιαίτερου ύφους, που σκοπεύει να «εξάγει» σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, ενδεχομένως σε Κύπρο, Κωνσταντινούπολη, χώρες των Βαλκανίων και της Ευρώπης γενικότερα.

Το κτίριο μισθώθηκε στα μέσα του 2023 με το τεχνικό γραφείο Makridis Associates να αναλαμβάνει την αρχιτεκτονική μελέτη. Προχώρησαν οι διαδικασίες με την Αρχαιολογική Υπηρεσία, βάσει των όσων προβλέπει ο νόμος για τα οικοδομικά έργα σε κτίρια που βρίσκονται πλησίον μνημείων ενώ αναμένεται και η έγκριση από το Τοπικό Συμβούλιο Μνημείων, ώστε να εκδοθεί και η οικοδομική άδεια.

Το χρονοδιάγραμμα του έργου

Η «Anatolia Hospitality» , που για πολλά χρόνια βολιδοσκοπούσε την αγορά της Αθήνας, πριν ακόμη δημιουργήσει το ΟΝΟΜΑ στη Θεσσαλονίκη, πρόκειται να επενδύσει άνω των 3 εκατ. ευρώ, για να μετατρέψει το άλλοτε κτίριο γραφείων σε ένα smart ξενοδοχείο, δυναμικότητας 40 δωματίων.

Η εταιρεία, που σε τούτη τη φάση βρίσκεται κοντά στο να επιλέξει τον κατασκευαστή του έργου, έχει θέσει ως στόχο, την ολοκλήρωση των εργασιών σε διάστημα 7-8 μηνών, οπότε εάν όλα εξελιχθούν βάσει προβλέψεων, τότε τέλος του 2026, αρχές του 2027, το ΟΝΟΜΑ Αthens, θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους πρώτους πελάτες.

«Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τις εργασίες , υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και έχουν γίνει ορισμένες προετοιμασίες των χώρων, στο εσωτερικό του κτιρίου. Πιστεύουμε πάρα πολύ στο concept του ΟΝΟΜΑ και θεωρούμε ότι αυτή η νέα μπράντα ξενοδοχείων , που βάλαμε στην αγορά, μία μπράντα που δεν αφορά μόνο στις tech υποδομές και σύγχρονες υπηρεσίες, αλλά και στην ιδιαιτερότητα του ύφους και της αισθητικής του, θα ανοίξει το δρόμο της ανάπτυξης του Ομίλου και εκτός Ελλάδος», τόνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Αφού ξεκινήσει να λειτουργεί το ΟΝΟΜΑ Αthens , τότε η «Anatolia Hospitality», θα αρχίσει να προωθεί τα σχέδια επέκτασης με νέες ξενοδοχειακές μονάδες, που πιθανότατα θα δημιουργηθούν στο εξωτερικό, καθώς υπάρχει αρκετός σκεπτικισμός για την περαιτέρω ανάπτυξη στην εσωτερική αγορά.

Η οικογένεια Χρυσοχοΐδη, στην οποία ανήκουν τα τρία ξενοδοχεία του Ομίλου «Anatolia Hospitality», πιστεύει ότι το «εύπλαστο» concept του ΟΝΟΜΑ, είναι ευπροσάρμοστο σε αστικές αλλά και πιο resort περιοχές γι’ αυτό και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον επενδυτών και, θα βρει τη θέση του σε περιοχές με διαφορετικό χαρακτήρα.

onoma_thessaloniki 2

ΟΝΟΜΑ Θεσσαλονίκης

Περιθώρια και στην αγορά της Κύπρου

Η ανάπτυξη στο εξωτερικό θα γίνει σε φάσεις και με την εξασφάλιση χρηματοδότησης, μέσω συνεργασιών με επενδυτικά κεφάλαια, με private equity funds. Η Εταιρεία θεωρεί ότι το ΟΝΟΜΑ, έχει τη δυναμική για να ταξιδέψει σε προορισμούς τουριστικούς της Ευρώπης, των Βαλκανίων, βλέπει περιθώρια τοποθέτησης και στην αγορά της Κύπρου αλλά ενδεχομένως και της Κωνσταντινούπολης.

Όπως γίνεται φανερό, ο Όμιλος στοχεύει σε ανεπτυγμένες τουριστικά αγορές, που αφήνουν όμως περιθώρια δραστηριοποίησης σε new entries, καθώς δεν έχουν κορεστεί. Η τοποθέτηση σε ανεπτυγμένες αγορές, προϋποθέτει υψηλότερες επενδύσεις, απαιτεί περισσότερα κεφάλαια, αλλά αποφέρει και υψηλότερα έσοδα.

Η «Anatolia Hospitality», που άνοιξε το ΟΝΟΜΑ στη Θεσσαλονίκη, αρχές 2021, διαχειρίζεται, κάτω από ξεχωριστές εταιρείες, τρία ιδιόκτητα ξενοδοχεία. Το Anatolia Hotel Thessaloniki (4 αστέρων), το OΝΟΜΑ Hotel Thessaloniki (5 αστέρων) , και το Anatolia Hotel Komotini (3 αστέρων). Eπίσης, στον Όμιλο ανήκει και το τουριστικό γραφείο εισερχόμενου τουρισμού ΑSIT Τravel Thessaloniki.

Οι μέσες πληρότητες στα ξενοδοχεία του «Anatolia Hospitality» κυμαίνονται από 70%- 80% και τελικά αποδείχθηκε , πως η τολμηρή κίνηση, για δημιουργία του ΟΝΟΜΑ Hotel, επί της Μοναστηρίου, δίπλα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και, στον τότε, υπό διαμόρφωση, τερματικό του Μετρό, ήταν μία εύστοχη επιχειρηματική κίνηση, παρότι το ξενοδοχείο άνοιξε σε περίοδο που η αγορά υπέφερε ακόμη από τις επιπτώσεις του covid.